پارک برفی پنگوئن کیش

پارک برفی پنگوئن کیش

اولین پارک برفی ایران در جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مقاصد اصلی سفر در ایران است که دارای جاذبه ها و تفریحات متنوعی است . پارک برفی کیش در مجتمع توریستی پنگوئن یکی از خاص ترین و جذاب ترین تفریحات است. اگر به دنبال تفریحی هیجان انگیز و کاملاً خنک در جزیره کیش هستید، پارک برفی پنگوئن کیش را از دست ندهید. این مجموعه دارای برف مصنوعی، امکانات فراوان و تفریحات جذاب و هیجان انگیزی مانند سر خوردن روی برف، کولاک وتیوپ سواری، سورتمه سواری، اسکی ، اسنو برد و ساخت آدم برفی میباشد. بعضی آیتم ها مانند زیپ لاین، پل معلق و یخ نوردی در پارک برفی کیش شامل هزینه جداگانه می باشد .برای آشنایی بیشتر با این پارک برفی مدرن با آسمان هفتم همراه باشید .

پارک برفی پنگوئن کیش

همانطور که می دانید تفریحات آبی جزیره کیش متنوع است، اما برای تفریحات برفی به دلیل اینکه منطقه ای خشک و مرطوب است و به ندرت در این منطقه برف می بارد، یک پارک برفی می تواند حس فوق العاده ای درگرما ی تابستان به شما بدهد. مجتمع تفریحی پنگوئن کیش در زمینی به مساحت 19000 متر مربع در بلوار موج بالاتر از هتل ویدا واقع شده است. این پروژه در دو مرحله با سرمایه گذاری 2300 میلیارد ریال ساخته شد. این مجموعه در فروردین 1400 افتتاح شد و تاکنون توانسته مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب کند.  

تور جذاب و متنوع کیش

نخستان باغ بهشت کیش

این پارک برای ساکنین مناطق جنوبی کشور که سال هاست برف را از نزدیک ندیده اند بسیار جذاب و هیجان انگیزتر است . در سرمای زیر صفر این پارک هیچ چیز به اندازه یک نوشیدنی داغ به شما نمی چسبد. کافی شاپ اصلی این مجموعه کافه پنگو است  که می توانید انواع نوشیدنی های گرم مانند قهوه، کاپوچینو، چای و انواع نوشیدنی های سرد مانند آب میوه های مخلوط خوشمزه با انواع دسرها، کیک ها و شیرینی ها از طعم خاص و کیفیت بالا را سفارش دهیدو لذت ببرید. 

پارک برفی پنگوئن کیش

واحدهای تجاری مجتمع پنگوئن در طبقه همکف واقع شده اند و یکی از قطب های اصلی خرید جزیره کیش به حساب می آید. اجناسی مانند کیف و کفش، پوشاک مردانه و زنانه، لوازم ورزشی و ورزشی و ... را با بهترین مارک و برندهای مختلف و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

 

 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش