چرا باید از بالی اندونزی دیدن کرد؟

چرا باید از بالی اندونزی دیدن کرد؟

چرا باید از بالی اندونزی دیدن کرد؟

اندونزی از هزاران جزیره در بین اقیانوس هند و اقیانوس آرام تشکیل شده است، بزرگترین کشور جزیره ای جهان است. این کشور گرمسیری که در امتداد خط استوا، در حلقه آتش اقیانوس آرام قرار دارد، بیش از سهم خود از زلزله و فوران های آتشفشانی را تجربه می کند. طبیعت و فرهنگ این کشور سالانه میلیون ها بازدید کننده را به خود جذب می کند و استان بالی بهترین مقصد گردشگری اندونزی است. در ادامه هفت دلیل اصلی برای بازدید از بالی را برای شما برشمرده ایم.

به سراغ خورشید، شن و دریا بروید

بازدید از مجمع الجزایر اندونزی برای مسافران سواحل خیره کننده تا جایی که چشم کار می کند را به ارمغان می آورد، بله بالی برخی از زیباترین سواحل جهان را داراست. از آب‌های آرام و آسان برای موج‌سواری در ساحل Seminyak گرفته تا ساحل پادانگ پادانگ ، تا شن‌های آتشفشانی سیاه ساحل Keramas گرفته تا سواحل محبوب گردشگران Legian و Kuta هیچ مشکلی برای پیدا کردن یک واحه آب گرم برای مطابقت با خواسته ها و علایق خود نخواهید داشت.

ساحل بالی اندونزی


آب و هوای مطلوب همیشگی

زمان بدی برای بازدید از بالی استوایی وجود ندارد، زیرا آب و هوای آن در تمام طول سال به طور مداوم گرم و مرطوب است و میانگین دمای روزانه آن حدود 27 درجه سانتیگراد است. با فصل مرطوب یا خشک مواجه خواهید شد که هر دو تجربه متفاوتی را ارائه می دهند. بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند در فصل خشک بین ماه های مه و سپتامبر، زمانی که سطح رطوبت به پایین ترین حد خود می رسد، از آن بازدید کنند.

با این حال، بازدید در ماه های ژانویه و مارس ممکن است برای مسافران تخفیف های بهتری در مورد هتل ها و بسته های تور فراهم کند.

تور ارزان بالی

تور لحظه آخری جزیره بالی

تور ارزان مالزی


حواس خود را درگیر کنید: جزیره هزار معبد

معابد هندوهای بالی را در اطراف مناطق اجتماعی بزرگتر و همچنین در مجتمع های خانوادگی، از ارتفاعات تا ساحل مشاهده خواهید کرد. Tanah Lot، Ulun Danu، Gunung Lebah و Goa Lawah ارزش بازدید در بالی را دارند. به لباس سنتی پایبند باشید و یک سارافون از کمر بسته به همراه داشته باشید.

معابد بالی اندونزی


درباره هنر و فرهنگ پویا بالی بیاموزید

اجرای رقص بالیایی را ببینید که در آن داستان‌ها از طریق حرکت پر جنب و جوش تمام بدن که از دست‌ها، صورت و پاها استفاده می‌کند، بیان می‌شوند. به موسیقی زنده بالی گوش دهید. از یک جشنواره یا جشن محلی مانند سال نو بالی، جشنواره روح بالی، جشنواره غذای Ubud، جشنواره هنر بالی، جشنواره بادبادک بالی یا جشنواره معبد روستایی به نام Odalan دیدن کنید.

خرید مجسمه‌های چوبی، چاپ‌های باتیک با مهر و رنگ‌آمیزی دستی، جواهرات نقره‌ای دست‌ساز، اجناس بافته شده یا یک نقاشی پیچیده را در نظر بگیرید. بالیایی ها استاد بسیاری از صنایع دستی هستند.

با راهنمای معتبر در یک آتشفشان فعال پیاده روی کنید


کوه باتور یا Gunung Batur واقع در غرب کوه آگونگ، آتشفشانی فعال در جزیره است که هر چند سال یک بار فوران هایی را تجربه می کند. کوهنوردان فعال می توانند تنها در دو ساعت به قله 5633 فوتی صعود کنند. پیاده روی زود هنگام برای رسیدن به قله هنگام طلوع خورشید یک فعالیت محبوب است.

اگر تصمیم گرفتید که پیاده روی تا قله برای شما مناسب نیست، از یک دهکده محلی دیدن کنید و اینگونه هنوز هم می توانید کوه باتور را ببینید. روستای پنلوکان در کینتامانی مکان های دیدنی فوق العاده ای را برای عکاسی به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

به نکات ایمنی و محیطی توجه کنید و با راهنمای معتبر پیاده روی کنید. اگر احتمال فعالیت یا شرایط ناامن وجود دارد، پیاده روی خود را به تعویق بیندازید و از فاصله ایمن تر از کوه لذت ببرید. قوانین و مقررات محلی را دنبال کنید. همچنین، حتماً قبل از بازدید، توصیه های سفر در بلایای طبیعی را بررسی کنید.

فیکس قهوه خود را دریافت کنید

اندونزی با موقعیت کوهستانی با هوای گرم خود در امتداد خط استوا، مقدار زیادی قهوه تولید و صادر می کند. تولید قهوه در بالی در قلمرو کوهستانی Kintamani، بین دو آتشفشان فعال اتفاق می‌افتد و عمدتاً توسط کشاورزان محلی در مقیاس کوچک رشد می‌کند.

مراقب آنچه به عنوان "گران ترین قهوه در جهان" تبلیغ می شود باشید: قهوه لواک. دم کرده از گیلاس های قهوه نیمه هضم شده که از مسیر گوارشی سیوت، حیوانی گربه مانند عبور کرده اند، این قهوه فشرده متراکم است و طعم دانه ای دارد. هیچ تضمینی وجود ندارد که قهوه توسط سیوه های وحشی تولید شود و در واقع بسیاری از آنها در قفس هستند.

در سراسر بالی، در مزارع قهوه در ارتفاعات و کافی‌شاپ‌های اطراف جوامع ساحلی، می‌توانید یک فنجان قهوه با کیفیت محلی تهیه کنید.

گرانترین قهوه دنیا

به زمین های برنج مراجعه کنید


برنج یک غذای اصلی در بالی و بخش عمده ای از فرهنگ بالی است. شالیزارهای پلکانی برنج، که با پوشش گیاهی سرسبز احاطه شده اند، منظره ای برای دیدن در سراسر حومه شهر هستند، به خصوص در نور اول. سیستم آبیاری که در جوامع مشترک برای حمایت از سلامت مزارع به اشتراک گذاشته شده است، قرن هاست که اتفاق می افتد و هوشمندی همه آن بسیار قابل توجه است. تراس‌های برنج Tegallalang، Jatiluwih و Belimbing محبوب هستند و ارزش دیدن را دارند.

برای اهدای کمک مالی آماده باشید و کفش هایی بپوشید که ممکن است خیس و گل آلود شوند. عکاسان آماتور و حرفه ای به طور یکسان مناظر پر از سبز زیادی را در حین بازدید پیدا می کنند.

شالیزارهای برنج بالی
در آسمان هفتم از شما دعوت می کنیم که سفری عالی  را به بهشت بالی است آغاز کنید. پس برای این تجربه شگفت انگیز با ما تماس بگیرید: 02191306767

آخرین تور ها

آخرین تور های بالی