نمایشگاه کمکهای بشر دوستانه دبی

نمایشگاه کمکهای بشر دوستانه دبی

نمایشگاه کمکهای بشر دوستانه

رویداد سالانه بشردوستانه( DIHAD)تصمیم گیرندگان کلیدی در این حوزه را  را گرد هم می آورد تا در مورد مبرم ترین مسائل بشردوستانه در سراسر جهان گفتگو کنند .بیش از 600 سازمان غیردولتی، انجمن بشردوستانه، خیریه ها و نهادها ،صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر ،شرکت ها و تامین کنندگان پیشرو بین المللی در این نمایشگاه شرکت می کنند تا به نیازهای مردم و کشورهای آسیب دیده از بحران ها، بلایا و بلایای طبیعی رسیدگی کند.

انتظار می رود این رویداد  بیش از25000 بازدید کننده از بیش از 84 کشور ،سازمان های بین المللی و خصوصی را گرد هم آورد.علاقه مندان با مراجعه به سایت آسمان هفتم میتوانند تورهای متنوع ویژه نمایشگاه را در بازه زمانی مختلف انتخاب نمایند.

نمایشگاه کمکهای بشر دوستانه دبی

 نوزدهمین دوره، DIHAD قرار است در تاریخ 13 تا 15 مارس 2023  مصادف با 22الی 24 اسفند 1401در مرکز تجارت جهانی دبی با موضوع "انرژی و کمک" برگزار می شود.  این رویداد بین المللی در زمینه کمک های بشردوستانه ،جنگ،امور پناهندگان، وضعیت اضطراری آب و هوا ، بلایای طبیعی ، فقر و بیماری های همه گیر  و همچنین چگونگی کمک رسانی سازمانها جهت مقابله با این بحرانها ،بستری را فراهم می آورد تا به نیازهای مردم و کشورهای آسیب دیده از بحران ها و بلایای طبیعی رسیدگی کنند.

تور دبی ویژه نمایشگاه کمکهای بشر دوستانه

اهداف شرکت کنندگان حاضر در نمایشگاه

این نمایشگاه تجاری، فرصتی عالی برای شبکه سازی و به نمایش گذاشتن آخرین فناوری ها و نوآوری ها در کمک به افرادی که از بحران انسانی در سراسر جهان رنج می برند، فراهم می آورد. همچنین به برقراری ارتباط در زمینه فناوری های کاربردی جدید، سیاست ها و ایده ها برای از بین بردن فقر و گرسنگی می پردازد. با حضور در این نمایشگاه، می توانید با آژانس ها و سازمان های بشردوستانه پیشرو گرد هم آیید، تبادل اطلاعات کنید و در مورد موضوعات مهم بشردوستانه بحث کنید.

نمایشگاه کمکهای بشر دوستانه دبی

لازم به ذکر است که تمام شرکت کنندگان این نمایشگاه می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این منطقه نیز به اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز به بازدید از جاذبه های شهر دبی داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی