هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات

در این مطلب آسمان هفتم شما را با سرویس های جذاب و لوکس پرواز امارات آشنا می کند. این شرکت بزرگترین ایرلاین در خاورمیانه و جهان محسوب می شود که پروازش از دو هواپیمای ایرباس A380 و بوئینگ 777 انجام می گیرد. شما می توانید از جت شخصیتان مثل هتل لذت ببرید!

فرودگاه های بین المالی دبی

کابین های شخصی

غذاهای متنوع در منو

سالن غذاخوری اختصاصی و یک بار در چند قدمی شماست، از غذاهای خوشمزه یا میان وعده های غذایی لذت ببرید.

مهمانداران هواپیمایی امارات

وعده های غذایی لذیذ طبق سلیقه تان سفارش دهید و از دوش آب گرم که در کابین هست و بهره ببرید. با هواپیمای A380 حقیقتا فراتر از یک پرواز عادی را تجربه می کنید و سرحال به مقصد می رسید.

first class emirates bathroom

سرویس های ویژه

سوئیت شخصی در A380

در اتاق را ببندید و چراغ ها را روشن کنید و از سینمای شخصی خودتان لذت ببرید به سوئیت فرست کلاس کاملا بسته خودتان در دل آسمان خوش آمدید. تکنولوژی پیشرفته به شما اجازه کنترل دما و روشنایی فضا را می دهد. پنجره های مجازی اولین در صنعت هستند و صندلی های چرمی نرم یادآور فضای داخلی مرسدس بنز کلاس S هستند. صندلی خود را به تختی کاملا صاف تبدیل کنید و از مهماندارها بخواهید تا پتو، برای خواب شب راحت در اختیارتان قرار دهند.

استراحت در هواپیمایی امارات

کلکسیون مراقبت از سلامتی و پوست

هر محصول از جعبه لوکس بایردو، شما رو کمی بیشتر دعوت به استراحت می کند، با یک کلکسیون مراقبتی برای پوست که مخصوص پروازها ساخته شده است. به لطف این ویتامین ها، اسید آمینه ها و عصاره بابونه بدون آلژری و مناسب برای پوست شماست. روغن شب و مه پاش بالشت به شما کمک می کند تا خواب راحتی داشته باشید. از عطری با رایحه گل و جنگل اسپری کنسد و از عطر چای سفید (Thé Blanc) لذت ببرید.

 

تکنولوژی پیشرفته هواپیمایی امارات

تکنولوژی در هواپیمایی امارات

با هدفون های Bowers & Wilkins E1 ما صداها را با کیفیت بالا گوش کنید. کارشناسان صدای بریتانیایی در جهان به خاطر هدفون های ویژه هواپیماییشان، با استفاده از فناوری ضد نویز که صدای محیط را در کابین مسدود می کند تا صدا ارائه شود.

پنجره ای رو به جهان

روبرو صفحه شخصی بزرگ خود استراحت کنید و هزاران کانال سرگرمی در سینمای شخصیتان را به نظاره بنشینید.

www.emirates.com

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی