اسکوتر زیر دریایی کیش

اسکوتر زیر دریایی کیش

زمانی که صحبت از سفر به جزیره زیبای کیش می شود بی شک تفریحات دریایی مانند اسکوتر زیر دریایی به طرز خاصی جلب توجه می کنند. چرا که با آمدن به جزیره حتما باید از آب های نیلگون و شفاف جزیره نهایت استفاده را ببرید. در این میان تفریحاتی که بتوانید اعماق دریا را به وسیله آن ها بگردید و از آن لذت ببرید جایگاه ویژه ای دارند.بازدید از نقاط جذاب و دیدنی جزیره کیش با آسمان هفتم .

اسکوتر زیر دریایی کیش

اسکوتر زیردریایی چیست ؟  اسکوتر را تجسم کنید در حالی که مانند موتور جایگاهی برای نشستن دارید و یک کلاه که در واقع اکسیژن تان را تامین می کند روی سرتان قرار دارد.  حالا به کمک این زیردریایی می توانید گشت و گذار زیر آب های مرجانی کیش را تجربه کنید. این تفریح دریایی پر هیجان و متفاوت یک تفریح خانوادگی و خاص می باشد . لمس دنیای زیر آب و سلفی گرفتن در حالی که در کنار آبزیان زیبای آب شور هستید بی شک لذتی است که نمیتواند در هر جایی از آن بهره مند شوید. حس آرامشی که دریا به افراد هدیه می دهد بی شک هیچ طبیعت و زیبایی و هیجانی نمی تواند جایگزین آن شود. در این تفریح هیچ نیازی نیست که افراد شنا کردن بلد باشند. همچنین آموزش و تبحر خاصی هم نیاز نیست که داشته باشید. به همراه شما یک مربی و فرد کارآزموده می آید تا شما با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید.

اسکوتر زیر دریایی کیش

 

مجله گردشگری آسمان هفتم

شاتل سواری در کیش

تله کابین کیش

در این تفریح دریایی هیچگونه محدودیتی برای خانم ها وجود ندارد. خانم و آقا می توانند هردو این تفریح هیجان انگیز را تجربه کنند. همچنین کودکان نیز می توانند از این دستگاه استفاده کنند. تنها محدودیتی که وجود دارد این چند مورد است که باید قد افراد بالای 150 سانتی متر باشد و سن بالای 12 سالو همچنین افرادی که دچار بیماری های قلبی و تنفسی و بیماری های عصبی هستند، همچنین خانم های باردار نمیتوانند از این تفریح استفاده کنند.
 

 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش