عجیب ترین هتل های جهان را می شناسید؟

عجیب ترین هتل های جهان را می شناسید؟

عجیبترین هتل های جهان را می شناسید؟


اتاق خواب در لوله سیمانی،آلمان


به دنبال یک اقامت متفاوت در هتل هستید، یک شب سپری کردن در یک لوله سیمانی چطور؟ شرکت پارک هتلز ارائه دهنده این مدل هتل در دو شهر Bottrop-Ebel آلمان و شهر Ottensheim اتریش است. این هتل ها که در واقع هر لوله سیمانی آن یک اتاق دو تخته محسوب می شود، در پارک های عمومی دایر شده اند.
مهمانان به سادگی داخل لوله خود می‌خزند و در را می بندند، اگر چه فضا کوچک است اما برای دو نفر حدودا مناسب است و نظیر یک اتاق کوچک است. هر اتاق مجهز به لامپ، پریز برق، پتو و ملحفه است. اگر از تاریکی زیاد یا ماندن در مکان های تنگ واهمه دارید نگران نباشید این اتاق های لوله ای مجهز به پنجره نیز هستند تا هم هوای تازه استشمام کنید و هم از نور طبیعی لذت ببرید.
جالب اینجاست که شما برای مبلغ پرداختی مختار هستید هر چقدر دوست دارید در حمایت از هنرمند سازنده این هتل، آندریاس اشتراوس پرداخت کنید. شما با این کار از هنرمند و پروژه آن حمایت کرده اید.

هتل سیمانی

اقامت بالای جرثقیل، هلند


کرین هتل فارالدا در یک جرثقیل بندری قدیمی به ارتفاع 50 متر و در کارخانه کشتی سازی NDSM واقع شده است و دارای سوئیت های طراحی مشرف به دریاست. دسترسی به وای فای رایگان در هر سوئیت ارائه می شود. ایستگاه مرکزی آمستردام درست در آن سوی رودخانه قرار دارد و با قایق که ایستگاهی در فاصله 600 متری هتل دارد، می توان در عرض 10 دقیقه به آن رسید.
هر سوئیت مجلل یک مکعب با طراحی لوکس است که در 2 طبقه تقسیم شده است. فضای نشیمن و اتاق خواب مجزا با تخت کینگ و وان حمام وجود دارد. حمام خصوصی دارای دوش بارانی و توالت است. مهمانان با پرداخت هزینه اضافی می توانند از صبحانه سرو شده در سوئیت لذت ببرند.

هتلی بالای جرثقیل

همزیستی با زرافه ها، کنیا


Giraffe Manor یکی از منحصربه‌فردترین مکان‌ها برای اقامت در جهان است، این هتل دیدارهای شگفت‌انگیز با حیات وحش را با مهمان‌نوازی عالی و تعهد طولانی‌مدت به حفاظت از زرافه ترکیب می‌کند. خانه عمارت تاریخی در 12 هکتار زمین خصوصی در 140 هکتار جنگل بومی در حومه لانگاتا نایروبی واقع شده است و یکی از نمادین ترین ساختمان های نایروبی است که متعلق به دهه 1930 نیز می باشد. با نمای باشکوه، فضای داخلی زیبا، باغ‌های سرسبز، تراس‌های آفتاب‌گیر و حیاط‌های دلپذیر و البته زرافه هایی که در نزدیکترین حالت ممکن شما هستند و گردن‌های بلند خود را به امید پذیرایی از پنجره‌ها به داخل می آورند.

هتل زرافه ای کنیا
 

تور آفریقای جنوبی

 

هتل بی اتاق، سوئیس


یک هتل در فضای باز به نام Null Sternوجود دارد که دیوارها و سقف به طور کلی حذف شده است . اقامت در آنجا بسیار شبیه کمپینگ است. این هتل در وسط رشته کوه های آلپ سوئیس قرار دارد و تنها دارای یک تخت است. در آلمانی، نام هتل به معنی "ستاره صفر" است. دانیل شاربونیر، یکی از بنیانگذاران هتل، می گوید:"ما از شر همه دیوارها خلاص شدیم و تنها چیزی که باقی مانده شما و تجربه شما هستید."
این هتل هیچ دیوار، سقف یا حمام ندارد - فقط یک تخت بزرگ با یک جفت میز خواب و لامپ را داراست. یک حمام عمومی حدود پنج دقیقه با پیاده روی از محل اقامت فاصله دارد.

هتل بی اتاق

ایگلوهای شیشه ای، فنلاند


همراه با منظره برفی در پیش رویتان، با سقف و دیوارهای شیشه ای دور و برتان هیچ شفق قطبی یا شهابی را از دست نخواهید داد. حقیقتا چنین اقامتگاهی خاص و منحصر به فرد است و با اینکه در دل برف ها هستید، اقامتگاهتان از گرمای دلپذیری سرشار است.

ایگلوهای فنلاند

خوابیدن در هواپیما، کاستاریکا


در یک واحه جنگلی، در نزدیکی اقیانوس آرام، این استراحتگاه فوق العاده دوستدار محیط زیست وجود دارد. کاستا ورد در واقع یک ماجراجویی تعطیلات، عروسی گرمسیری یا ماه عسل یا تجربه هتلی است که بر خلاف هر چیزی که تصورش را می کردید.
یک خانه درختی باورنکردنی که با بوئینگ 727 ساخته شده است را انتخاب کنید و هر روز به ماجراجویی های زنده بپردازید! در طول تعطیلات خود در معرض تنوع زیست‌محیطی غنی منطقه قرار خواهید گرفت - میمون‌ها، تنبل‌ها، ایگواناها و بسیاری از گونه‌های پرندگان و پروانه‌ها این منطقه را با شما به اشتراک خواهند گذاشت!
این اقامتگاه دارای 4 رستوران منحصر به فرد نیز است.
 

هتل هواپیمایی

این بار نوبت به واگن های قطار رسیده است، آفریقای جنوبی


اقامتگاه قطار سریع السیر سانتوس یک قطار واقعی است که در ساحل سانتوس در خلیج موسل با تمام کابین ها رو به دریا واقع شده است. به اقیانوس بسیار نزدیک است، واقعا نمی توانید موقعیت باورنکردنی و مناظر بدیع آن را متصور شوید. 
9 واگن از کار افتاده از راه آهن آفریقای جنوبی تهیه شده و لوله کشی و برق لازم در آنها نصب شده است.در ابتدا فقط محل اقامت ارائه می داد، اما به دلیل منحصر به فرد بودن و موقعیت مکانی آن، به خصوص در بین بازدیدکنندگان خارجی بسیار محبوب شد و تصمیم بر این شد که یک رستوران برای تکمیل تجربه مورد نیاز باشد. محل اقامت ارتقا یافت و یک بار و رستوران اضافه شد.

هتل قطاری

خانه درختی،پرو


تنها اقامتگاه درختی با همه امکانات در آمازون که تجربه ای را برای یک بار در طول زندگی به ارمغان می آورد. ما در آمازون پرو در محل تلاقی رودخانه های آرام و محافظت شده یاراپا و کوماسبا در نزدیکی منطقه حفاظت شده پاکایا سامیریا قرار داریم. با اقامت در این هتل جنگل های بارانی را از منظری کاملاً جدید خواهید دید .
هرگز تجربه تماشای میمون ها و پرندگان را درجلو چشم فراموش نخواهید کرد زیرا هر روز صبح قبل از اینکه حتی از رختخواب بیرون بیایید در میان زندگی حیوانات از خواب بیدار می شوید. هر خانه ییلاقی مجهز به دوش، سینک، توالت و ملحفه سفید تمیز است. خانه ییلاقی درختی شخصی شما ، شما را از کف جنگل بلند می کند و به شما کمک می کند از هوای تازه از گرما و رطوبت لذت ببرید. 

خانه درختی

تجربه خوابیدن زیر آب،فیجی


جزیره اسرارآمیز Poseidon که تمام امکانات رفاهی و خدماتی را که فقط یک استراحتگاه پنج ستاره می‌تواند ارائه دهد را فراهم می‌کند، نقطه اوج چشم‌انداز هر مسافر خاص است. برای ماجراجویانی که می خواهند چیزهای غیرقابل تصور را کشف کنند، فعالیت هایی مانند مانور زیردریایی شخصی تریتون در تالاب، کاوش در اعماق اقیانوس به عنوان مسافر یک شناور لوکس 1000 فوتی، و غواصی در آب های بکر بسیار زیاد است یا  کسانی که به دنبال تنهایی هستند، هنگامی که به درمان‌های آبگرم متمرکز دریایی و مدیتیشن زیر نگاه ماه و ستارگان بپردازند، مظهر آرامش را خواهند یافت. 
خدمات موجود شامل دو رستوران عالی، یکی در خشکی و دیگری در زیر دریاست. یک فروشگاه غواصی و بوتیک خرده فروشی، به همراه کتابخانه، سالن تئاتر و اتاق کنفرانس و کلیسای عروسی نیز در خدمت شما خواهد بود. 

هتل زیر آب             

خانه درختی بسیار متفاوت، سوئد


این خانه درختی یک سازه شگفت‌انگیز 4x4x4 متری است که با جنگل اطرافش یکی شده است : دیوارهای آینه ای استتار هنرمندانه ای که به طور یکپارچه مکعب را با محیط سرسبزش در هم می آمیزد.
شش پنجره راهبردی آن فقط به نور خورشید اجازه ورود نمی دهد. آنها به عنوان دریچه هایی به مناظر پانوراما از بیابان سرسبز عمل می کنند. تصور کنید با چنین مناظر مسحورکننده ای از خواب بیدار شوید!
این پناهگاه درختی با پذیرایی از دو مهمان، دارای یک تخت دو نفره دنج، یک سالن استراحت شیک، یک حمام کاملاً مجهز، و یک تراس ایده‌آل روی پشت بام است. هر ویژگی تعهد به تجمل، راحتی، و تجربه منحصر به فرد بالای درخت را برجسته می کند.

خانه درختی متفاوت

 همین الان با آسمان هفتم تماس بگیرید : 02191306767

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید: تلگرام و اینستاگرام آسمان هفتم

آخرین تور ها