نمایشگاه صنعت چوب دبی

نمایشگاه صنعت چوب دبی

نمایشگاه جهانی صنعت چوب

نمایشگاه چوب دبی تنها رویداد حضوری که صنعت جهانی چوب و ماشین آلات نجاری را به هم متصل می کند. این نمایشگاه بستری مناسب برای تامین کنندگان، تولیدکنندگان و شرکت های ماشین آلات و ابزار فراهم می کند تا محصولات، فناوری های نوآورانه، سناریوهای تولید و ماشین آلات چوب و نجاری را در مقیاس مختلف را به معرض دید بازدید کنندگان قرار دهند . علاقه مندان با مراجعه به سایت آسمان هفتم میتوانند تورهای متنوع ویژه نمایشگاه را در بازه زمانی مختلف انتخاب نمایند.


نمایشگاه صنعت چوب دبی

دبی WoodShow محبوب ترین مقصد برای متخصصان چوب از سراسر جهان است که هر ساله  بازدیدکنندگانی از بیش از 95 کشور در سراسر جهان به این نمایشگاه سفر می کنند. این تنها محل کسب و کار منطقه ای برای صنعت چوب و ماشین آلات نجاری است.
این رویداد از تاریخ 7 لغایت 9 مارس2023مصادف با 16الی18 اسفند 1401در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود

 جذابیتهای پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی وایلد وادی

در نمایشگاه صنعت چوب دبی می توانید

  • با متخصصان وکارشناسان صنعت و تصمیم گیرندگان کلیدی ارتباط برقرار کنید و در مورد آخرین محصولات و فناوری های موجود دراطلاعات کسب کنید
  •     با مشتریان بالقوه از بازارهای جدید زیر یک سقف ملاقات کنید و فرصت های تجاری جدید را کشف کنیدودر مورد چشم انداز کسب و کار جدید صحبت کنید
  •     با بیش از 10000 متخصص کسب و کار به عنوان یک پیشرو در صنعت،ارتباط بر قرار کنیدو درباره رقبای اصلی خود بیشتر بدانید
  •  فرصت های عالی برای استفاده از معاملات انحصاری ارائه شده از سوی بازیگران جهانی ماشین آلات چوب و نجاری
  •   پلتفرم مناسب برای جستجوی شرکای مرتبط برای برآورده کردن کلیه الزامات تجاری (تولید کنندگان، تامین کنندگان، معامله گران)

لازم به ذکر است که تمام شرکت کنندگان این نمایشگاه می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این منطقه نیز به اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز به بازدید از جاذبه های شهر دبی داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی