کریسمس متفاوت در دبی

کریسمس متفاوت در دبی

یک سفر کریسمسی به دبی

کریسمس در دبی می تواند تجربه متفاوتی باشد. در ماه دسامبر، زمانی که کشورهای اروپایی غرق در برف و سرما هستند، دبی هوای خوبی برای سفر دارد. به همین خاطر شاید کریسمس در دبی از منحصر به فرد ترین تجربیات شما در کریسمس باشد. 

در دبی بجز هوای سرد که آن هم در پیست های اسکی مخصوص دبی یافت می شود، می توانید تمام سنت های کریسمس را امتحان کنید. ما در آسمان هفتم آماده ایم تا تجربه کاملی از سفر به دبی در کریسمس را برای شما آماده کنیم. پس همراه ما باشید.

یک کریسمس آفتابی

کریسمس دبی برای کسانی که نمی خواهند جشن خود را در میان برف ها بگذارنند یا دوست دارند بجای برف بازی، در کنار آتش شومینه خود را گرم کنند، مقصدی دوست داشتنی است. آسمان آبی وابرها پشمی هستند، آب و هوا برای ساحل عالی است(میانگین دما حداکثر 26 درجه سانتیگراد و حداقل17 درجه سانتیگراد)، و خوردن و نوشیدن در فضای باز دلپذیر است.

یک کریسمس سفید

در دبی به دنبال غیرمنتظره ها بگردید. واقعی در دبی نیست، اما با پیست اسکی سرپوشیده و بسیار مجهز این شهر باز هم طعم زمستان و برف را بچشید. این مجموعه به تنهایی همه نیازهای شما را از یک مجموعه برفی با کلاس های اسکی، دیدار از پنگوئن ها، پارک زمستانی، پیست های اسکی و ... برطرف می کند.

تور لوکس و گروهی دبی ویژه سال نو میلادی

بوقلمون شب عید

نگران انجام سنت های کریسمسی نباشید، بوقلمون های آماده طبخ در سوپرمارکت ها برای اینکه خودتان در کنار خانواده آشپزی کنید موجود هستند. اما با این حال مکان های زیادی برای سفارش بوقلمون های پخته و لذیذ کریسمسی هم هست. به غیر از بوقلمون انواع غذاهای بریان، مرغ های سوخاری و بره کباب و ... در رستوران ها و کافه ها عرضه می شوند.

کریسمس در رستوران

بیشتر مردم ترجیح می دهند شام کریسمس خود را در رستوران بگذرانند، برعکس بقیه مکان های دنیا که این مراسم را در خانه و درکنار خانواده به سر میبرند. پس در نتیجه رستوران ها با منوی قوی به مردم سرویس دهی انجام می دهند.

تور لوکس و گروهی دبی ویژه نوروز 1402

همه جا باز می ماند.

با اینکه در زمان تعطیلات کریسمس به این عادت داریم که همه جا بسته و تعطیل است، اما این موضوع در دبی صدق نمی کند. هایپر مارکت ها و بسیاری دیگر از مغازه ها باز هستند و خرید هرچیزی را فراموش کرده باشید، به راحتی می توانید در سطح شهر پیدا کرد.

عبادت در کلیسا

امارات متحده عربی ممکن است یک کشور مسلمان باشد، اما کشوری است که با افتخار از لحاظ مذهبی مدارا می کند. در حوالی کریسمس و پیش از این، خدمات زیادی را برای فرقه‌های مختلف در کلیساهای دبی خواهید دید. سنت مری در عود متا یکی از بزرگترین کلیساها است، در حالی که اگر در انتهای جنوبی شهر اقامت داشته باشید، سنت فرانسیس را کمی به شما نزدیکتر خواهید بود.

جشن و نمایشگاه

در همه جای شهر نمایشگاه ها،بازارها و جشن های کریسمسی برپاست. سنت چراغانی و تزیین کردن خانه ها و درخت ها هم همچون دیگر نقاط جهان انجام می شود. فروشگاه های بزرگ لوارم و تزیینات کریسمسی جذاب ترین بخش این فروشگاه هاست.


 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی