توسعه سهم گردشگری قشم

توسعه سهم گردشگری قشم

حمایت از سرمایه گذاران صنعت گردشگری قشم 

در تاریخ 11 دی 1400 افشار فتح‌الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در گفتگو با خبرگزاران چنین گفت: "برای شکوفایی اقتصاد قشم با توجه به ظرفیت‌های مهم گردشگری در این جزیره و همچنین وجود 71 خانه‌ بوم‌گردی در روستاهای هدف گردشگری، می‌توان سهم اقتصاد گردشگری این منطقه را با جذب توریست به وسیله حمایت از سرمایه‌کاران در این حوزه (با اولویت بومیان)، به حداقل 120 کاشانه مهمان جدید افزایش داد. انتظار داریم سرمایه‌گذاران با بکارگیری نیروهای توانمندی آشنا به زبان خارجی، از طریق ارتباط مجازی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری قشم، به توسعه اقتصادی جزیره کمک کنند."

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارتقا توان فعالان صنعت گردشگری از طریق جذب توریست بسیار ضروری است و معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد در این راستا آماده کمک می‌باشد.

وی ادامه داد: فعالان خانه‌های بوم‌گردی باید با داشتن چند وسیله نقلیه مناسب و راهنمایان مسلط به زبان خارجی، غرفه صنایع دستی و طبخ غذاهای سنتی می‌توانند بهترین خدمات را به توریست‌های خارجی و گردشگران ایرانی ارایه کنند.

 سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: توسعه صنعت گردشگری یکی از مهمترین راه‌های خروج از وابستگی به درآمد نفت است و جزیره قشم با داشتن این همه پتانسیل باید پیشگام حرکت سازنده در این راه باشد.

آخرین تور ها

آخرین تور های قشم