همه چیز درباره سفر در پاییز

همه چیز درباره سفر در پاییز

همه چیز درباره سفر در پاییز

به لطف گردش زمین و جود مناطق مختلف آب و هوایی در اقصی نقاط جهان، برای هر فصل می توان برنامه ریزی خاصی برای سفر داشت. خوشبختانه ما در کشوری زندگی می کنیم که چهار فصل بوده و دارای آب و هوای گوناگونی است. 
پاییز یکی از زیباترین فصل های سال است که با رنگ های تند و درخشان برگ های درختان، هوای خنک و دلپذیر و آرامشی وصف ناپذیر، فرصتی عالی برای سفر و ماجراجویی فراهم می کند. اگر به دنبال یک تجربه متفاوت و به یاد ماندنی هستید، سفر در پاییز را به شما پیشنهاد می کنیم.


مزایای سفر در پاییز


سفر در پاییز مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:


قیمت پایین تر: در فصل پاییز، هزینه سفر و اقامت به دلیل کاهش تقاضا، پایین تر است.
خلوت تر بودن جاذبه های گردشگری: در پاییز، بسیاری از جاذبه های گردشگری خلوت تر هستند و شما می توانید بدون شلوغی و ازدحام از آنها لذت ببرید.
تجربه متفاوت: پاییز، فصلی با رنگ ها و زیبایی های خاص است که تجربه سفر در این فصل را برای شما متفاوت و به یاد ماندنی می کند.

در ادامه مطلب مقاصد داخلی و خارجی مناسب برای فصل پاییز را به شما معرفی خواهیم کرد. با ذکر این نکته که آژانس آسمان هفتم ارائه دهنده خدمات مربوط به تمامی این تورهای معرفی شده خواهد بود.

مقاصد داخلی


از روی نقشه ایران، از بالا به پایین با هم سفر می کنیم و از زیبایی هایی پاییز در هر شهر و منطقه ای سخن می گوییم.


پاییز شمال


این خطه دل انگیز که دریا و کوهستان و جنگل را در کنار هم دارد، از جمله مکان هایی است که پاییز بسیار زیبا و رنگارنگی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. از جنگل های گلستان تا جاده های اسالم به خلخال، از ساحل دریا با نسیم خنک تا کوهستانها با نم نم باران هر کدام لذت متفاوت و وصف ناپذیری دارند. برای یک لحظه خود را در جنگل با هوایی خنک و دلچسب در کنار آتش با یک لیوان چای دبش آتشی تصور کنید، حقیقتا تجربه لذت بخش و آرامش بخشی خواهد بود.

جاده های شمال


گشتی در کویر 


بخش بزرگی از ایران متشکل از کویر ها و بیابان های شنی زیبایی است که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. فصل پاییز آغاز زمان کویر نوردی است چون تابش آفتاب کویر ملایم تر می شود و دمای قابل تحملی را احساس خواهیم کرد. فعالیت های مختلفی را می توان در کویر تجربه کرد، مثل : آفرود و سافاری با ماشین های مخصوص،  موتور سواری با موتورهای چهار چرخ، شترسواری، رصد ستارگان و .... . از جمله کویرهای پر بازدید ایران که دارای خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی هستند می توان به کویر مصر، کویر مرنجاب ، کویر کاراکال، کویر ورزنه، کویر دق سرخ و منطقه خارتوران می باشد.

کویر مصر


شهرهای مرکزی ایران


اصفهان، یزد، شیراز و کرمان از جمله شهر هایی هستند که پاییز خیلی سردی ندارند و آب و هوای مطبوع و خنکی دارند. در عین حال هر کدام مکان های بسیار زیبایی دارند که در پاییز زیبایی آنها دو چندان هستند. خیابان چهارباغ اصفهان، باغ ارم شیراز، باغ ماهان کرمان، کوچه پس کوچه های یزد منظره های دل انگیزی از پاییز به شما عرضه خواهند کرد. بهترین عکس های پاییزیتان را می توانید در این شهرها بگیرید و در خاطرات خود ثبت کنید.


دور شدن از شهرها


 در این روزهای پر هیاهو و شلوغ زندگی شهری، رفتن به روستاها و گشت و گذار در هوای تمیز و به دور از آلودگی روحیه ای مضاعف به انسان می بخشد. فارغ از دغدغه ها و روزمرگی ها می توان در دل روستا با اهالی روستا ساعاتی را به فراغت و آرامش گذراند. هر کدام از شهرهای ایران روستاهای بکر و خوش آب و هوایی در اطراف خود دارند اما در این بین می توان از روستاهایی که در مناطق گرمسیر قرار دارند مانند ابیانه، ورزنه، مصر، سیرچ، مجن، دهلسم نام برد.

پاییز روستاها


جنوب دلپذیر


اگر به دنبال هوای بهاری در این موقع از سال هستید، ما به شما جنوب ایران با سواحل معتدل و دلپذیر را پیشنهاد می دهیم. در پاییز دیگر خبری از آن گرمای سوزان نیست و برعکس دریای شمال آب دریای عمان و خلیج فارس هنوز برای شنا مناسب است. چابهار، قشم، کیش، بندر گناوه، بندر خرمشهر و چندین بندر و شهر دیگر جنوب ایران مکان های بسیار جذاب برای سفر در پاییز هستند.


مقاصد خارجی


شروع فصل دبی


هر چه از تابستان دور شویم و به زمستان نزدیک شویم، آب و هوای دبی رو به خنکی می رود با این تفاوت که در پاییز شما شاهد شلوغی های فصل پیک سفر نیستید و با آرامش بیشتری می توانید به گردش بپردازید. همچنین قیمت ها هنوز در حد معقولی هستند و اوج نگرفته اند. به علت هوای معتدل تفریحات آبی هنوز پابرجا ست و قطعا یکی از لذت های به یادماندنی سفر شما خواهد بود . پارک آتلاتنیس جزو مکان هاییست که در تورهای گروهی دبی آسمان هفتم ارائه می شود. این تجربه دلپذیر را از دست ندهید.

دبی


سفر به کشورهای آسیای شرقی


از جمله دیگر مقاصد خارجی مناسب فصل پاییز برا ایرانیان، کشورهای آسیای شرقی همچون مالزی، تایلند، بالی و ... هستند. این کشورها همیشه هوای معتدل و مرطوبی دارند و در فصل پاییز هنوز شاهد باران های شدید نیستیم. هر کدام از این کشورها جاذبه ها و دیدنی های متفاوتی دارند که در ادامه می توانید به مطالعه آن بپردازید.

مالزی

تور بالی 

تور مالدیو

تور مالزی


آخرین فرصت ترکیه

برای سفر به شهرهای ترکیه و استفاده از تفریحات آبی و سایر تفریحات فضای باز آخرین روزهای مناسب، روزهای متعادل پاییز است. بعد از این فصل شاهد روزهای سرد و برفی و بارانی ترکیه خواهیم بود. پس فرصت سفر در این روزهای واپسین را از دست ندهید.

در پایان این نکات مهم برای داشتن یک سفر ایمن و لذت بخش سفر در پاییز را به یاد داشته باشید
چک کردن آب و هوا: آب و هوا در پاییز می تواند متغیر باشد. بنابراین، قبل از سفر، از پیش بینی آب و هوا مطلع شوید و لباس و تجهیزات مناسب به همراه داشته باشید.
ایمنی: در فصل پاییز، احتمال وقوع حوادث طبیعی مانند طوفان، سیل و رانش زمین بیشتر است. بنابراین، هنگام سفر به مناطق کوهستانی و جنگلی، احتیاط های لازم را انجام دهید.
پوشاک مناسب: در فصل پاییز، هوا می تواند خنک شود. بنابراین، لباس و کفش گرم و مناسب به همراه داشته باشید.
لوازم ضروری: علاوه بر وسایل شخصی، لوازم ضروری مانند دارو، کیف کمک های اولیه و نقشه را نیز به همراه داشته باشید.


نتیجه گیری


پاییز، فصلی زیبا و جذاب است که فرصتی عالی برای سفر و ماجراجویی فراهم می کند. اگر به دنبال یک تجربه متفاوت و به یاد ماندنی هستید، سفر در پاییز را به چندین مقصد متفاوت با آسمان هفتم را به شما پیشنهاد می کنیم.

با ما در ارتباط باشید: 02191306767

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش