بنای یادبود گرجستان

بنای یادبود گرجستان

بنای یادبود گرجستان در تفلیس 

کرونیکل گرجستان (یا یادبود تاریخ گرجستان) بنای تاریخی واقع در نزدیکی دریاچه تفلیس است. این اثر توسط زوراب تسرتلی در سال 1985 ساخته شد اما هرگز به طور کامل به پایان نرسید. بنای یادبود در بالای مجموعه ای بزرگ از پله ها قرار دارد. این بنا 16 ستون  دارد که بین 30 تا 35 متر ارتفاع دارند و نیمه بالایی شاهان، ملکه ها و قهرمانان را نشان می دهد در حالی که قسمت پایین داستان هایی از زندگی مسیح را به تصویر می کشد.

بنای یادبود گرجستان

تاریخچه بنای یادبود (Chronicle of Georgia)

کرونیکل جورجیا (بنای یادبود ) تاریخ گرجستان را به تفصیل ثبت می کند. در طول پنج هزار سال اول زندگی انسان، جمعیت گرجستان بسیار کم و ناچیز بود. گرجستان  در سال 1936 به اتحاد جماهیر شوروی پیوست و به جمهوری سوسیالیستی شوروی گرجستان تغییر نام داد. در دوره شوروی، زوراب تسرتلی این بنای تاریخی را با بودجه شوروی ساخت.

در اوایل دهه 1990، به دلیل فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و جنگ روسیه گرجستان، کمبود بودجه وجود داشت و این بنا هرگز به طور کامل تکمیل نشد. تا کنون، به طور متناوب، کار بر روی این بنای تاریخی ادامه دارد.

تورهای جذاب گرجستان

تورهای کوشی آداسی

بنای یادبود گرجستان از لحاظ مذهبی

کرونیکل گرجستان شامل بخش بزرگی است که مربوط به مذهب است. سنت نینو، روشنگر گرجستان، زنی بود که مسیحیت را در گرجستان تبلیغ می کرد. صلیب انگور نماد اوست.کلیسای کنار کرونیکل جورجیا، کلیسایی است که به یاد اوست. او در بسیاری از کلیساهای گرجستان مانند کلیسای ارتدوکس گرجستان وجود دارد.

گرجستان در سال 337 بعد از میلاد مسیحیت را قبول کرد. در این سال، پادشاه میریان سوم، مسیحیت را دین دولتی اعلام کرد. گسترش مسیحیت باعث ناپدید شدن حروف گرجی باستان شد و حروف جدید آمیخته با املای یونانی و الفبای سریانی جایگزین آنها شد. با این حال، گسترش مسیحیت رشد ادبیات و هنر را افزایش می دهد.

رکونیک گرجستان

ساعات بازدید

این مکان حصاری ندارد و محقوظ نیست بنابراین دیدن آن برای عموم آزاد است و هر ساعتی که بخواهید می توانید از این بنای تاریخی یادبود دیدن کنید

 

برای دیدن این مکان یادبود و سفر به گرجستان از آسمان هفتم کمک بگیرید : 02191306767

 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های تفلیس