خدمات ترانسفر door to door فرودگاه اصفهان

خدمات ترانسفر door to door فرودگاه اصفهان

خدمات ترانسفر فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

در جهت تکمیل سرویس Door To Door مجموعه تشریفات اختصاصی آسمان هفتم در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مسافرین خود، بخش ترانسفر فرودگاهی راه اندازی شد، در این راستا مسافرین محترم می توانند در کنار استفاده از خدمات cip در فرودگاه های مختلف داخلی و خارجی از ترانسفر فرودگاهی با خودروهای متنوع ( تاکسی و خودروهای تشریفات) فرودگاه به داخل شهر و یا از داخل شهر به فرودگاه استفاده کنند.

تیم ترانسفر فرودگاهی شهید بهشتی اصفهان سعی کرده با در نظر گرفتن استانداردهای مناسب در شهرهایی که امکان ارائه سرویس باکیفیت فراهم هست به مسافرین خود ارائه خدمت کند. همه ی تلاش ما ارائه سرویس مناسب و تجربه ای متفاوت در سفرهایتان است در این مسیر در همه ی مراحل در کنار شما هستیم.

خدمات تشریفاتی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

راننده های موجه و آراسته مجموعه‌ی آسمان هفتم با شما قبل و بعد از سفرهایتان همراه خواهند شد تا با آسودگی و اطمینان شما و خانواده هایتان را به مقصد برسانند. امکان رزرو آنلاین سرویس خدمات تشریفاتی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بر روی سایت فراهم است.

همچنین در حال حاضر برای شهر اصفهان ترانسفر فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، امام خمینی، فرودگاه مهرآباد و فرودگاه کیش با خدمات CIP به صورت آنلاین یا تلفنی و حضوری فراهم است. همچنین در آینده ای نزدیک برای سایر شهرهای ایران نیز امکان رزرو سرویس خدمات ترانسفر فرودگاهی فراهم خواهد شد.

خدمات cip تشریفات فرودگاهی شهید بهشتی اصفهان airport transfer services

اهمیت قوانین فرودگاه

  •  حتما از مراکز معتبر درخواست ترانسفر و پیکاپ فرودگاهی نمائید.
  •  برای پروازهای ورودی ارسال دقیق اطلاعات پرواز برای شرکت جهت هماهنگی با راننده الزامیست.
  •  در پروازهای ورودی درصورتی که مسافر خارجی باشد و نیاز به اخذ ویزا دارد حتما ذکر کنید. زیرا مسافرانی که دارای ویزای فرودگاهی هستند دیرتر از مسافران ایرانی از سالن خارج می شوند و ممکن است توقفی بین 2 الی 3 ساعت نیز داشته باشند.
  •  در صورت تاخیر در پروازهای ورودی به دلیل ویزا یا سایر موارد تا یک ساعت هزینه ای دریافت نمی شود ولی برای توقف های بیش از یک ساعت در فرودگاه، هزینه ی تاخیر برای مسافر یا درخواست کننده سرویس منظور می گردد که بر اساس ساعت محاسبه می شود.
  •  در پروازهای خروجی راننده یک ربع قبل از ساعت مقرر شده از جانب مسافر در محل حاضر است و مسافر می بایست در ساعت مذکور سوار خودرو شود در صورتی که مسافر تاخیر داشته باشد تا نیم ساعت هزینه ای محاسبه نمی شود ولی برای توقف بیش از نیم ساعت هزینه منظور می گردد.
  •  هزینه هایی که تحت عنوان ترانسفر و پیکاپ فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به اصفهان و بالعکس عنوان می شود منظور محدوده ی شهر اصفهان است. در صورتی که مسافر به خارج از اصفهان تردد کند هزینه ی اضافی به سرویس تعلق می گیرد.
  •  کلیه ی هزینه های اعلامی برای یک ترانسفر یا پیکاپ محاسبه می گردد و در صورتی که مسافر تحت هر شرایطی بخواهد یک مسیر اضافه تردد کند می بایست هزینه مسیر اضافه را پرداخت نماید.
  •  نرخ های تردد در خارج از شهر به صورت جداگانه محاسبه می گردد  و می بایست از شرکت استعلام گردد.
  •  راننده حق غذا خوردن و سیگار کشیدن را در حین سرویس تحت هیچ شرایطی ندارد و در صورت مشاهده مسافر می تواند گزارش دهد.

قوانین کنسلی ترانسفر فرودگاه

در صورتی که مسافر بخواهد درخواست خود را کنسل نماید می بایست حداقل 6 ساعت قبل از سرویس به شرکت اطلاع دهد. در این حالت هزینه ی برای مسافر منظور نمی گردد. در صورتی که زیر 6 ساعت کنسلی صورت گیرد هزینه ترانسفر مسترد می گردد. در فرودگاه استانبول و دبی یک روز قبل امکان کنسلی ترانسفر فرودگاهی وجود دارد. 

تغییر ساعت درخواست ترانسفر از موارد مهم می باشد لطفا در هنگام رزرو توجه داشته باشید. تاخیر در پروازها و یا در پروسه ی ویزا شامل مبلغ اضافه می باشد لطفا در این مورد توجه فرمایید. در صورت عدم دریافت سرویس توسط مسافر، شرکت موظف به جبران مافات و بررسی موضوع و ارائه توضیحات به مسافر است.

برای دریافت خدمات تشریفات فرودگاهی اصفهان با آسمان هفتم در ارتباط باشید.
02191306767 - 03136767

آخرین تور ها