بهترین رستوران های کیش

بهترین رستوران های کیش

چند مورد از بهترین رستورانهای کیش

معرفی بهترین رستوران های کیش از این نظر حائز اهمیت است که چشیدن طعم غذاهای جنوبی می تواند یکی از برنامه های مفرح در سفر کیش باشد. با آسمان هفتم همراه باشید تا لیستی از با کیفیت ترین رستوران های کیش را معرفی نماییم.

رستوران لاکچری پاشا کیش

این رستوران با چشم اندازی رو به دریا پکیج کاملی از امکانات را در اختیار مسافران قرار می دهد. منوی غذایی متنوع این رستوران شامل غذاهای ایرانی، دریایی، گیاهی و بین المللی است که می تواند سلیقه هر مخاطبی را راضی نگه دارد. پخش موسیقی زنده از دیگر جذابیت های این هتل است که باعث شده مشتریان زیادی به خود جلب کند. زیبایی و تنوع دکوراسیون به دو تم سنتی و مدرن جذابیت این رستوران را دوچندان کرده است.

رستوران لاکچری پاشا کیش

تور کیش هتل سیمرغ

تور کیش هتل پانیذ

تور کیش هتل سارا

رستوارن پایاب کیش

رستوران پایاب یکی از دیگر از رستوران های پر مخاطب کیش است که فضایی باز و آرام برای مشتریان خود فراهم کرده است. علاوه بر ارائه منو غذایی متنوع، این رستوران یک چای خانه همراه با موسیقی زنده در اختیار افراد قرار داده است. اگر تمایلی به رستوران رفتن ندارید می توانید از ارسال رایگان استفاده کنید و طعم بی نظیر غذاهای پایاب را تجربه کنید.

رستوران پایاب کیش

رستوران نهنگ سفید کیش

این رستوران کنار دریا قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در منوی خود جای داده است. علت نام گذاری این رستوران به دلیل معماری ساخت آن است که دقیقا شبیه یک نهنگ سفید است. به دلیل فضا و امکانات خاص این رستوران، معمولا غذاهای آن به نسبت دیگر رستوران ها گران تر است اما کیفیت غذا ارزش امتحان کردن دارد!

رستوران نهنگ سفید کیش

علاقه مندان می توانند به صورت 24 ساعته  با مراجعه به سایت آسمان هفتم،  متنوع ترین تورهای کیش از اصفهان یا تورهای کیش از تهران را با نازلترین قیمت رزرو کنید.

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش