از ویتنام چه می دانید؟

از ویتنام چه می دانید؟

از ویتنام چه می دانید؟

ویتنام از جمله کشورهای جنوب شرق آسیاست که به قدری زیبا و تسخیر کننده است که بازدیدکنندگان تشنه زمان بیشتر برای کشف این سرزمین خارق العاده می شوند. ویتنام کلکسیونی از یک مقصد ایده آل برای سفر را به شما هدیه می دهد: غذای خوب، سواحل زیبا و تمیز و مهم تر از همه آرامش و ریلکس کردن در فضایی منحصر به فرد. در ادامه با این کشور بیشتر آشنا می شویم تا در طول سفر نکته ای برایمان نامفهوم باقی نماند. با  آسمان هفتم سفری دلپذیر را به ویتنام تجربه کنید.


تاریخچه


برای شناخت هر کشور و درک حال حاضر آن ابتدا باید تاریخچه و گذشته آن را بشناسیم. قدمت فرهنگ ویتنام به 2000 سال قبل از میلاد برمی گردد. مانند بسیاری از کشورهای دیگر در منطقه، تاریخ این کشور نیز پیچیده است، از فرهنگ دونگ سون که هزاران سال را در بر می گیرد، شروع شده و با بسیاری از رهبران، اربابان و سلسله های مختلف پیش رفته است.

فرهنگ‌های چینی، خمری و هندی و همچنین فرهنگ فرانسوی در دوران استعمار، همگی بر ویتنام تأثیر گذاشته‌اند. با کاوش در شهر، بهتر می توانید ویتنام را از چشم مردم محلی درک کنید و ببینید که چگونه تاریخ طولانی آنها فرهنگی که امروز می بینیم را شکل داده است.

تور تایلند از تهران

تور ارزان بانکوک

تور پوکت با آسمان هفتم


غذا


عاشقان غذا در سراسر جهان به دنبال غذاهای اصیل ویتنامی هستند، زیرا این غذاها حقیقتا بهترین هستند. ویژگی غذاهای ویتنامی: تازگی، خوشمزگی و سالم بودن آن است. چه غذاهای یک دکه در کنار خیابان و چه رستورانی شیکو لوکس، غذاها فوق العاده هستند.
سوپ نودل فو، اسپرینگ رول، بان می (باگت ویتنامی)، برنج چسبنده و غذاهای دریایی غذاهای اصلی روزمره هستند که باید امتحان کنید. غذاها با ذائقه و کیف پول شما مطابق خواهد بود.
موقعیت جغرافیایی ویتنام آن را به یک موقعیت عالی برای لذت بردن از برخی از بهترین میوه های اطراف تبدیل می کند. می تواند برخی از غذاهای کلاسیک مانند هندوانه، آناناس، موز و انبه را در اختیار شما قرار دهد، اما همچنین شما را با طعم های ناآشنا مانند ترنجبین، دوریان و لیچی آشنا می کند.

غذاهای ویتنامی


قهوه


ویتنام دومین کشور صادرکننده قهوه به سرتاسر جهان است! قبول کنید که مصرف قهوه در جهان بیشتر از چای است و خب داشتن این مقام در بین کشورهای جهان نکته حائز اهمیتی است.
ویتنام قهوه سیاه کلاسیک یا قهوه سرد مخصوص معروف تر خود را به شما ارائه می دهد. قهوه شما همچنین می تواند با شیر نارگیل، زرده تخم مرغ یا حتی ماست درست شود!
اگر عاشق قهوه هستید ویتنام بشت شما خواهد بود. تقریبا به هر کجا چشم بیاندازید  کافی شاپ یا کافه برای سرو قهوه خواهید یافت. حتما قهوه‌های ویتنام را در طول سفر خود تست کنید. رفتن به کافی شاپ ها یک تیر و دو نشان است: هم زمان اندکی برای استراحت و ریلکس کردن پیش رو دارید و همچنین می توناید با مردم محلی یا دیگر مسافران معاشرت کنید و از سفر خود لذت ببرید.

قهوه خاص ویتنامی با زرده تخم مرغ


زیبایی طبیعی: سواحل و کوه ها


ویتنام دارای 3000 کیلومتر خط ساحلی بکر استوایی است پس در نتیجه شاهد برخی از بهترین سواحل جهان در این منطقه هستیم. خوشبختانه بیشتر سواحل اینجا مملو از گردشگر و بسیار شلوغ نیست. قطعا جایی به دور از هیاهو برای استراحت و ریلکس کردن خواهید یافت.

کوه های اینجا ماورایی هستند. این کوه‌ها که از شرق تا ساحل غربی کشیده شده‌اند و از اقیانوس بیرون می‌آیند، باید شخصاً دیده شوند تا به طور کامل مورد قدردانی قرار گیرند. در واقع خواندن کی بود مانند دیدن! بسیاری از کوهنوردان می توانند تمام سفر خود را از طریق جاده های کوچک و مسیرهای پرپیچ و خم به کاوش در این قله ها بگذرانند.

خلاصه کلام اینکه  زیبایی طبیعی ویتنام بی نظیر است. همچنین تعداد انگشت شماری از مکان های میراث جهانی نیز مناسب بازدید  هستند: خلیج هالونگ، غارهای Phon Nha Ke Bang، خیابان باستانی Hoi An و جزایر چم.

طبیعت ویتنام


مردم مهمان نواز


شاید مردم محلی به زبان انگلیسی مسلط نباشند اما زمانی که متوجه شوند سعی در ارتباط با آنها دارید، تمام تلاش خود را می کنند تا با لبخند و زبان بدن و هر روش دیگری با شما ارتباط بگیرند. پس نگرانی خود را کنار بگذارید و بدانید که با مردم بسیار مهمان نواز و مهربان برخورد خواهید داشت.
اگرچه مانع زبانی در ابتدا می تواند ترسناک به نظر برسد، هنگامی که یک قدم از منطقه راحتی خود بردارید، متوجه خواهید شد که برقراری ارتباط بسیار آسان تر از آن چیزی است که فکر می کردید. این به این دلیل است که مردم محلی واقعاً سعی می کنند شما را درک کنند و می توانند به خوبی از طریق زبان بدن ارتباط برقرار کنند.
وقتی ممکن است احساس کنید تحت تأثیر فرهنگ، زبان و مکان های جدید قرار گرفته اید، مردم محلی بیش از حد مایل به کمک به شما هستند و این کار را با لبخند انجام می دهند.
وقتی بازدیدکنندگان گم می‌شوند، برخی از مردم محلی حتی می‌دانند که آنها را به جایی که می‌خواهند بروند پیاده می‌برند تا مطمئن شوند که با خیال راحت به آنجا می‌رسند.

مردم مهمان نواز ویتنام


ماجرا


برای کسانی که به دنبال ماجراجویی هستند، به دنبال ویتنام نباشند. ویتنام خواه کاوش در اسرار آشپزی محلی باشد، کوچه‌های کوچک پر از سوغاتی یا جاده‌های کوهستانی با موتور سیکلت، ماجراجویی را برای همه فراهم می کند. فقط منتظر است تا شما آن را کشف کنید.

شهرها و روستاها به طور یکسان مملو از چالش های جدید خواهند بود که به ناچار بهترین داستان ها و خاطرات ماندگار را خلق می کنند. توصیه ما این است که تمرین کنید که از منطقه راحتی خود خارج شوید و در شرایط ناخوشایند راحت شوید. بسیار سرگرم کننده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.
 

شما می توانید برای دیدن مناظر زیبا و تاریخی پوکت با آسمان هفتم همراه باشید و با شرکت در تور پوکت سفری خاطره انگیز تجربه کنید : 02191306767

آخرین تور ها

آخرین تور های پوکت