نمایشگاه تجهیزات شهر بازی دبی

نمایشگاه تجهیزات شهر بازی دبی

نمایشگاه تجهیزات شهر بازی (دبی )


نمایشگاه تجهیزات شهر بازی بزرگترین و جذاب ترین رویداد در صنعت بازی وسرگرمی است که از تاریخ  28 لغایت 30 مارس 2023 مصادف با 8 الی 10 فروردین 1402در امارات متحده عربی شهر دبی برگزار می شود. این پلتفرم بی رقیب از نظر غرفه و تعداد بازدید کننده رکورد دار است و انتظار می رود شاهد تجمع تعدادفراوانی ازعوامل کلیدی و بازدیدکنندگان این صنعت از خاورمیانه، آفریقا، مدیترانه، ایالات متحده و کشورهای آسیایی و اروپایی باشد.علاقه مندان با مراجعه به سایت آسمان هفتم میتوانند تورهای متنوع ویژه نمایشگاه را در بازه زمانی مختلف انتخاب نمایند.

نمایشگاه تجهیزات شهر بازی دبی

تور دبی ویژه نمایشگاه تجهیزات شهر بازی

نمایشگاه تجهیزات شهربازی بهترین فرصت برای بازدیدکنندگان ، خریداران و متخصصان تفریح و سرگرمی از سراسر جهان است که زیر یک سقف جمع شوند جهت آشنایی با به روزترین اطلاعات و مدرنترین تجهیزات و فن آوریهای تفریح و سرگرمی .همچنین میتوانند از سمینارهای تخصصی این صنعت که همزمان با نمایشگاه برگزار میشود بهره مند شده و با همتایان خود در این صنعت ارتباط برقرار کنند و روابط تجاری سودآوری را توسعه دهند.

شهر بازی آی ام جی دبی

شهر بازی فراری ورلد دبی

به عنوان یک غرفه‌دار، این بهترین فرصت سال برای شماست تا تجهیزات و خدمات با کیفیت خود را در یک مکان به هزاران خریدار بالقوه نشان دهید ونبض صنعت در این بخش از جهان را نیز درک کنید. اگر با مراکز سرگرمی خانوادگی، پارک‌های موضوعی، پارک‌های آبی، مراکز تفریحی، مناطق بازی کودکان و سایر صنایع تفریحی در ارتباط هستید، نمایشگاه، Dubai DEAL 2023، فرصتی  ایده‌آل و بی نظیر برای شماست.  

نمایشگاه تجهیزات شهر بازی دبی

شرکت کنندگان این نمایشگاه می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این منطقه نیز به اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز به بازدید از جاذبه های شهر دبی داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورند. 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی