چرا از برزیل دیدن کنیم؟

چرا از برزیل دیدن کنیم؟

چرا از برزیل دیدن کنیم؟


برزیل بزرگترین کشور آمریکای جنوبی و پنجمین کشور بزرگ جهان است. برزیل مترادف ریتم های پر جنب و جوش سامبا، کارناوال رنگارنگ، سواحل شنی طولانی و یکی از محبوب ترین مراکز فوتبال است. اگر هنوز مطمئن نیستید که برزیل باید مقصد بعدی تعطیلات شما باشد، دلایل ما را بررسی کنید تا متوجه شوید چرا برزیل اینقدر افسانه ای است! آژانس مسافرتی آسمان هفتم ارائه دهنده تورهای گروهی، با تور ترکیبی بزریل-آرژانتین سفر به این شهر کشور افسانه ای را برای شما میسر می کند. 


شهرها


همه ما متفق القولیم که برزیل کشوری است که هرکسی باید یک بار در زندگی از آن بازدید کند. اما، دقیقاً کجا باید رفت؟ برزیل کشوری بزرگ با 8.5 میلیون کیلومتر مربع مساحت است، بنابراین باید انتظار مکان های متنوع زیادی را داشته باشید. ریودوژانیرو و سائوپائولو به دلایل خوبی در اولویت قرار دارند. شهر مسیح رستگار یک مرکز فرهنگی با برخی از بزرگترین جاذبه های جهان مانند NP Tijuca، ساحل Copacabana و غیره است. 
شهر پایتخت، برازیلیا(Brasilia)، یکی دیگر از مراکز مهم تجاری و توریستی است. در اینجا می توانید از جشن های متعدد در طول سال و برنامه هایی پر از اجراها، کنسرت ها و رویدادهای سنتی لذت ببرید.
رسیفه (Recife) یک شهر سنتی برزیلی است که به لطف کانال‌های متعددش شبیه ونیز است. این شهر مملو از مناظر جالب است که برخی از آنها در فهرست یونسکو قرار دارند و برخی از شگفت انگیزترین سواحل را دارد.
پایتخت سابق، سالوادور یکی از قدیمی ترین شهرهای برزیل است. این شهر دارای پیشینه تاریخی غنی است که منعکس کننده چیزهای زیادی برای دیدن است.

برازیلیا


سواحل خیره کننده


سواحل برزیل از زیباترین سواحل جهان هستند. به لطف آب و هوای گرمسیری، سواحل برزیل طولانی، شنی همراه با آب های شفاف و زلال هستند. چند ساحل معروف برزیل به این ترتیب هستند: 
کوپاکابانا (Copacabana ) - معروف ترین ساحل برزیل و جهان در قلب ریودوژانیرو واقع شده است. انواع امکانات را در اطراف پیدا خواهید کرد، از رستوران ها و کافه ها گرفته تا مجلل ترین هتل ها
ایپانما (Ipanema) - اگر به دنبال یک مکان آرام تر هستید، ممکن است آن را در ساحل ایپانما پیدا کنید. همه نوع امکانات در اطراف وجود دارد، از جمله سالن های ورزشی در فضای باز. همچنین، ساحل  مورد علاقه موج سواران نیز هست.
پرایا دو اسپلو (Praia do Espelho) - اگر سواحل شلوغ قطعاً انتخاب شما نیست، به احتمال زیاد آرامش و خلوت را در Praia do Espelho خواهید یافت. هیچ امکاناتی مستقیماً در ساحل وجود ندارد و باید به روستای مجاور مراجعه کنید. با این حال، اجاره تجهیزات مانند صندلی و چادر در دسترس است.
کاریوا (Caraiva) - واقع در پورتو سگورو، ساحل Caraiva هنوز هم ساحل نسبتا ناشناخته ای است که می توانید از جمعیت فرار کنید. کیلومترها شن و آب های آبی کریستالی آرامش را برای شما به ارمغان می آورد، در حالی که قاطرها وظیفه حمل و نقل را به عهده دارند زیرا همه وسایل نقلیه در منطقه ساحل ممنوع است.
فرناندو د نورونها - این مجمع الجزایر در 350 کیلومتری ساحل برزیل قرار دارد، اما سواحل باشکوهی که در آن پنهان شده باورنکردنی است. بازدیدکنندگان قطعا می توانند مکان ایده آل خود را پیدا کنند و از زندگی دریایی لذت ببرند و در عین حال در این مجمع الجزایر بسیار تحت نظارت است و احساس امنیت می کنید.


کارناوال


کارناوال برزیل بزرگترین جشن در جهان است و کارناوال ریو بزرگترین جشن کارناوال طبق رکوردهای جهانی گینس است. رژه‌های سازمان‌یافته بزرگ خیابان‌ها را پر کرده است. همه می خوانند، می رقصند و شگفت انگیزترین لباس هایی را که می توانید تصور کنید می پوشند. 

ریشه کارناوال برزیل به عصر اکتشافات برمی گردد، زمانی که اولین مهاجران پرتغالی آن را از اروپا به برزیل مستعمره در دهه 1600 آوردند. کارناوال در واقع یک سنت مسیحی جشن نهایی شب قبل از 40 روز روزه است.

اگر در طول کارناوال از برزیل بازدید می کنید، حتی در شهرهای کوچکتر برای ازدحام جمعیت آماده شوید. از آنجایی که دما در این روزها می تواند به بالای 40 درجه سانتی گراد برسد، مطمئن شوید که لباس شما خنک است. با این حال، از ریتم سامبا و جمعیت رنگارنگ لذت ببرید.

کارناوال برزیل


طبیعت


برزیل به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین کشورهای جهان، دارای منطقه‌ای بزرگ با طبیعت خاص و منحصر به فرد است که آن را به یکی از محبوبت ترین مکان های جهان تبدیل کرده است.  جنگل بارانی  آمازون در برزیل در نظر گرفته می شود زیرا 60 درصد جنگل متعلق به این کشور است. آمازون نیمی از جنگل‌های بارانی باقی‌مانده جهان را نشان می‌دهد و دارای تنوع زیستی بسیار غنی است. دومین مکان مهم برزیل، آبشار ایگوازو است که بزرگترین آبشار جهان مشترک با آرژانتین است.

برزیل علاوه بر آبشار ایگوازو دارای 72 پارک ملی است که بسیاری از آنها بزرگترین جاذبه های گردشگری این کشور هستند. پارک‌های ملی سرشار از کوه‌ها، رودخانه‌ها، آبشارها، دریاچه‌ها، دره‌ها و دره‌ها  هستند. .

با توجه به حیات وحش در برزیل، این کشور دارای بزرگترین تنوع زیستی در جهان است. این کشور دارای بیشترین گونه پرندگان و خزندگان در جهان است.

 

طبیعت برزیل

غذاهای شگفت انگیز


غذاهای برزیلی ترکیبی از ردپای غذاهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی است. به علاوه، غذاهای پرتغالی و همچنین سنت‌های غذایی مردم بومی آمریکای جنوبی نیز تأثیر زیادی بر غذاهای برزیلی داشت. با این حال، غذاهای برزیلی بخش بسیار متمایز و اجتناب ناپذیری از تجربه سفر به این کشور است.

به دلیل وسعت کشور، سنت های غذایی برزیل در مناطق مختلف متفاوت است، اما صرف نظر از اینکه از کدام قسمت برزیل بازدید می‌کنید، در اینجا محبوب ترین خوراکی های ملی وجود دارد که باید امتحان کنید:

آکای - احتمالاً در مورد میوه فوق العاده  آکای (میوه تقریبا شبیه به بلوبری) شنیده اید که می تواند با میوه های دیگر، گرانولا یا موارد مشابه ترکیب شود. این میوه خوراکی بسیار محبوب در شهرهای ساحلی است که در هر گوشه ای یافت می شود.
Brigadeiros - این یک نسخه برزیلی از ترافل شکلاتی است که می توان آن را با اسپرینکلز، شکلات سفید و با تنقلات و مخلفات مختلف پر کرد.
Empada - این خوراکی را می توان به عنوان غذای خیابانی در برزیل یافت. معمولا از مرغ، پنیر خامه ای، نخود و ذرت درست می شوند. به جای مرغ می توان از گوشت های دیگر استفاده کرد.
فاروفا - این یک غذای منحصر به فرد است که آرد تاپیوکا سرخ شده را با بیکن سرخ شده، برنج و لوبیا ترکیب می کند. این غذا بسیار لطیف است و به عنوان غذای جانبی یا اصلی سرو می شود.
Pao de Queijo - این خوراکی در واقع یک نان پنیری  است. این نان از آرد کاساوا و کیجو میناس، نوعی پنیر برزیلی درست می‌شوند.

برزیل همچنین یک کشور رویایی برای همه عاشقان قهوه است. این کشور یک سوم قهوه جهان را تولید می کند. برزیل به عنوان یک تولید کننده و صادر کننده دانه های قهوه ، به دلیل طعم و کیفیت متمایز خود شناخته شده است.

تور برزیل آرژانتین با آسمان هفتم


بهشت فوتبال


رونالدو، رونالدینیو، کاکا، پله، نیمار... کمتر کسی در دنیا وجود دارد که نام این نام ها را نشنیده باشد. این اسطوره ها به چیزی که ما امروز فوتبال برزیل می دانیم کمک کردند. بدون شک فوتبال پرطرفدارترین ورزش در این کشور است که تنها ورزشی است که در تمام مسابقات جام جهانی که تا به حال برگزار شده شرکت کرده است. فوتبال صرفاً بخشی از فرهنگ برزیل است و هر بازی فوتبال  بدون توجه به شرایط مشاهده می‌شود، حتی اگر این به معنای نادیده گرفتن کار شما در آن روز باشد. تمام جشن های مربوط به فوتبال سخاوتمندانه و با اشتیاق انجام می شود. اگر در چنین جشنی خود را در برزیل بیابید، مطمئنا اوقات بسیار خوبی خواهید داشت.

استادیوم برزیل


آب و هوای عالی


بازدید از برزیل در تمام طول سال عالی است، زیرا آب و هوا به در همه فصول بی نظیر است! برزیل کشوری استوایی است که بیشتر در زیر خط استوا قرار دارد و به همین دلیل دما می تواند به بیش از 40 درجه سانتی گراد برسد. بنابراین، تابستان در شهرهایی مانند ریودوژانیرو و رسیف می تواند بسیار گرم باشد، در حالی که زمستان ها معتدل است. به همین دلیل است که اگر می خواهید از سرمای زمستانی فرار کنید، برزیل یک مقصد ایده آل است. در حالی که تمام نیمکره شمالی در حال یخ زدن است، زندگی ساحلی در برزیل در حال اوج گرفتن است. 

برای انواع سفرهای خارجی  جذاب با آسمان هفتم تماس بگیرید : 02191306767

آخرین تور ها