چرا فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به عمان است؟

چرا فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به عمان است؟

چرا فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به عمان است؟

 

عمان

سلطان نشین عمان که به لحاظ استراتژیک رو به دریای عرب، دریای عمان و خلیج عربی واقع شده است، دارای مناظر سبز چشمگیر و زیبایی طبیعی دست نخورده و سرسبز در بهترین حالت خود است.
عمان با داشتن مرزهای زمینی با امارات متحده عربی، عربستان سعودی و یمن دارای ترکیبی منحصر به فرد از بیابان های آرام، سواحل بی شمار با ماسه های طلایی، بارندگی های موسمی تابستانی هند و پوشش گیاهی سرسبز است که آن را به مکانی عالی برای گردشگرانی که از کشورهای همسایه و سایر مناطق می آیند تبدیل می کند.

شاید تصور شما از عمان طبق عکس زیر منطقه ای صحرایی و بیابانی باشد که شترها در آن رفت و آمد می کنند. اما در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از طبیعت سرسبز عمان شگفت زده شود.

تور کوالالامپور و لنکاوی

سفر به عمان در فصل تابستان

با گرمای فصل تابستان، که به طور رسمی از 21 ژوئن آغاز شده و در 22 سپتامبر (31 خرداد تا 31شهریور) به پایان می رسد، دوره سه ماهه هیجان انگیز بهترین زمان برای سفر به عمان است. این خلیفه نشین با آب و هوای دلپذیر خود بهشتی برای گردشگرانی است که مایل به تجربه فعالیت های سرگرم کننده در فضای باز هستند.

عمان، کشوری با مناظر طبیعی زیبا و متنوع

عاشقان ماجراجویی و گردشگران بوم گردی می توانند در مجموعه گسترده ای از فعالیت های هیجان انگیز شرکت کنند و در عین حال در طبیعت استثنایی عمان و همچنین دمای معتدل در برخی از مکان های گردشگری لذت ببرند. بازدیدکنندگان همچنین می توانند به راحتی از یک نقطه گردشگری به نقطه دیگر حرکت کنند.

 از سواحل زیبای سلطان نشین تا کوه های مرتفع و دره های پر جنب و جوش. سخاوت، مهمان نوازی و طبیعت دوستانه مردم عمانی باعث تحسین بازدیدکنندگان نیز شده است و شهروندان این کشور همیشه آماده پذیرایی از مهمانان خود با آغوش باز هستند و به آنها احساس خاص بودن می دهند.

تور مالدیو

 

عمان یکی از آن مقاصد گردشگری است که به دلیل زمین های متنوع و فعالیت های تفریحی که برای مسافران گروه های سنی مختلف و با تجربیات متنوع جذاب است، برای همه چیزهایی دارد. خط ساحلی عمان که به‌خاطر سواحل بی‌شمارش شناخته می‌شود، برای فعالیت‌های آبی، غواصی و ماهیگیری در تابستان ایده‌آل است، در حالی که دره‌ها، کوه‌ها و زمین‌های منحصربه‌فرد آن مکان مناسبی برای گردشگرانی است که می‌خواهند زمان آرامی را در محیط طبیعی آرام بگذرانند و به ماجراجویی هایی مانند کوهنوردی، کمپینگ و پیاده روی بپردازید.

سواحل عمان

فعالیت های سرگرم کننده در فضای باز

مجموعه ای از فعالیت های سرگرم کننده در انتظار دوستداران طبیعت، ماجراجویان و اکوتوریست ها در سلطان نشین است. در این زمان از سال، بازدیدکنندگان می‌توانند ضمن لذت بردن از فضای آرام و آرامش طبیعت، نقاط دیدنی سلطان نشین را کشف کنند. عمان بهترین مقصد برای دور شدن از هیاهوی زندگی شهری و شرکت در تجربیات قابل توجهی است که جسم و ذهن را زنده می کند.

فصل تابستان در عمان نشانه آغاز خریف یا پاییز در استان ظفار است. بازدیدکنندگان از آب و هوای خنک ظفار و چشم‌انداز سبز خیره‌کننده در خلیف لذت می‌برند، زمانی که این استان تغییر می‌کند و به لطف آب و هوای مطبوع و معتدل آن، گردشگران داخلی و خارجی را به طور یکسان با یک استراحت تابستانی عالی ارائه می‌کند.
 
همه ما هر سال مشتاق تعطیلات تابستانی هستیم. آرزو می کنیم تعطیلاتی باشد که باعث شود زمان با کیفیتی را با خانواده و دوستانمان بگذرانیم، از زندگی پر استرس روزانه خود فرار کنیم و آرامش و تجدید قوا داشته باشیم. تعطیلات تابستانی در عمان به شما کمک می کند تا به همه این موارد برسید.

با هر بازدیدی که می کنید، چیزهای جدیدی در مورد این کشور باشکوه کشف می کنید، برای اطلاعات بیشتر باز خواهید گشت. سلطان نشین گزینه های مختلفی را ارائه می دهد تا تضمین کند که بازدیدکنندگان و گردشگرانش تجربه ای فراموش نشدنی دارند و از آرامشی منحصر به فرد لذت می برند که به بازگرداندن نشاط و آرامش ذهن کمک می کند.

سفری به یادماندنی را با آژانس مسافرتی آسمان هفتم  آغاز کنید و به ما اجازه دهید شما را در شگفتی های عمان راهنمایی کنیم.همین امروز با ما تماس بگیرید.

راه ارتباطی با ما : 02191306767

آخرین تور ها

آخرین تور های مسقط