کانادا در صدر جشنواره‌های هنری و فرهنگی

کانادا در صدر جشنواره‌های هنری و فرهنگی

دومین کشور پهناور جهان، رکورددار فستیوال‌های کلان!

رکوردهای هنری و فرهنگی کانادا

کانادا کشوری پهناور با تاریخ غنی و فرهنگ متنوع است. این کشور همچنین مملو از رکوردهای باورنکردنی در زمینه فرهنگ و هنر است که آن را به یکی از منحصربه‌فردترین کشورهای جهان تبدیل کرده است. در ادامه، نگاهی به برخی از رکوردهای هنری و فرهنگی کانادا می‌اندازیم.

تور کانادا

ویزای کانادا

کانادا جاذبه های گردشگری

بزرگترین مجسمه جهان

مجسمه صلح بزرگ در کبک کانادا، بزرگترین مجسمه جهان است. این مجسمه 365 فوت (111 متر) ارتفاع دارد و از 63 قطعه فولاد ضدزنگ ساخته شده است. مجسمه صلح بزرگ در سال 2010 ساخته شد و به یادبود قربانیان همه جنگ‌ها ساخته شد.

بزرگترین موزه هنری

موزه ملی هنر در اتاوا کانادا، بزرگترین موزه هنری در نیمکره غربی است. این موزه دارای مجموعه‌ای از بیش از 80000 اثر هنری از سراسر جهان است. مجموعه موزه شامل آثار هنرمندان برجسته‌ای مانند لئوناردو داوینچی، وینسنت ون گوگ و جکسون پولاک می شود.

کانادا موزه هنر ملی

جشنواره فیلم بین‌المللی

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ( TIFF ) یکی از بزرگترین جشنواره‌‌های فیلم در جهان است. این جشنواره هر ساله در ماه سپتامبر در تورنتو، کانادا برگزار می‌شود. TIFF بیش از 350 فیلم از سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد.

فستیوال فیلم تورنتو کانادا

جشنواره موسیقی بین‌المللی

جشنواره موسیقی وینزر یکی از بزرگترین جشنواره‌های موسیقی در جهان است. این جشنواره هر ساله در ماه سپتامبر در وینزر، کانادا برگزار می‌شود. جشنواره موسیقی وینزر بیش از 1000 اجرا از موسیقی کلاسیک، جاز، پاپ و موسیقی جهان را به نمایش می‌گذارد.

جشنواره تئاتر بین‌المللی

جشنواره بین‌المللی تئاتر شارلوت تاون یکی از بزرگترین جشنواره‌های تئاتر در جهان است. این جشنواره هر ساله در ماه جولای در شارلوت تاون، کانادا برگزار می‌شود. جشنواره بین‌المللی تئاتر شارلوت تاون بیش از 1000 اجرا از تئاتر کلاسیک، مدرن و معاصر را به نمایش می‌گذارد.

اینها تنها برخی از رکوردهای هنری و فرهنگی کانادا هستند. این کشور پهناور و متنوع مملو از شگفتی‌های فرهنگی است که آن را به یکی از منحصربه‌فردترین کشورهای جهان تبدیل کرده است.

برای دریافت هرگونه خدمات سفر از جمله رزرواسیون بلیت، تور و همچنین ویزای رایگان کانادا با ما در ارتباط باشید.

02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های تورنتو