هند کوچک، منطقه رنگارنگ هندی سنگاپور

هند کوچک، منطقه رنگارنگ هندی سنگاپور

هند کوچک، منطقه رنگارنگ هندی سنگاپور


در فاصله کوتاهی از جاده ارچاد، هند کوچک قلب جامعه هندیان سنگاپور واقع شده است. این منطقه با مغازه‌های بسیار رنگارنگ ، معابد هندو، گلدسته‌های رنگارنگ با گل یا چراغ، لباس‌ها و جواهرات و غذاهای تندش، قطعه کوچکی از هند را پدید آورده است. سنگاپور، در زمان دیوالی (جشن نورها) مسلماً بهترین زمان برای بازدید است. آسمان هفتم ارائه دهنده تورهای مالزی، سنگاپور و لنکاوی می باشد.


هند کوچک قدیم


در دوران استعمار، محله هندیان در بالادست رودخانه سنگاپور قرار داشت. جایی که اکنون هند کوچک نامیده می شود. این منطقه دارای یک میدان مسابقه است. در آن زمان این منطقه مکانی شیک بود که اروپایی ها برای دیدن مسابقات و مهمتر از همه برای دیده شدن به آنجا می آمدند. 
در همان زمان دامداری و کشاورزی به دلیل نزدیکی به رودخانه توسعه یافت. برخی از نام‌ خیابان ها هنوز آثاری از آن دوران دارند مثل جاده بوفالو. این دو فعالیت منجر به فعالیت‌های دیگر که با آن مرتبط است نیز شد: تجارت گوشت و شیر، حمل‌ونقل و حتی کارخانه‌های کوچک (مثلاً برای تولید روغن کنجد یا آب نیشکر)


هند کوچک امروزه 


برای بازدید از هند کوچک ، در خیابان‌های رنگارنگی که بسیار چشم نواز هستند، قدم بزنید. در امتداد جاده مغازه‌های ساری و جواهرفروشی‌های زیادی وجود دارد. همچنین قدم زدن در کوچه های کوچک فرعی را فراموش نکنید. همچنین در پاساژهای جاده بوفالو و خواربار فروشی ها و کیوسک های مختلف آن قدم بزنید.
روزهای یکشنبه که روز تعطیلی کارگران هندی است، این محله بسیار پرجنب و جوش و شاد است. هند کوچک با رستوران‌های هندی، خدمات انتقال پول و خواربار فروشی‌هایی که محبوب‌ترین نوشیدنی های هندی و برنج هندی مکان مورد علاقه این کارگران است.
از رنگارنگ ترین خانه سنگاپور که در این محله واقع شده است دیدن کنید. نام این خانه تان تنگ نیا است و فاصله کمی تا بازار دارد. قدمت این خانه به سال 1900 بر می گردد.

خانه رنگارنگ


مرکز خرید مصطفی یک مرکز خرید 24 ساعته است که محصولات معروف را با قیمت پایین ارائه می دهد. خرید در این مرکز خرید شبیه به خرید در یک بازار سرپوشیده است – راهروهای باریک مملو از انواع محصولات.
مطمئناً، آشفته، کمی بی نظم و همیشه شلوغ است، اما اگر در جستجوی کالای خاصی هستید که در هیچ کجای شهر نمی توانید آن را پیدا کنید، ممکن است یک راهرو کامل متعلق به آن در مرکز مصطفی پیدا کنید.
قدمت مسجد عبدالغفور به سال 1859 برمی‌گردد - این مسجد برای خدمت به بازرگانان مسلمان جنوب هند و کسانی که در کورس مسابقه قدیمی در پارک فارر کار می‌کردند، ساخته شد. پس از بارها بازسازی، این مسجد دارای سبک معماری منحصربه‌فردی از تأثیرات جنوب هند، مورها و ویکتوریا است.
یکی از مواردی که باید در مسجد عبدالغفور ببینید، گنبد شیشه ای به سبک عربی است که توسط ستون های رومی الهام گرفته از معماری رومی پشتیبانی می شود. مانند بسیاری از مکان‌های مذهبی در سراسر جهان، اگر قصد بازدید از مسجد را دارید، لباس های پوشیده بپوشید.

مسجد عبدالغفور


از آنجایی که هندی ها مراسمات و جشن های زیادی دارند، مطمئن باشید سر زدن به این منطقه حتما سرگرم کننده خواهد بود و همرمان با یک سفر، گویی دو مقصد را بازدید کرده اید، هم هند هم سنگاپور.

 

جشن دیوالی

سخن پایانی 


برای رزرو تور سنگاپور و بازدید از هند کوچک با آسمان هفتم تماس بگیرید: 02191306767

آخرین تور ها

آخرین تور های استانبول