نمایشگاه صنعت برق دبی

نمایشگاه صنعت برق دبی

نمایشگاه صنعت برق دبی

نمایشگاه صنعت برق و انرژی خاورمیانه با گرد هم آوردن خریداران و فروشندگان این صنعت از سرتاسر جهان، به منظور کشف آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردها در محصولات و راه‌حل‌های انرژی ،از تاریخ 7 - 9 مارس 2023 مصادف با16الی 18 اسفند 1401در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود.علاقه مندان با مراجعه به سایت آسمان هفتم میتوانند تورهای متنوع ویژه نمایشگاه را در بازه زمانی مختلف انتخاب نمایند.

نمایشگاه صنعت برق دبی

در این رویدادی خریداران و فروشندگان جهانی در سطح های متفاوت برای کشف محصولات و نمایش راه حل هایی برای ارائه انرژی پاک تر و تامین برق پایدار دور هم جمع می شوند . همچنین بستری بی‌رقیب را برای بخش‌های دولتی و خصوصی فراهم می‌کند تا موضوعات مهم، تحولات کلیدی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و روندهای رو به رشدی را که اکوسیستم انرژی جدید را شکل می‌دهند، بررسی کنند.

روابط چهره به چهره یک رابطه پایدار و راه حل عملی تری با مصرف کنندگان شما ایجاد می کند که به نوبه خود باعث حفظ مشتری بیشتر می شود. این به شرکت‌ها فرصتی می‌دهد تا گرد هم آیند تا با متخصصان مشابه ملاقات کنند، اطلاعات را به اشتراک بگذارند، تجارت را ارتقا دهند و با افراد بالقوه ارتباط برقرار کنند.

تور دبی ویژه نمایشگاه صنعت برق

تورهای متنوع و گروهی دبی با آسمان هفتم

نمایشگاه انرژی 2023 دارای کنفرانس‌های استراتژیک سطح بالا و عرصه‌های محتوا با تمرکز بر آخرین فناوری‌ها و محصولات خواهد بود تا بستری برای ارائه اشتراک دانش و حمایت از ایجاد روابط و راه‌حل‌هایی برای برخی از چالش‌های مبرم ناشی از انتقال انرژی فراهم کند. در سال 2022، بیش از 3000 بازدیدکننده منحصربه‌فرد در کنفرانس و جلسات محتوایی در Middle East Energy شرکت کردند،

نمایشگاه صنعت برق دبی
 

بخش های محصول انرژی خاورمیانه 2023

  • مولدهای پشتیبان و انرژی بحرانی
  • انتقال و توزیع
  • مصرف و مدیریت انرژی
  • راه حل های هوشمند
  • انرژی های تجدیدپذیر و پاک

لازم به ذکر است که تمام شرکت کنندگان این نمایشگاه می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این منطقه نیز به اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز به بازدید از جاذبه های شهر دبی داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی