بازدید 3 روزه از لنکاوی

بازدید 3 روزه از لنکاوی

بازدید 3 روزه از لنکاوی


لنکاوی، مجمع الجزایری در شمال مالزی است که از ۹۹ جزیره بهشتی تشکیل شده است. جزیره اصلی به نام لنکاوی چیزهای زیادی برای ارائه دارد. یک هفته را در این جزیره بگذرانید و سواحل، جزایر و قایق سواری خیره کننده آن را تجربه کنید. با کاوش در آبشارهای باشکوه، منظره‌ها، جنگل‌های انبوه و جنگل‌های سرسبز مانگرو که محل زندگی بسیاری از گونه‌های حیات وحش است، بیشتر با لنکاوی آشنا شوید. در اینجا برنامه سفری 3 روزه پر از بهترینهای لنکاوی را به شما معرفی خواهیم کرد. شما می توانید تور مالزی- لنکاوی را از آسمان هفتم بخواهید.


روز اول-لنکاوی از بالا


"لنگ کاوی" به معنای "قرمز عقابی" است، زیرا جزیره لنکاوی به دلیل وجود عقاب های قرمز قهوه ای زیادی که در اینجا زندگی می کنند مشهور است. بعید است که آنها را در طول مدت اقامت خود در جزیره مشاهده نکنید.


1. پل آسمان لنکاوی


پل آسمان لنکاوی یک تجربه واقعا شگفت انگیز است. شیب‌دارترین تله‌کابین جهان را تجربه کنید، جایی که پل شما را تا ارتفاع 660 متری از سطح دریا می‌برد.
از روی پلی زیبا که بین دو قله معلق است قدم بزنید و مناظر پانوراما از جنگل و اقیانوس را ببینید. یکی از ویژگی های خاص شکل پل است که از هر طرف تغییر منظره ایجاد می کند. اگر کاری است که باید در لنکاوی باید انجام دهید، بازدید از این مکان است! بازدید از پل ساعت 9 بسیار توصیه می شود. گاهی مواقع سرعت باد شدید باعث می شود پل برای چند ساعت بسته شود.

پل لنکاوی


2. آبشار هفت چاه (Telaga Tujuh)


در نزدیکی بالای پل آسمان، آبشار هفت چاه قرار دارد. چشمگیرترین آبشار جزیره نام خود را از هفت استخری که پاییز در سطوح مختلف ایجاد می کند گرفته است.
چند مسیر مختلف وجود دارد که می‌توانید برای رسیدن به آبشار بروید، بسته به اینکه پیاده‌روی کوتاه‌تر یا طولانی‌تر را ترجیح می‌دهید، اما اگر نمی‌توانید به آبشار برسید، می‌توانید آن را از تله‌کابین در مسیر بالا ببینید. 

آبشار هفت چاه


3. در Pantai Cenang استراحت کنید


پس از یک روز شلوغ، خنک شوید و غروب خورشید را در یکی از زیباترین سواحل جزیره ببینید. Pantai Cenang در سمت غربی جزیره قرار دارد، جایی که اکثر کافه ها، رستوران ها، بارهای موسیقی در آن قرار دارند. وسعت طولانی ماسه های سفید 2 کیلومتر است و محبوب ترین ساحل جزیره است که فضایی سرزنده و سرگرم کننده را ایجاد می کند.


4. بازار شبانه (هر روز قسمت های مختلف جزیره)


وقتی شب فرا رسید، بازارهای شبانه درهای خود را باز می کنند. لنکاوی هر شب بازار متفاوتی دارد، در مکانی متفاوت، با تخصص متفاوت. راهی عالی برای امتحان کردن برخی از غذاهای سنتی مالزی و دیدن حال و هوای مردم محلی است، چون غذاها را همان جا پخته و می فروشند.


روز دوم - لنکاوی را با موتور سیکلت کشف کنید


لنکاوی جزیره نسبتاً بزرگی است که چیزهای زیادی برای کاوش دارد. یک موتورسیکلت اجاره کنید تا به راحتی در عرض 30 الی 40 دقیقه به اکثر نقاط جزیره برسید.


5. ساحل Tanjung Rhu


پس از صرف صبحانه به سمت شمال لنکاوی حرکت کنید. Tanjung Rhu یک ساحل دورافتاده است که بین جنگل سرسبز و دریای آندامان قرار گرفته است. این منطقه بسیار ساکت تر از سایر نقاط لنکاوی است و تنها میزبان چند استراحتگاه منحصر به فرد است. در واقع می توان گفت قسمت کوچکی از بهشت!

ساحل


6. سفر دریایی لنکاوی


از شمال به جنوب، شرق تا غرب، سواحل و مناظر متنوعی را در لنکاوی خواهید دید. با موتور سیکلت خود در اطراف جزیره، در امتداد شالیزارهای برنج و سواحل ماسه‌ای سفید گردش کنید. لنکاوی جزیره ای امن برای رانندگی در اطراف است و تمام جاده های اصلی بسیار خوب نگهداری می شوند.


7. تور حرا لنکاوی


خط ساحلی شمال شرقی لنکاوی پوشیده از جنگل های انبوه حرا است و برای اکوسیستم جزیره بسیار مهم بشمار می رود. حرا یک ژئوپارک جهانی یونسکو است، به عبارت دیگر: منطقه ای حفاظت شده که تنها با تور قایق می توان از آن بازدید کرد. تور حرا راهی عالی برای آشنایی با گیاهان و حیات وحش و نحوه کار همه آنها در اکوسیستم است.
راهنمایان بسیار باتجربه شما را با قایق از میان جنگل‌های حرا می‌برند و توضیح می‌دهند که چرا این مناطق برای جزیره بسیار حیاتی هستند.


روز سوم - ماجراجویی و آرامش


8. زیپ لاین


با زیپ لاین در جنگل لنکاوی، آدرنالین خود را افزایش دهید. طولانی ترین زیپ لاین لنکاوی در پای آبشار هفت چاه قرار دارد که منظره ای تماشایی هم از آبشار و هم از جنگل را ارائه می دهد.


9. تور قایق غروب


یکی از محبوب ترین کارهایی که در لنکاوی انجام می شود، شرکت در یکی از تورهای قایق متعددی است که در سراسر جزیره ارائه می شود. طیف وسیعی از سفرهای دریایی در دسترس است، مانند کشتی‌های تفریحی جزیره‌ای و خارج از آن، سفرهای دریایی لوکس غروب آفتاب، و تورهای حرا.
سفرهای دریایی به شما امکان می‌دهد تا برخی از آب‌های متنوع زیستی و جزایر اطراف لنکاوی، دریاچه‌های آب شیرین، و جزایری که به‌خاطر مرجان‌ها و حیات دریایی غنی‌شان معروف هستند را ببینید.
توجه داشته باشید که مرجان ها در حال حاضر در لنکاوی به دلیل سفید شدن بیش از حد مرجان ها محافظت می شوند، بنابراین مطمئن شوید که فقط در جایی که آموزش داده شده شنا کنید و هرگز مرجان ها را لمس نکنید.

اگر قصد سفر به جزیره لنکاوی را دارید همین الان با آسمان هفتم تماس بگیرید : 02191306767

آخرین تور ها