راهنمای سفر به ایتالیا | مکان های دیدنی در ایتالیا

راهنمای سفر به ایتالیا | مکان های دیدنی در ایتالیا

بله ایتالیا! ایتالیا غنی ترین و حیرت آور ترین فرهنگ اروپا را دارد. و این ملت مهد تمدن اروپایی است - که توسط امپراتوری روم تأسیس شد و توسط کلیسای کاتولیک روم ادامه یافت. همانطور که ایتالیا را کاوش می کنید، با برخی از نمادین ترین تصاویر جهان از این تاریخ 2000 ساله روبرو خواهید شد: کولوسئوم باستانی رم و فواره بازیگوش تروی، برج کج پیزا، شاهکارهای رنسانس فلورانس (دیوید میکل آنژ و ونوس بوتیچلی). ، و شهر جزیره ای زیبا ؛ ونیز. با این حال، فراتر از این مناظر معروف، ایتالیا غنی ترین فرهنگ اروپا را ارائه می دهد. سنت ها هنوز در کشوری زنده و کاملاً مدرن زندگی می کنند. با چشم باز به ایتالیای گذشته و حال بروید.

فهمیدن اینکه در هنگام بازدید از ایتالیا به کجا بروید کار ساده ای نیست. از شهرهای باستانی بالای تپه گرفته تا شهرهای مدرن شلوغ، مناظر کوهستانی چشمگیر تا مناظر وسیع ساحلی، هر یک از جیب های ایتالیا چیز متفاوتی را ارائه می دهند.

برای اطلاعات تور بی نظیر ترکیبی ایتالیا، فرانسه، اسپانیا با آسمان هفتم کلیلک کنید.

برای اطلاعات تور بی نظیر ترکیبی ایتالیا ، سوئیس اینجا کلیک کنید.

دیدن سایر تور ها اینجا کلیک کنید

 

تصویری زیبا از برج پیزا در ایتالیا

برج پیزا در ایتالیا

بعضی دیدنی های معروف در ایتالیا

برج پیزا

پمپئی

کولوسئوم

تندیس داوود

کلیسای سن ویتال

جزیره مورانو

سینکو تره

گورستان منیومنتال

موزه واتیکان

کاخ مدیچی ریکاردی

ورزشگاه سن سیرو

کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره

میدان سن مارکو

ورزشگاه یوونتوس

کلیسای جامع میلان

میدان دل کامپو (میدان کمپو)

آتشفشان وزوو

کلیسای سنت آمبروجو

دولومیت

سیرکوس ماکسیموس

 

مختصری در مورد مردم ایتالیا

زبان: ایتالیایی، با 34 گویش.
جمعیت: کمی کمتر از 60 میلیون نفر، با حدود سه میلیون نفر ساکن رم، پایتخت.
سیاست: ایتالیا از سال 1946، زمانی که سلطنت با همه پرسی مردمی لغو شد، یک جمهوری دموکراتیک بوده است.
میراث: ایتالیا دارای 55 سایت میراث جهانی یونسکو است که 50 مکان فرهنگی و پنج اثر طبیعی را در خود جای داده است. توسکانی به تنهایی بیش از هر کشور دیگری در جهان آثار تاریخی طبقه بندی شده دارد.
غذا و نوشیدنی: یک ایتالیایی به طور متوسط ​​سالانه 23 کیلو پاستا می خورد و این کشور سالانه 14 میلیارد فنجان قهوه می نوشد.

 

5 چیز برتر برای دیدن و انجام در ایتالیا

1. ونیز را کاوش کنید
در حالی که ونیز شلوغ است اما مکان شگفت انگیزی برای بازدید است. من عاشق معماری نمادین شهر و کانال های زیبا هستم. پیازا سن مارکو، کاخ دوج، پل ریالتو، کلیسای سن مارکو و موزه های بی شمار شهر را از دست ندهید. علاوه بر این، حتماً برای دیدنی های مدرن به محله یهودی نشین قدیمی بروید (کلمه انگلیسی گتو از این منطقه از ونیز گرفته شده است). ونیز همچنین میزبان چندین جشنواره در سطح جهانی است. در اواخر زمستان، کارناوال حماسی در اینجا برگزار می شود و در ماه اوت، جشنواره معتبر فیلم ونیز جزیره مجاور لیدو را فرا می گیرد. اگر وقت دارید حتما در یک تور یک روزه جزایر همسایه را بگردید. آنها در نوع خود جذاب هستند.

تصویزی زیبا از شهر زیبای ونیز .

زیبایی هایی ونیز

 

2. در رم بگردید
رم چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن دارد که باید چندین سفر انجام دهید تا عمق زیبایی های آن را بیابید. علاوه بر نقاط خیلی معروف مانند کولوسئوم، فروم، تپه پالاتین، و فواره تروی، مطمئن شوید که محله تراستوره را هم دیدن کرده اید. این منطقه مورد علاقه من در رم است و تقریباً شبیه یک روستا در داخل یک شهر بزرگ است. Trastevere غذاهای خوشمزه و خیابان های پرپیچ و خم باستانی ارائه می دهد. من عاشق پیتزا فروشی و کافه های خانوادگی اینجا برای تماشای مردم و ژلاتو هستم. شهر واتیکان، کوچک‌ترین شهر-دولت مستقل جهان، در قلب رم قرار دارد و خانه پاپ، کلیسای سنت پیتر، کلیسای سیستین و بسیاری از موزه‌های خارق‌العاده است. شما می توانید زمان بی پایانی را در اینجا پر کنید، بنابراین سعی نکنید برای بازدید خود عجله کنید!

گشت و گذار در رم

3. پمپئی ایتالیا
پمپئی که در فاصله 20 تا 40 دقیقه ای با قطار از ناپل قرار دارد، شهری باستانی است که توسط یک آتشفشان ویران شده است و آن را در پوششی از خاکستر که هنوز در زمان یخ زده است حفظ می کند. در اطراف شهر رومی قدم بزنید، همانطور که در روز انفجار کوه وزوویوس در سال 79 پس از میلاد وجود داشت و به خانه‌ها، ویلاها، حمام‌ها و مشاغلی که هنوز  گلدان‌ها در آن‌ها قرار داشتند، رفت و آمد کرد. چیزی که واقعاً آدم را تحت تأثیر قرار میداد این بود که وارد خانه ها که میشوی میبینی که فواره ها و بیشتر نقاشی های زیبای دیواری هنوز دست نخورده هستند. ورودی در این مکان رایگان نیست. برای هر شخص چیزی حدود 60 یورو میباشد که البته این هزینه برای تور خیلی کمتر است و بصورت گروهی

 

 

4. در چینکو تره ایتالیا پیاده روی کنید

چیمکو تره متشکل از پنج دهکده ساحلی رنگارنگ در ساحل غربی ایتالیا است که توسط تاکستان‌ها و کوه‌های شیب‌دار احاطه شده است. این شهرهای کوچک به هیچ وجه توسط گردشگران کشف نشده اند، اما هنوز هم کاملا زیبا و پر از مغازه ها و کافه های عالی هستند. هر روستا جذابیت و دیدنی های منحصر به فرد خود را دارد، پس حتما از همه آنها دیدن کنید. من کاملاً عاشق پیاده روی های سرگرم کننده در تپه های خیره کننده بر فراز دریا بین دهکده هایی هستم که در محدوده دشواری قرار دارند. اگر نمی خواهید بین شهرها پیاده روی کنید، قطار سریع السیر Cinque Terre، گشت و گذار در روستاهای مختلف را بسیار آسان می کند.


منظره ای از شهر رنگارنگ در Cinque Terre در امتداد ساحل در ایتالیا.

شهر رنگارنگ چینکو تره

 

 

5. در ساحل آمالفی ایتالیا استراحت کنید
پسرعموی جنوبی Cinque Terre، ساحل آمالفی به همان اندازه زیباست (بعضی ها می گویند بیشتر). این 13 شهر در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارند که در آن مناظر عالی در دامنه تپه، سواحل زیبا، پیاده‌روی‌های خیره‌کننده، و آب‌های آبی نیلگون برای خنک شدن خواهید یافت. توصیه می‌کنم حداقل چهار روز را در اینجا بگذرانید تا همه چیز را در آنجا ببینید(و به بخش‌های کمتر بازدیدکننده منطقه بروید) این شهر رنگارنگ دارای غذاخوری‌های خوشمزه با صدف‌های تازه، اسپاگتی آلا ونگول و معماری زیبا است که می‌توانید از سواحل زیبایشدیدن کنید و بهترین خاطرات را در زیباترین مناطق دیدنی دنیا ثبت کنید.

زیبایی های ایتالیا

ایتالیا یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در جهان است که هر ساله میلیون ها مسافر را جذب خود میکند.

برای دیدن همه دیدنی های ایتالیا شاید به چند ماه زمان نیاز باشد اما دیدن زیبایی های آن در چند روز هم خالی از لطف نیست و شما را شگفت زده میکند.

آژانس مسافرتی آسمان هفتم یکی از بهترین ارائه کننده های تور های ایتالیاست که بصورت حرفه ای در این زمینه در حال خدمت رسانی است.

اگر قصد یک سفر رویایی به ایتالیا را دارید با انتخاب تور های ایتالیا در آسمان هفتم خاطره و لذت سفر را برای خود چند برابر کنید و دیگر نگرانی بابت ویزا و خدمات نداشته باشید.

پشتیبان های ما در هر لحظه کنار شما و پاسخگوی شما خواهند بود.

 

آخرین تور ها