بهترین مقاصد کریسمس در سال 2021

بهترین مقاصد کریسمس در سال 2021

10 تا از بهترین مقاصد کریسمس در سراسر دنیا در سال 2021


به دنبال محلی برای گذراندن تعطیلات کریسمس هستید؟ ما می‌توانیم با فهرست 20 مکان برتر کریسمس در سال 2021 به شما کمک کنیم. برخی از این مقاصد  برفی هستند، همه زرق و برق دارن و وجود روح و حال و هوای کریسمس تضمین شده است. با هم نگاهی به این لیست بیاندازیم.

1. کپنهاگ یکی از آسان ترین مقاصد کریسمس است.

کپنهاگ را برای کریسمس انتخاب کنید. پایتخت مقرون به صرفه و دوستانه دانمارک مرکز شهر پر زرق و برقی دارد و به راحتی می توان در اطراف آن رفت و آمد کرد. اگر می‌خواهید فانتزی های یک جشن کامل را تجربه کنید، بلیط‌های باغ تیوولی را از قبل رزرو کنید. این باغ یکی از قدیمی ترین پارک های تفریحی و جادویی در کریسمس است.

2. دوبلین، ایرلند

کریسمس را در دوبلین در ماه دسامبر پیدا کنید. خیابان‌ها حس و حال جشن پیدا می‌کنند، پیست‌های یخی آماده می شوند و  سرود خوانان در کلیسای جامع سنت پاتریک حضور دارند. هنگامی که می خواهید به جایی دنج پناه ببرید، می توانید به کافه های در شهر سر بزنید. 

3. سالزبورگ، اتریش

شهر جشن و بسیار اتریشی سالزبورگ را تجربه کنید. معماری معروف باروک آن با پس‌زمینه کوهستان های برفی زیباتر به نظر می‌رسد. اینجا زادگاه موتزارت است، بنابراین هر جا که می‌روید انتظار شنیدن موسیقی را داشته باشید.
همچنین محل قدیمی‌ترین بازار کریسمس در اروپا همین شهر است که مملو از سنت‌های جذاب و بوی شیرینی زنجفیلی گرم است. اگر می‌خواهید این بازار را امتحان کنید، با راهنمایان محلی در بازارهای کریسمس سالزبورگ تور داشته باشید.

4. نورنبرگ، آلمان

خریدهای کریسمسی خود را در نورنبرگ انجام بدهید. اسباب بازی و شیرینی های زنجبیلی بخرید و همزمان از بیش از 180غرفه بازار سنتی دیدن کنید. حتی برای تکمیل شدن جو سنتی می توانید در هتل تاریخی Steichele این شهر اقامت کنید. 

5. نیویورک، ایالات متحده آمریکا

شهر نیویورک کریسمس را به خوبی و از هر جهت اداره می کند. از جاذبه های نیویورک می توان به درخت کریسمس مرکز راکفلر و مغازه های فوق العاده که ویترین های خود را به زیباترین شکل ممکن تزیین میکنند اشاره کرد. برای تزیین ویترین ها از ماهها قبل برنامه ریزی و طراحی انجام می شود.

6. برلین، آلمان

برلین یک افسانه کریسمسی است. در این شهر دسترسی به بیش از 50 بازار کریسمسی، بازارهای محلی،موزه های نمادین و رویدادهای فرهنگی مختلف دارید. زندگی شبانه عالی و فعالی در این شهر در کنار جشن و سرور تجربه خواهید کرد.

7. رم، ایتالیا

رم سنت های جشن را با هم مخلوط می کند و در دل شهری باستانی و جذاب با مجموعه های هنری، موزه ها و بناهای تاریخی می توانید تجربه ای متفاوت از کریسمس داشته باشید. غذاها و فرهنگ ایتالیایی رو نیز در این سفر تجربه کنید و عبادت نیمه شب واتیکان را نیز در برنامه ملاقات خود از این شهر قرار دهید.

8. لاپلند، فنلاند

از بابانوئل در لاپلند فنلاند دیدن کنید. در این شهر دهکده بابانوئل وجود دارد که قطعا برای کودکان نیز بسیار جذاب است و پاسخگوی فانتزی های کودکان از جشن کریسمس خواهد بود. در شب های این شهر می توانید به تماشای شفق قطبی بنشینید و از این همه زیبایی لذت بصری ببرید.


9. مونترال، کانادا

کریسمس در مونترال جادویی است. این شهر دومین شهر بزرگ کانادا و بزرگترین شهر کبک است. از امکانات کریسمسی این شهر به اسکی در مونت تر مبلانت و پیست یخی بندر قدیمی می توان اشاره کرد. جشنواره های کریسمسی شما رو کامل در فضای کریسمس قرار می دهد.

10. هنگ کنگ کریسمس را باشکوه جشن می گیرد.

کریسمس در هنگ کنگ بسیار خیره کننده و جذاب است. این شهر خارق العاده شرق آسیا به خودی خود جذاب است و این جذابیت در زمان کریسمس دو برابر می شود. در این شهر با انرژی هر چه تمام تر کریسمس را جشن می گیرند و آسمان خراش های نورانی، سر در مغازه های تزیین شده و موسیقی کریسمسی از ویژگی های بارز کریسمس هنگ کنگ است.

تور دبی ویژه سال نو میلادی 2023

آخرین تور ها