7 دلیل که چرا باید گوا را به عنوان مقصد تعطیلات بعدی خود در نظر بگیرید

7 دلیل که چرا باید گوا را به عنوان مقصد تعطیلات بعدی خود در نظر بگیرید

7 دلیل که چرا باید گوا را به عنوان مقصد تعطیلات بعدی خود در نظر بگیرید


گوا، مقصد مهمانی در هند، گردشگران را از سراسر جهان جذب می کند. کوچکترین ایالت در این کشور جایی است که اگر در حال و هوای تفریح واقعی هستید باید به آنجا بروید. از ورزش های ماجراجویانه در سواحل گرفته تا بازدید از کازینو، از خرید در بازارهای آزاد تا گشت و گذار در قلعه ها و کلیساها، کارهای زیادی برای انجام در گوا وجود دارد. وقتی آنجا هستید حتی برای یک دقیقه هم خسته نخواهید شد. اگر می خواهید برای سفر جاده ای به گوا برنامه ریزی کنید، در اینجا برخی از بهترین دلایل برای بازدید از این مکان آورده شده است. با این حال، قبل از بحث در مورد دلایل، اجازه دهید ابتدا اطلاعات بیشتری در مورد وضعیتی که هر گردشگری باید از آن آگاه باشد را مرور کنیم.


بهترین زمان برای سفر :

اکتبر تا فوریه بهترین زمان برای سفر به گوا است. ماه های دیگر می تواند برنزه شدن زیادی برای شما به ارمغان بیاورد و به دلیل گرما نمی توانید از آن نهایت لذت را ببرید.


نکات خرید:

فرصت های زیادی برای خرید در گوا خواهید داشت. با این حال، قبل از رفتن به بازارهای آزاد، مطمئن شوید که مهارت های چانه زنی خود را بهبود بخشیده اید.


محل اقامت:

شما باید کمترین نگرانی را در مورد قسمت اقامت در گوا داشته باشید. زیرا این ایالت مملو از بهترین هتل ها و استراحتگاه های کشور است. در صورت تمایل می توانید خانه های خود را نیز انتخاب کنید.


حمل و نقل:

اسکوترها به راحتی در گوا در دسترس هستند. با این حال، اگر با گروهی از دوستانتان سفر می کنید، همیشه توصیه می شود یک ماشین خودران تهیه کنید. گرفتن یک ماشین خودران کار را برای شما آسان تر می کند.

گوا


7 دلیل برای بازدید از گوا


در اینجا برخی از دلایل ذکر شده برای بازدید از گوا ذکر شده است. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم:

سواحل
معنویت
خريد كردن
فعالیت ها
زندگی شبانه
اماکن مذهبی
داستان عاشقانه


1.سواحل

گوا 75 مایل خط ساحلی و چندین ساحل دارد. شما می توانید از سواحل احاطه شده توسط درختان نخل سرسبز بازدید کنید در حالی که سواحل فیروزه ای است. شما می توانید از وقت خود در آب و شنا یا آفتاب گرفتن در سواحل لذت ببرید. در واقع، شما می توانید تمام روز خود را در ساحل بگذرانید و همچنان، هر دقیقه را دوست خواهید داشت.

سواحل گوا


2.معنویت

 در حالی که اکثر مردم گوا را به عنوان مقصد مهمانی انتخاب می کنند، برای بسیاری هدف از بازدید از این مکان، جستجوی معنویت است. می توانید در هنگام طلوع آفتاب در سواحل به جلسات یوگا بپردازید. این یک تجربه منحصر به فرد است که ذهن شما را درمان می کند. مردم از گوشه و کنار جهان برای یادگیری و تمرین یوگا از گوا بازدید می کنند. شما همچنین می توانید ریکی (انرژی درمانی) را در اینجا یاد بگیرید.


3.خرید

 خرید خود یک درمان است. و هنگامی که از مکانی مانند گوا بازدید می کنیم، این درمان بسیار مورد نیاز است. گوا مملو از بازارهای پرجنب‌وجوش است که می‌توانید لباس، لوازم جانبی، و حتی ادویه جات و چیزهای دست ساز را در آن بیابید. تخصص این بازارها فقط کالاهایی نیست که در اینجا به دست می آورید بلکه این است که تا نیمه شب یا برخی از آنها حداقل تا ساعت 14 باز هستند. بازارهای گوا نیز از برترین جاذبه های این مکان هستند. هنگام بازدید از این مقصد زیبا، فضای اضافی را در کیف خود نگه دارید.


4.ماجراجویی

یکی از بهترین فعالیت‌های گوا برای تفریح، پیاده‌روی است. علاوه بر این، می توانید از ورزش های ماجراجویی در آب مانند پاراسل نیز لذت ببرید.

ماجراجویی در گوا: غواصی، قایقرانی غروب آفتاب، فلای بورد، قایقرانی غروب آفتاب، رفتینگ، پیاده روی و ....

غواصی


5.زندگی شبانه

معروف ترین جاذبه در گوا زندگی شبانه آن است. اگر جزئی از این نیستید، برای گوا نیستید. شما می توانید تمام شب را تا سحر جشن بگیرید و مکان های مختلفی برای این کار وجود دارد. از مهمانی‌های ساحلی گرفته تا کلوب‌ها و کافه ها، می‌توانید به هر جایی بروید و جمعیت باحالی را پیدا کنید که عاشق مهمانی هستند.

زندگی شبانه


6.مکان های مذهبی

می توانید معابد و کلیساهای باستانی را در گوا بیابید. حتی قدمت برخی از آنها به قرن هفدهم می رسد. برای اقامه نماز و همچنین قدردانی از معماری می توانید از این مکان های مذهبی دیدن کنید


7.عاشقانه

چه به ماه عسل بروید و چه بخواهید عشق خود را دوباره زنده کنید، گوا مکانی است که در هر صورت انتخاب می کنید. گوا تعدادی از بهترین مکان های رمانتیک را دارد که به هیچ وجه شما را ناامید نمی کند. حتی استراحتگاهی که در آن اقامت دارید، به شما فضای کافی برای تقویت روابط عاشقانه شما می دهد. جدای از آن، می توانید از آبشارها نیز دیدن کنید و حتی از شام خود در ساحل لذت ببرید تا کمی عاشقانه به آن بیافزایید.

ساحل رمانتیک گوا

شما می توانید برای سفر به گوآ و تجربه موارد خاص آن با آسمان هفتم تماس بگیرید : 02191306767

 

آخرین تور ها