بزرگداشت جمهوری اسلامی ایران

بزرگداشت جمهوری اسلامی ایران

روز جمهوری اسلامی ایران: نمادی از مردم‌سالاری و تغییر

روز جمهوری اسلامی ایران، یکی از روزهای تاریخی و مهم در تقویم ایران اسلامی است. این روز در ۱۲ فروردین، پس از ۲۵۰۰ سال نظام سلطنتی، با رای اکثریت قاطع مردم به نظام جمهوری اسلامی تغییر یافت.

در این روز، مردم ایران با حضور حماسی و رای قاطع خود، الگوی جدیدی از حاکمیت را بر پایه مردم‌سالاری دینی تحت عنوان «جمهوری اسلامی ایران» بنیان نهادند. این انقلاب، ثمره خون‌های پاک و مجاهدت‌های خالصانه‌ای است که به حکم خداوند، زمینه‌ را برای ظهور حضرت ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه آماده می‌کنند.

جمهوری اسلامی ایران

مهم‌ترین پیام‌های روز جمهوری اسلامی ایران

1. مردم‌سالاری: انتخاب آگاهانه‌ راه و مشی اداره کشور بر پایه دین و ارزشهای اسلامی تاکیدی بر نفی‌ استکبارطلبی‌ حکومت منحوس‌ پهلوی و نفی باج‌ دادن به استعمارگران شرق‌ و غرب بود.

2. الگوی جدید در اداره سرنوشت‌ مردم: جمهوری اسلامی ایران، با بهره‌گیری از توکل به خداوند و مجاهدت‌های مثال‌زدنی، راه جدیدی را برای هدایت بشر امروز باز کرده است.

روز جمهوری اسلامی ایران نمادی از تغییر، مردم‌سالاری، و تلاش برای توسعه و گسترش است. این روز را به یاد داشته باشیم و به حفظ دستاوردهای بزرگ انقلاب ادامه دهیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در حیطه سفر؛ رزرواسیون آنلاین، تلفنی و یا حضوری جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان با متخصصان آسمان هفتم در ارتباط باشید. 02191306767 - 03136767

آخرین تور ها