نمایشگاه سرگرمی و بازیهای کامپیوتری دبی

نمایشگاه سرگرمی و بازیهای کامپیوتری دبی

نمایشگاه جهانی سرگرمی و بازیهای کامپیوتری دبی

نمایشگاه جهانی سرگرمی و بازیهای کامپیوتری دبی (mefcc) بزرگترین رویداد برای بازی های رایانه ای و صنعت سرگرمی دیجیتال در منطقه خاورمیانه است که به منظور معرفی طیف گسترده ای از بازی های ویدئویی، بازی های آنلاین، بازی های موبایل، نرم افزارهای آموزشی و سرگرمی، سخت افزارهای مرتبط با بازی و پلتفرم های نسل بعدی جهت عموم و سرمایه گذاران بالقوه هر سال در دبی، امارات متحده عربی برگزار می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت آسمان هفتم بهترین و متنوع ترین تورهای نمایشگاهی دبی را تهیه فرمایید .

نمایشگاه سرگرمی و بازیهای کامپیوتری دبی

توسعه دهندگان بازی و برنامه، ناشران بازی، توزیع کنندگان بازی، خرده فروشان و سایر مشاغل مرتبط با سرگرمی های کامپیوتری و دیجیتال دستاوردهای خود را به نمایش می گذارد. کنفرانسهای ویژه مرتبط با نمایشگاه ، مسابقه ،بازی، ارائه کارگاه های آموزشی و.... نیز در مدت زمان نمایشگاه برگزار می شود.
 

تور دبی ویژه نمایشگاه سرگرمی وبازیهای کامپیوتری

MEFCC نمایشگاه جهانی سرگرمی و بازیهای کاپپیوتری دبی2023 با حضور بیش از  130 شرکت مختلف از 58 کشور جهان از جمله ژاپن، کره، مالزی ،مراکش ، چین و آمریکا از تاریخ 28 فوریه الی 2 مارس 2023مصادف با 9 الی 11 اسفند 1401در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود .

نمایشگاه سرگرمی و بازیهای کامپیوتری دبی

لازم به ذکر است که تمام شرکت کنندگان این نمایشگاه می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این منطقه نیز به اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز به بازدید از جاذبه های شهر دبی داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی