پاراسل کیش

پاراسل کیش

پاراسل یک تفریح آرامش بخش در کنار هیجان پرواز

پرواز همیشه یکی از آرزوهای انسان بوده است. پاراسل این آرزو را تا حدودی برآورده کرده است. پاراسل کیش یکی از تفریحات آبی کیش است که مردم جلیقه نجات می پوشند و با قایق به داخل آب می روند. سپس چتر پاراسل را بعد از یک مسافت طولانی باز می کنند و در حالی که چتر و فرد به قایق متصل هستند، در یک پرواز کنترل شده بر فراز آب پرواز می کنند این تفریح نقطه مشترک تفریحات آبی و هوایی است. با این چتر تا ارتفاع 50 تا 70 متری می رویدو حس آرامش بی نظیر و بالاترین سطح هیجان را در آسمان نیلگون و آب های شفاف و زیبای خلیج فارس تجربه خواهید کرد .آسمان هفتم مجری برگزاری انواع تورهای متنوع کیش .

پاراسل کیش

شما میتوانید به صورت انفرادی ، دو یا سه نفره پاراسل خود را انتخاب کنیدکه علاوه بر آقایان ، بانوان و کودکان نیز قابل استفاده است . بتدا برای شروع باید یک جلیقه نجات مخصوص پاراسل بپوشیدکه باچند کمربند به چتر نجات شما متصل میشود . با پاهای کشیده در کف قایق می نشینید و با حرکت قایق، به آرامی ارتفاع می گیرید تا به اوج برسید. ناخدای قایق که در پاراسل باتجربه است طناب را به آرامی رها می کند در نتیجه پارسل به فضا میرود. در انتها با تغییر جهت قایق و جمع آوری طناب به آرامی به سمت قایق باز می گردید. یکی از مزایای این تفریح ​​آبی این است که شما اصلا خیس نمی شوی و اگر دوز هیجان شما خیلی زیاد است، ممکن است از مربی و قایقران خود بخواهید  ترتیبی دهند که در پایان پرواز در آب غوطه ور شوید .

مراکز پر بازدید جزیره کیش

 

پاراسل کیش

لذت پاراسل سواری در جزیره زیبای کیش را در شهرهای توریستی دیگر نمی توانید تجربه کنید. پرواز بر فراز دریا انسان را با هر فکر و خیالی راحت می کند. اماچند نکته مهم در مورد این تفریح ​​آبی را باید رعایت کرد

  • قبل از سوار شدن و رفتن به محل برگزاری، حتما از وضعیت آب و هوای جزیره کیش مطلع شوید. زیرا در هنگام طوفان و دریای مواج برنامه های تفریحی اصلا اجرا نمی شود.
  • پاراسل یکی از تفریحات ایمن است که در برخی موارد ممکن است با حوادثی مواجه شود. البته این اتفاقات در تفریحات پاراسل ناچیز است و نمی توان آن را یک ورزش و تفریح ​​پرخطر دانست. 
  • حتما در مکانی امن تفریح ​​کنید.
  • تجهیزات و تجهیزات ایمنی را کنترل کنید.
  • از مسافت بیش از 180 متر با قایق خودداری کنید، زیرا اتصال شما به قایق ناپدید می شود و ممکن است خطراتی وجود داشته باشد.
  •  محدودیت ارتفاع: 50 تا 100 متر بالاتر از سطح دریا است بالاتر از این ارتفاع پرواز نکنید، زیرا ارتفاع بیش از حد منجر به خسارات جبران ناپذیری می شود.

 دلفیناریومو باغ پرندگان کیش

تله کابین کیش

زمان استفاده از پاراسل در کیش: 10 صبح الی 18 بعد ظهر است قابل استفاده همزمان برای خانم ها و آقایان می باشد.
    مدت زمان پرواز 6 دقیقه است و این زمان استاندارد در تمام باشگاه های جزیره است.
   از لحظه سوار شدن به قایق پاراسل تا بازگشت به ساحل، حدود 1 ساعت طول می کشد.
    یک عکاس شما را همراهی می کند که در پایان می توانید عکس های خود را بخرید 

 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش