هتل‌های شیشه ای رویایی فنلاند

هتل‌های شیشه ای رویایی فنلاند

تعطیلات لوکس و رویایی در فنلاند

یکی از بهترین خدمات مسافرتی اروپا را در Golden Crown - Levin Iglut تجربه کنید.
ایگلوهای شیشه ای کاملاً عایق و گرم، خلوتگاهی آرام در بالای Utsuvaara Fell، در لاپلند فنلاند فراهم می کند. 
لوین ایگلو به مهمانان خود با سقف شیشه ای در کنار طبیعت بکر خدمات لوکسی را ارائه می کند: چشم اندازی از مناظر متفاوت و خاص در کنار آسمان شمالی، اقامتگاهی با کیفیت بالا و خدمات صمیمانه و شخصی. هتل ایگلو در شیب یک آبشار در ارتفاع 340 متری واقع شده است و مرکز Levi، یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات در لاپلند با خدمات متنوع ، تنها 10 کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارد. دوری از نورهای مزاحم و منظره بدون مانع آسمان شمالی اینجا را به مکانی ایده آل برای لذت از شگفتی شفق شمالی تبدیل کرده است. در ادامه آسمان هفتم شما را به تماشای ویدیو جذاب این مجموعه دعوت می کند.

تور فنلاند با آسمان هفتم

اقامت در هتل شیشه ای

Levin Iglut – Golden Crown تجربه اقامتی متفاوت را امکان پذیر می کنند. در ایگلوهای شیشه ای می توانید در زیر نورهای شمالی و آسمان پرستاره به خواب رفته و بلافاصله پس از بیدار شدن از مناظر شگفت انگیز برفی لذت ببرید. ساختمان مجلل و تجهیز شده دارای تراس و سونا اختصاصی با جکوزی و سایر موارد است. چرا هر دوی آنها را در طول یک تعطیلات امتحان نکنید؟!

ایگلو های شیشه ای رویایی فنلاند اروپا
 

رستوران اوتسو

علاوه بر یک وعده غذایی خوشمزه، می توانید از چشم انداز باشکوه برفی یا شفق شمالی در رستوران Utsu لذت ببرید. همانند ایگلوها، دیوارها و سقف طبقه دوم کاملاً از شیشه ساخته شده اند. در طبقه پایین، می‌توانید با  گرما و درخشش آتشی که با چوبهای درختان همان منطقه روشن شده است، شام بخورید. مزه ها در این فضا گویی خاصتر می شوند. این آشپزخانه متفاوت به عنوان بهترین آشپزخانه در لاپلند ستایش شده است. این رستوران به سبک اسکاندیناویایی با سقف شیشه ای نیز از سپتامبر تا آوریل باز است.


تجربیات بی‌‌نظیر با کارت هدیه

یکی از امکانات اینجا کارت هدیه هتل است: یک اقامت فراموش نشدنی در ایگلو یا یک شام استثنایی، چه هدیه ای عالی تر از این؟ با این کارت هدیه می توانید چیزهای شگفت انگیزی را به عزیزان خود در روز خاص خود هدیه دهید.

ایگلوهای شیشه ای رویایی فنلاند
 

خدمات ایگلو فنلاند
این هتل به مهمانان خود خدمات جامع هتل و حتی کمی بیشتر از آن را نیز ارائه می دهد. تجربه اقامت و رستوران با کیفیت بالا با فعالیت های متنوع مجموعه تکمیل می شود. ایگلوها دارای حمام خصوصی با دوش و سشوار هستند. تخت‌هایی با قابلیت تنظیمات الکترونیکی و منظره‌ کوهستانی نیز وجود دارد. برخی از ایگلوها دارای جکوزی و تخت‌های کینگ XL نیز هستند. ایگلوها منظره ای بدون مانع از آسمان شمالی ارائه می دهند و اگر خوش شانس باشید، می توانید از تماشای شفق های شمالی از داخل ایگلو لذت ببرید.
پرسنل هتل در تلاشند تا زمانی را که برای اقامت در این هتل می گذرانید فراموش نشدنی شود. بنابراین، اگر خدمات سفارشی مد نظرتان هست، با کمال میل برای شما عملی خواهند کرد.
فرودگاه کیتیلا 11 مایل از ایگلوها فاصله دارد. 
پیست اسکی Levi 5.6 مایل با شما فاصله دارد.
 

برای دریافت هرگونه خدمات مربوط به تور و بلیت فنلاند با کارشناسان آسمان هفتم در ارتباط باشید.

آخرین تور ها

آخرین تور های استکهلم