افتتاح پروژه های گردشگری ۲۶۷ میلیارد تومانی کرمان در دهه فجر

افتتاح پروژه های گردشگری ۲۶۷ میلیارد تومانی کرمان در دهه فجر

تاریخ پنجشنبه 7 بهمن 1400 فریدون فعالی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: در ایام دهه مبارک فجر هشت طرح در شهرستان کرمان و چهار طرح در سایر شهرستان‌های این استان افتتاح می‌شود که شامل سه هتل، یک هتل آپارتمان، سه دفتر خدمات مسافرتی، ۲ خانه مسافر، ۲ مجتمع گردشگری و یک اقامتگاه بوم‌گردی است. با بهره‌برداری از طرح‌های گردشگری کرمان ۱۷۷ اتاق و ۴۴۱ تخت به ظرفیت اقامتی این استان افزوده و برای ۱۲۴ نفر شغل ایجاد می‌شود. این اداره کل به عنوان بخش دولتی آمادگی لازم برای همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری این استان را دارد و از سرمایه‌گذاران علاقمند دعوت به عمل می‌آورد.

 

وی خاطرنشان کرد: همایش ملی قنات با عنوان "میراث ماندگار ایرانیان" نیز به مناسبت این ایام از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ بهمن‌ماه جاری در شهر کرمان برگزار می‌شود.

فعالی همچنین با اشاره به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و پنحمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در تهران گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان و شهرداری‌های شهرهای سیرجان، رفسنجان و بم مشارکت و حضوری فعال دارند. همچنین بسته‌های سفر و همچنین نماهنگ‌های معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کرمان به معرض نمایش گذاشته می‌شود. در آینده نزدیک کرمان به عنوان پایتخت گردشگری مقاومت شناسانده و معرفی می‌شود.

منبع خبر

مجله گردشگری آسمان هفتم

آخرین تور ها

آخرین تور های کرمان