نمایشگاه مراقبت زیبایی دبی

نمایشگاه مراقبت زیبایی دبی

نمایشگاه بین المللی حرفه ای  محصولات مراقبت و زیبایی

نمایشگاه GCC تمام آنچه زنان ممکن است در مورد زیبایی و مراقبت از بدن بخواهند فراهم می کند. این رویداد با طیف گسترده ای از جدیدترین و مشهورترین محصولات و خدمات مختلف زیبایی، مو، پوست ، ناخن و سایر محصولات و خدمات مرتبط در صنعت لوازم جانبی مد، لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات زیبایی ارائه می شود. گردشگران و بازدید کنندگان می توانند با مراجعه به سایت آسمان هفتم و خرید تورهای متنوع دبی ویژه نمایشگاه  به راحتی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل برگزاری نمایشگاه برسانند.

نمایشگاه مراقبت زیبایی دبی

نمایشگاه آرایشی دبی (GCC) از ۰۱ الی ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی ، مرکز تجارت جهانی برگزار می گردد.  اگر به دنبال تقویت کسب و کار سالن یا مشاغل آزاد خود هستید، این فرصت فوق العاده را برای اتصال مجدد، و الهام گرفتن از دست ندهید. به روز باشید و نکات، توصیه ها و تکنیک های ارزشمندی را برای آماده شدن برای یک سال موفق پیش رو، جمع آوری کنید؛ همچنین میتوانید درمسابقات ناخن و کاشت مژه شرکت کرده و یکی از برندگان بین المللی باشید و از جوایز نفیس آن لذت ببرید. با شرکت در این رویداد شگفت انگیز، متد ها و مهارت های جدید را کشف کنید، با صاحبان کسب و کار شبکه سازی کنید، در نمایش های زنده، سمینارها و کارگاه‌ها و بسیاری موارد دیگر شرکت کنید.

طولانی ترین زیپ لاین جهان در دبی

شهر بازی فراری ورلد دبی

مجله گردشگری آسمان هفتم

نمایشگاه مراقبت زیبایی دبی

لازم به ذکر است که تمام شرکت کنندگان این نمایشگاه می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این منطقه نیز به اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز به بازدید از جاذبه های شهر دبی داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی