در شرح جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان

در شرح جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان

درباره جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان

جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فعالیت رسمی خود را از اول تیرماه سال ۱۳۹۸ آغاز و به تازگی با بهره برداری آژانس مسافرتی آسمان هفتم در جهت حل این مشکلات اقدام نموده است؛ برخی از ویژگی ها و خدمات مهم این جایگاه به شرح زیر است:

این جایگاه با مساحت تقریبی ۲۰۰۰ متر و با ظرفیت سالانه ۳۰۰.۰۰۰ نفر طراحی شده و شامل بخش اداری، لابی و فضای انتظار، فروشگاه و کافی شاپ، کلینیکال روم، فضای نگهداری کودک، مترجم با زبان دلخواه، امکان اجاره خودرو با و یا بدون راننده، نمازخانه، پارکینگ خودرو خصوصی و غیره راه اندازی شده است.

این جایگاه خدمات و سرویس های خود را به صورت همزمان به مسافران ورودی و خروجی در پروازهای داخلی و بین المللی ارائه می کند. مسافران CIP در پرواز ورودی به فرودگاه بین المللی اصفهان، به محض فرود هواپیما و در مقابل پلکان مورد استقبال کارشناس تشریفات فرودگاه اصفهان قرار گرفته و با خودرو ویژه به جایگاه CIP منتقل می شوند.

وبسایت رسمی cip فرودگاه اصفهان

جایگاه تشریفات اختصاصی cip سی آی پی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

مسافران ورودی CIP به محض ورود به جایگاه مورد استقبال مهماندار قرار گرفته و از آنها پذیرایی می شود و در همین حین فرایند دریافت بار از شرکت هواپیمایی مربوطه توسط کارکنان جایگاه انجام شده و مسافران به محض خروج و در محل سوار شدن به خودرو برای ترک فرودگاه بار خود را دریافت خواهند کرد.

مسافران CIP در پرواز خروجی از فرودگاه بین المللی اصفهان، پس از ورود به جایگاه مورد استقبال مسئول پذیرش و کارشناس تشریفات فرودگاه قرار گرفته و به محل استقرار خود در جایگاه راهنمایی می شوند.

در حین پذیرایی از سوی مهماندار و استفاده مسافران از امکانات جایگاه، فرایند تحویل بار و دریافت کارت پرواز توسط کارشناس تشریفات فرودگاه انجام پذیرفته و نهایتاً به محض اعلام زمان سوار شدن به هواپیما از سوی شرکت هواپیمایی مربوطه، مسافران توسط خودرو ویژه به پای پلکان هواپیما منتقل شده و سفر هوایی خود را آغاز می کنند.

با توجه به تمام نکته های ذکر شده در خصوص الزام وجود ایرلاین تخصصی اصفهان و جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه شهید بهشتی که به تازگی به بهره برداری رسیده است، میتوانیم به رشد صنعت گردشگری کمک کنیم.

برای رزرواسیون cip، کسب اطلاعات بیشتر و هرگونه خدمات سفر و گردشگری با ما در ارتباط باشید.
02191306767 - 03136767

آخرین تور ها