پل طبیعت تهران

پل طبیعت تهران

پل طبیعت تهران

پل طبیعت تهران بزرگترین روگذر عابر پیاده خاور میانه و یکی از بهترین دیدنی های تهران میباشد که در شب زیبایی خیره کننده ای دارد. این جاذبه  270 متری از روی بزرگراه مدرس یکی از بزرگراه‌های اصلی شمال تهران رد می شود و در میان درختان انبوه و متعدد پارک های مجاور (پارک طالقانی و پارک آب وآتش )احاطه شده است که علاوه بر تنفس هوای تازه، منظره ای فوق العاده را به شما ارائه می دهد.جهت آشنایی و معرفی بخشهای مخلف این پل زیبا با آسمان هفتم همراه باشید .

پل طبیعت تهران

پل طبیعت از پرطرفدارترین مکان های دیدنی تهران و دومین نماد مدرن پایتخت محسوب می شود که چشم اندازی بی نظیر از پایتخت سرزمینمان را به نمایش می گذارد. تجربه قدم زدن بر روی این پل و تماشای این همه زیبایی، قطعاً لحظات دل نشینی را برایتان رقم خواهد زد.چشم‌انداز زیبا، غذاخوری‌های مختلف، و مکان‌های نشیمن در بین آن‌ها، همگی پل طبیعت را به برترین جاذبه‌های تهران تبدیل کرده‌اند.

تورهای متنوع کیش از تهران

این سازه 270 متری که در ارتفاع 40 متری از سطح زمین ساخته شده است.ساخت این پل از سال1389 آغاز شد اما به دلیل وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، تا سال 1393 به طول انجامید. آناتومی مدرن پل طبیعت تهران، سه درخت عظیم را که توسط ستون‌های فلزی برپا شده‌اند و شاخه‌های آن در هم تنیده‌ است، تداعی میکند.

پل طبیعت تهران

معرفی طبقات پل طبیعت

پل طبیعت از سه طبقه تشکیل شده است و طبقه اول، دوم و سوم به‌ترتیب ۱۴۵۰، ۲۸۷۰ و ۵۷۱ متر مربع هستند درطول طبقات پل فضاهایی با عملکردهای فرهنگی، تفریحی و گردشگری تدارک دیده شده .

    طبقه اول: در طبقه اول پل طبیعت، فضاهایی برای شکم گردی در نظر گرفته شده است تا در کنار گشت‌وگذار خود بتوانید از طعم لذیذ غذاهای ایرانی و فرنگی در محیط سرسبز و نمای دیدنی این منطقه لذت ببرید. فودکورت پل طبیعت در ضلع شرقی پل قرار دارد و شامل چندین کافی‌شاپ، رستوران ایرانی و فست فود می‌شود که برای حدود ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد. مساحت این طبقه حدود ۱۴۵۰ متر مربع است و دیوارهای آن با شیشه پوشانده شده‌اند که مناسب برای فصول سرد سال می باشد .


    طبقه دوم: این طبقه که مساحتش به حدود ۲۸۷۰ متر مربع می‌رسد، فضای دنجی دارد و به‌لطف نیمکت‌هایی که در بخش‌های مختلف آن گذاشته شده است، می‌توانید قدری خستگی در کنید و از آرامش و این همه زیبایی نهایت استفاده را ببرید.


    طبقه سوم: اگر به طبقه سوم پل طبیعت بروید که ۵۷۱ متر مربع مساحت دارد، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ تهران به‌خصوص هنگام غروب خورشید هوش از سرتان می‌برد. این طبقه بهترین جای پل برای برای پیاده‌روی و قدم‌زدن است؛ مخصوصا که دو سکوی تماشا در بخش شمالی و جنوبی آن وجود دارد که می‌توانید هم به تماشای مناظر اطراف مشغول شوید و هم عکس‌های درجه یکی بگیرید.
 

پل طبیعت تهران

مجله گردشگری آسمان هفتم

دسترسی به پل طبیعت با مترو

برای رفتن به پل طبیعت با مترو می‌توانید در ایستگاه شهید حقانی واقع در خط یک مترو از قطار پیاده شده و پس از خروج از ایستگاه به‌سمت پارک طالقانی بروید و از پیاده‌راه چوبی و زیبای آن خود را به پل طبیعت برسانید.

همچنین اگر قصد رفتن به پل طبیعت از سمت پارک طالقانی را دارید، می‌توانید از بزرگ‌راه شهید حقانی استفاده کنید و پس از عبور از چهارراه جهان کودک و پل بزرگ‌، به خیابان فرعی پارک طالقانی بروید و در پارکینگ بزرگ آن خودروی خود را پارک کنید.

برای دسترسی به پل طبیعت از طرف پارک آب و آتش، در خیابان جردن (نلسون ماندلا) به‌سمت شمال بروید، سپس در بزرگراه حقانی شرق وارد خیابان شهیدی شوید و پس از پارک ماشین، از ورودی پارک آب و آتش در این خیابان به‌طرف پل طبیعت حرکت کنید. نکته قابل توجه اینکه دو پارکینگ خودرو در خیابان شهیدی برای استفاده عموم وجود دارند.

آدرس: تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، پارک آب و آتش

آخرین تور ها

آخرین تور های تهران