آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

دنیای زیر آب

اگر میخواهید از بزرگترین آکواریوم  آب شور معلق دنیا بازدید کنید به شهر مدرن و زیبای دبی سفر کنید . این آکواریوم عظیم با گنجایش 10 میلیون لیتر وبیش از 140گونه از انواع آبزیان یکی از مهمترین و زیبا ترین جاهای دیدنی دبی میباشد .این جاذبه دیدنی در مرکز خرید دبی مال که  از بزرگترین مراکز خرید دنیا میباشد قرار دارد .بیشتر گردشگران که به دبی مال میروند، از این آکواریم که نمونه کوچکی از یک اقیانوس با بیش از 33هزار ماهی کوچک و بزرگ میباشد بازدید میکنند .این آکواریوم ساخته شده از بزرگترین شیشه یک تکه ثبت شده در گینس میباشد .

شما میتوانید جهت رزرو بلیط آکواریوم دبی و خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت با آسمان هفتم همراه باشید

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

تور دبی با آسمان هفتم

پارک آبی وایلد وادی دبی

زیبایی ماهی های آب شور را نمیتوان با ماهی های آب شیرین مقایسه کرد البته نگهداری و مراقبت از آنها و ساختن شرایط زیست محیطی برای این ماهی ها کار بسیار سختی است . آبزیانی همچون عروس دریایی، دلقک ماهی، سفره ماهی و انواع کوسه جلوه خاصی به این آکواریم داده از این لحاظ میتوان گفت انواع گونه های آبزی و همچنین امکانات بی نظیر این آکواریوم  که مجهز به مدرن‌ترین و جدیدترین فناوری‌های روز میباشد با هیچ آکواریوم دیگری قابل مقایسه نیست .

قسمتی از آکواریوم و باغ وحش زیر آب از داخل دبی مال قابل دیدن است اما در صورتی که قصد  تماشای همه‌ی آبزیان و بخش‌های مختلف آکواریوم را دارید باید حتما بلیت تهیه کنید .

جالبه بدونید که دبی مال (آکواریوم دبی )در محله‌ای در دبی با نام «داون‌تاون» (DownTown) ساخته شد که با مرکز شهر حدود 1/3 کیلومتر فاصله دارد همچنین برج خلیفه، بلندترین آسمان‌خراش دنیا نیز در همین محله قرار دارد.

تونل شیشه ای با طول 48 متر از جذابترین بخشهای این آکواریوم است که شما با حرکت در آن میتوانید به عمق 11 متری زمین بروید به طوری که حس میکنید درون اقیانوس پا گذاشته اید و از نزدیک مخلوقات زیبای خداوند را مشاهده میکنید . از جمله تفریحات مهیج این آکواریوم میتوان به انواع غواصی اشاره کرد .شما میتوانید در کنار ماهی ها  کوسه ها و سفره ماهی شنا کنید و حتی در زیر آب عکس یادگاری بگیرید و ساعات خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنید .

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

 

باغ وحش زیر آبی

این باغ وحش از بخشهای فوق العاده و جذاب است که در طبقه دوم آکواریوم قرار دارد  که خود از 3 بخش  ساحل سخره ای ، جنگل بارانی ، و اقیانوس زنده  تشکیل شده . شما در هر کدام از بخشها با انواع ماهی ها و موجودات زیر آب  ،حشرات ، مارها  ،کروکدیل ،  پنگوئن ، سمور آبی ، خرچنگهای غول پیکر  حیوانات و پرندگان شب و .... آشنا میشوید و حتی فرصت دارید که تعدادی از این موجودات بی خطر را لمس کنید وبا آنها عکس بگیرید . جالبه بدونید بزرگترین کروکدیل دنیا و کوچکترین پنگوئن در این باغ وحش وجود دارد .

از تفریحات این باغ وحش میتوان به ملاقات با کروکودیل شاه، ملاقات با سمور آبی پنجه کوچک، ملاقات با پنگوئن‌ها ،غذا دادن به سفره ماهی‌ها ،

ملاقات با کوسه‌ها ،سواری بر قایق‌های کف شیشه‌ای ،تماشای غذا دادن به ماهی‌ها و جانوران ،واقعیت مجازی باغ وحش (VRZOO) ،جشن تولد در آکواریوم دبی

و .... اشاره کرد

پارک آبی آتلانتیس

تور گروهی و لوکس دبی

ساعات بازدید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب

نحوه دست رسی 

مترو: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آکواریوم دبی در کنار برج خلیفه قرار دارد. در این ایستگاه مترو پیاده شوید و با یک پیاده‌روی ۱۷ دقیقه‌ای از روی یک پل ارتباطی سرپوشیده خود را به مرکز خرید دبی مال برسانید. شما همچنین می‌توانید از ایستگاه مترو برج خلیفه/دبی مال با اتوبوس به این مرکز خرید بروید.

اتوبوس: دو خط اتوبوس ۲۷ و ۲۹ در دبی شما را به دبی مال می‌رسانند. خط ۲۷ از ایستگاه اتوبوس بازار طلافروشی دیرا حرکت می‌کند و اولین ایستگاه خط ۲۹ نیز ایستگاه «غبیبه» (Ghubaiba) است. این اتوبوس ها هر ۱۵ دقیقه یک بار حرکت می‌کنند و در قسمت درب ورودی دبی مال توقف دارند. 

تاکسی آنلاین: اوبر (Uber) و کریم (Careem) از جمله تاکسی‌های آنلاینی هستند که در دبی فعالیت دارند. جالب است بدانید آکواریوم دبی گاهی اوقات برای استفاده از این تاکسی‌ها تخفیفاتی ارائه می‌کند

قیمت بلیط برای کودکان تا 2 سال رایگان و از 2 سال به بالا حدود 120درهم میباشد .

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی