پوکت جواهر کوچک دریای اندامان در تایلند

پوکت جواهر کوچک دریای اندامان در تایلند

پوکت جواهر کوچک دریای اندامان در تایلند

اگر شما علاقمند به شرکت در تور پوکت هستید، مجله گردشگری آسمان هفتم قصد دارد یکی از مطلوب‌ترین مکان های دیدنی تایلند را به شما معرفی کند. وجود جزایر سرسبز و شگفت انگیز، باعث شده تا توریستهای زیادی را به سمت خود بکشاند. در ادامه با شهری که ترکیبی از فضای مدرن، طبیعتی بکر، جنگل و دریای بی‌نظیر و رستوران‌های شیک هست، آشنا خواهید شد.

تجربه سفر خاطره انگیز به پوکت با آسمان هفتم

تور تایلند از تهران

نگاهی به جزایر بکر پوکت

پوکت جز یکی از جزایر افسانه‌ای در غرب کشور تایلند در دریای اندامان است. شما ممکن است با پوکت به عنوان "جواهره کوچک دریای اندامان" و دارای مناظر طبیعی خیره‌ کننده‌ای آشنا شده باشید. اخیرا این شهر شهرت جهانی پیدا کرده است و هرساله پذیرای هزاران گردشگر در سراسر جهان است. پوکت از بزرگترین مقاصد گردشگری تایلند به شمار می رود.

جزایر پوکت

وضعیت آب و هوا در پوکت

پوکت به عنوان مقصدی گرمسیر برای گردشگران خارجی است. بخاطر آب و هوای موسومی و نزدیک بودن به خط استوا تنها از ماه مه تا اکتبر شاهد بارش باران خواهید بود و در بقیه ماه‌های ساحل با هوایی گرم و خشک روبه رو خواهید شد.

پوکت ساحلی با طول 40 کیلومتری  و وجود سواحل بکر و شنی، آبی زلال و کریستالی و غروب‌های شگفت‌انگیز، باعث شده تا این منطقه تبدیل به یک مقصد معروف برای یک سفر رویایی در یک کشور قاره آسیا شود.

آب و هوای پوکت

آشنایی با سواحل بکر در پوکت

سواحل محبوبی مانند پلای پاتون، پلای کارونگ و پلای کامالا در پوکت قرار دارند. شما میتوانید به سرعت در آب‌های زیبای آن شنا کنید، اسنرکلنگی انجام دهید یا با قایق دریایی بگردید. سواحل پوکت در تایلند بسیار دیدنی هستند. این جزیره شناخته شده به خاطر سواحل خیره‌کننده، پارتی‌های غروب آفتاب و فعالیت‌های آبی معروف است.

یکی از مشهورترین سواحل پوکت، "پلای پاتون" است. این ساحل بزرگ و شنی با دریای آبی و شفاف، محبوبیت زیادی بین گردشگران پیدا کرده. اینجا می‌توانید در آب شنا کنید، اسنورکلینگ بپوشید، جت اسکی کنید یا به طور آرامش بخش روی سری تا افق نشسته و به غروب آفتاب خیره شوید. 

سواحل دیگری نیز در پوکت وجود دارند که برای بازدید و فعالیت‌های آبی بسیار مورد علاقه هستند. به عنوان مثال، "پلای کارونگ" که یک ساحل خلوت و طبیعی است و "پلای کامالا" که یک ساحل آرام و صاف است. علاوه بر فعالیت‌های آبی، سواحل پوکت همچنین شاهد فعالیت‌های دیگری هستند.

میتوانید در سواحل استراحت کنید، قایق‌رانی کنید، به جزایر اطراف سفر کنید یا از رستوران‌های ساحلی از غذاهای تایلندی لذت ببرید. اما همانطور که گفتم، به خاطر طبیعت خیره‌کننده و محبوبیت پوکت، سواحل ممکن است در فصل‌های پربازدید شلوغ باشند.

بنابراین، ممکن است خوب باشد قبل از سفر برنامه‌ریزی کنید و در فصل‌های کمتر از آوریل تا اکتبر سفر کنید تا از لذت بهتری برخوردار شوید.

مراکز خرید و تفریحی

علاوه بر سواحل زیبا، پوکت شهرهای دیدنی و آبشارهای خیره‌کننده طبیعی و مراکز تفریحی بزرگی نیز دارد. مراکز خرید معروف، رستوران‌ها، بازارهای محلی و معابد تاریخی نیز جاذبه‌های دیدنی دیگری هستند. پوکت دارای مراکز تفریحی متنوع مصنوعی و طبیعی زیادی است که هر مسافری در هر سنی را می‌تواند ساعت‌ها سرگرم کند و لحظات سرشار از شادی را برای شما به ارمغان می آورد.

مراکز خرید و تفریحی پوکت

مجسمه بودای بزرگ

مجسمه‌ای غول پیکر، در شمال غربی شهر پوکت و بر فراز تپه ای با نام  Nakkerd Hills قرار دارد. این مجسمه جز نمادهای اصلی پوکت و جاذبه گردشگری در این شهر به شمار میرود. این مجسمه چهره بودا دارای ۴۵ متر ارتفاع و ۲۵ متر عرض و حدودا ۱۳۵ تن وزن است و توسط ۹۴ پله قابل دسترسی است.

این مجسمه در سال 2009 ساخته شد و از همان ابتدا مورد توجه مردم بوده است. حتی این مجسمه جوانان زیادی در این کشور را به دین بودا ترغیب کرده است. علاوه بر مردم این کشور ، گردشگران زیادی از سراسر دنیا به سمت خود کشانده است.

این مجسمه در مکانی بسیار آرام قرار دارد و تنها صدای زنگوله ها و ورقه های فلزی که با وزش باد بهم برخورد میکنند به گوش می رسد. تایلندی ها عقیده دارند اگر آرزو خود را روی این ورقه های فلزی بنویسند، آرزو های آنها بدون شک برآورده خواهد شد.

مجسمه بودای
 

تجربه خرید در بازار های پوکت

با سفر به شهر پوکت، مراکز خرید زیادی را در تمام نقاط مختلف مشاهده خواهید کرد. بازار‌ هایی با انواع برندهای خارجی و معروف که شما بسیار هیجان زده خواهید شد و دست خالی به هتل تان برنخواهید گشت.

مرکز خرید جانگ سیلون، بزرگترین مجتمع تجاری در مرکز ساحل پاتونگ و شامل یک سوپرمارکت بزرگ و هفت مرکز تفریحی مانند سینما، سالن تئاتر، ۲۰۰ بوتیک و ۲۵ رستوران مختلف و... است.

مرکز خرید پوکت

مرکز خرید سنترال فستیوال ، بزرگترین مرکز خرید در غرب پوکت است. انواع غذاهای ژاپنی، چینی و بین المللی در فودکورت این مرکز خرید سرو میشود. انواع برندهای معروف لوازم خانگی، موبایل، پوشاک و لوازم آرایشی را میتوانید در این مرکز خرید مشاهده کنید.

مرکز خرید سنترال پوکت

سخن پایانی

این شهر در تمام فصول سال برای گردشگران خود و در تمام شرایط آب و هوایی برای فعالیت‌های ساحلی، مانند شنا و قایقرانی، را برای بهترین تجربه سفر آماده و مهیا کرده است و شما می توانید در هر زمانی به این جزیره سفر کنید و خاطرات جذابی را برای خود ثبت کنید.

شما می‌توانید از طریق تور به راحتی به بهشت تایلند سفر کنید، ساعت ها در کوچه و بازارها قدم بزنید و در سواحل زیبا استراحت کنید و از تفریحات دریایی لذت ببرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر؛ رزرواسیون آنلاین، تلفنی و یا حضوری جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان با متخصصان آسمان هفتم در ارتباط باشید. 02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های پوکت