سنگال کشوری با طراز خاص در قلب آفریقا

سنگال کشوری با طراز خاص در قلب آفریقا

سنگال کشوری با طراز خاص در قلب آفریقا

اگر به دنبال مقصدی با طراحی فرهنگی و تاریخی منحصر به فرد هستید، سنگال به شما خوش آمد می‌گوید. این سرزمین زیبا در قلب آفریقا واقع شده است و به عنوان یکی از جواهرهای پنهان این قاره محسوب می‌شود. با هم به دنیایی از جاذبه‌های طبیعی فراخواهیم رفت و میزبانی فرهنگ غنی و محبوبیت موسیقی این منطقه را به طور کامل تجربه خواهیم کرد.

تور آفریقا با آسمان هفتم

موقعیت مکانی سنگال

قبل از سفر به این کشور بهتر است با موقعیت مکانی آن بیشتر آشنا شویم. سنگال در غرب آفریقا به نام رسمی جمهوری سنگال واقع شده است. ای کشور بسیار پهناور و بزرگ نیست ولی نقش اساسی در سیاست این قاره دارد. سنگال در حاشیه اقیانوس اطلس و سرزمینی کم ارتفاعی است که بخش بزرگی از این منطقه را علفزار‌های ساوان و استپ پوشانده است. در تمام نقاط این کشور با آب و هوای متفاوتی رو به رو خواهید شد. در سواحل و نواحی مرتفع معتدل و شمال و شمال شرق این کشور به خاطر نزدیکی با صحرای بزرگ آفریقا، دارای آب و هوایی گرم و خشک است و همچنین جنوب غرب سنگال نیز آب و هوایی گرم و مرطوب دارد.

 

کشور سنگال

آیین و مذهب مردم سنگال

سنگال به عنوان یک کشور در غرب قاره آفریقا گوناگونی از طریق ها و فرهنگ‌ها را در خود جای داده است. درباره اسلام و مذهب سنگال، لازم به ذکر است که اکثریت جمعیت سنگالی پیرو اسلام هستند و  90 درصد مردمانش مسلمان هستند و در واقع پلی میان فرهنگی بین مسلمانان و دنیای سیاهان است.در سنگال، بسیاری از مساجد و مکان‌های عبادی وجود دارد و مراسم‌های مختلف دینی در طول سال برگزار می‌شود. روزهای مهم مذهبی از جمله عید فطر و عید قربان در سنگال مورد توجه قرار می‌گیرند. بیشتر مردم کشور سنگال از قوم ولوف هستند، این قوم گروه‌های نژادی مختلفی دارد که به مهربانی و دلسوزی شهرت دارند. 

تور مالدیو

تور سوئیس ایتالیا

مکان های دیدنی و تفریحی سنگال

 سنگال به عنوان یک کشور گردشگرپذیر در آفریقا دارای مقاصد دیدنی و تفریحی زیادی است. در زیر به برخی از مکان‌های پرطرفدار سنگال اشاره خواهیم کرد.

 جزایر گوری

این جزیره‌های زیبا در سواحل شمالی سنگال واقع شده‌اند. طبیعت خیره کننده، سواحل سفید و دریای آبی کریستالی از جاذبه‌های اصلی این منطقه هستند. جزیره گوری، بزرگترین جزیره متعلق به گروه جزایر گوری است و برجسته‌ترین و پر بازدیدترین جزیره از این گروه به حساب می‌آید. با ساحل‌های زیبا، پارک ملی و مناطق گردشگری، این جزیره یک مقصد معروف برای تفریح و آفرود است. جزیره سلوگ، جزیره‌ای کوچکتر در گروه جزایر گوری است اما با پهنه ساحلی جذاب و آب آبی صاف، محبوبیت زیادی دارد. در این جزیره، شما می‌توانید از آرامش ساحل لذت ببرید و ورزش‌های آبی مثل شنا و غواصی را تجربه کنید.

جزایر گوری

داکار

 پایتخت سنگال، شهری پرجاذبه با بازارهای محلی، مسجد های زیبا و موزه های جذاب است. میدان استقلال و جاده کورنیش از جاذبه‌های مهم شهر محسوب می‌شوند. داکار،  یک شهر بزرگ و پرجمعیت در غرب آفریقا است. این شهر در ساحل غربی سنگال واقع شده و یکی از مقصدهای توریستی معروف در منطقه است. این شهر به عنوان یک شهر بزرگ، دارای جو زندگی پویا و فعال است. شهر با همه‌پرسی ، بازارهای رنگارنگ، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع و فضاهای فرهنگی از جمله موزه‌ها، گالری‌ها و تئاترها زندگی شبانه پویایی دارد و باعث جذب افراد بیشتری می‌شود. همچنین در داکار، شاهد برج‌ها و مساجد معروفی همچون برج ریخته‌گری، مسجد و دانشگاه خوروفا یا University of Dakar هستید. ساحل کورنیش هم یک مزیت عالی است برای لذت بردن از طبیعت و مناظر زیبای واقع در سواحل آبراهه اوقیانوس آتلانتیک. 

تور کوالالامپور و لنکاوی

داکار

صحرای لومه

صحرای لومه در سنگال، یکی از جاذبه‌های طبیعی است که در غرب آفریقا قرار دارد. این صحرا به طول حدود ۱۰۰ کیلومتر و عرض حدود ۳۵ کیلومتر امتداد دارد و از مناطق فسیفسیف جنوبی تا نیامنقاری شمالی سنگال می‌رسد. صحرای لومه یکی از زیباترین و تنهاترین مناطق صحرایی در سنگال است. آب و هوای خشک و بیابانی این صحرا، تنوع زیستی بسیار کمی دارد. با این حال، شما می‌توانید در اینجا مناظر بکر صحرایی را تجربه کنید. از فعالیت‌های محبوب در صحرای لومه می‌توان به سفارش تورهای جیپ سفر در صحرا، مشاهده غروب آفتاب بر بیابان‌های شنی و لوکس‌ترین چادرهای چادری "خیمه‌زن" برای اقامت موقت اشاره کرد. با این حال، قبل از سفر به صحرای لومه، اطمینان حاصل کنید که به خوبی برنامه ریزی کرده اید و منابع و امکانات لازم را برای سفر در این محیط بیابانی تهیه کرده اید.

صحرای لومه

جزیره جوج

جزیره جوج یا "جوج سل" در سنگال، جزیره‌ای زیبا و طبیعی در خلیج گینه است. با برنامه های توریستی و محیط آبی استثنایی، جوج به عنوان یک مقصد محبوب برای گردشگران علاقه‌مند به طبیعت، اکوتوریسم و پرنده نگری شناخته می شود. این جزیره مناظر طبیعی غنی، جنگل شنی، حوزه های زیستی مختلف و پرندگان بومی را ببینید. در واقع، جوج به عنوان یک مقصد برجسته برای علاقه مندان به پرنده نگری شناخته می شود، که می توانید تعداد زیادی از گونه های پرندگان مهاجر و جوجه های بومی را در اینجا مشاهده کنید. 

جزیره جورج

 برای سفر به این مکان متفاوت و گردشگری در آفریقا آسمان هفتم برنامه های متنوع و خاصی قرار داده است تا با خیالی آسوده روز های شاد و مفرحی را تجربه کنید. با وجود سفارت سنگال در ایران اهمیت مسافران ایرانی بیشتر به چشم میخورد. در آسمان هفتم با تورهای متنوع و زمان خاصی که دارد، یک سفر اقتصادی را برای مسافران خود فراهم می کند.

 

آژانس مسافرتی آسمان هفتم ارائه دهنده تورهای انفرادی و گروهی ، مفتخر است که شما را به یک سفر  خاطره انگیز هدایت کند: 02191306767

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید: تلگرام و اینستاگرام آسمان هفتم

آخرین تور ها