نمایشگاه هنر دبی (آرت)

نمایشگاه هنر دبی (آرت)

نمایشگاه art دبی

آرت دبی از پیشروترین نمایش‌های جهانیِ هنر در خاورمیانه است که هر سال در شهر دبی در بخشهای نقاشی ،موسیقی ،هنرهای دستی و تجسمی و ...برگزار می‌شود. این آرت‌فر طی ۱۶ سال گذشته تاکنون، در معرفی و ارتقای هنر خاورمیانه، آفریقا و هم‌چنین جنوب آسیا، نقش پُررنگی را ایفا کرده است. علاقه مندان با مراجعه به سایت آسمان هفتم میتوانند تورهای متنوع ویژه نمایشگاه را در بازه زمانی مختلف انتخاب نمایند.

https://asemanhaftom.ir/post/Abu-Dhabi-Yas-Water-Park

تور دبی ویژه نمایشگاه هنر (آرت)

آرت دبی هر ساله میزبان بسیاری از هنرمندان، گالری‌ها، مجموعه‌دارها و هنردوستانِ سراسر دنیاست؛ از نام‌های بزرگ و فضاهای هنری مطرح گرفته تا هنرمندان کمترشناخته‌شده و پروژه‌های تازه‌تأسیس، از این طریق دیدگاه‌های جدید و به‌روز دنیای هنر را با دست‌اندرکاران این حوزه به اشتراک می‌گذارند.

نمایشگاه هنر دبی از تاریخ 3 لغایت 5 مارس 2023مصادف با 12 الی 14 اسفند 1401 در مرگز تجارت جهانی دبی در 4 بخش  معاصر ،مدرن ، توابه و دیجیتال برگزار می شود .

لازم به ذکر است که تمام شرکت کنندگان این نمایشگاه می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این منطقه نیز به اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز به بازدید از جاذبه های شهر دبی داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی