نگاهی به فیلم فراموش‌نشدنی از کوبا

نگاهی به فیلم فراموش‌نشدنی از کوبا

یک نگاه به فیلمی فراموش‌نشدنی از قرن هجدهم در کوبا

فیلم "شهر به خواب رفته" به کارگردانی نام آشنا به‌نام "فولانیو گاردیا"، یک اپیک درخشان از زندگی در قرن هجدهم در کشور مهیج کوبا است. این اثر هنری، به روایتی فراموش‌نشدنی از زندگی در یکی از شهرهای جذاب این کشور، وارد می‌شود و تازه‌ترین فرهنگ و زندگی مردم را بازتاب می‌دهد.

از آنجایی که فیلم "شهر به خواب رفته" از ماجراهای پرشور و جذاب یک شهر در دوران خود آغاز می‌کند، نقشه‌های خیره‌کننده و فرهنگی از کوبا را به تصویر می‌کشد. این شهر، با خیابان‌های پر از رنگ و جلوه‌های معماری زیبا، محلی است که هرگز از یادها و داستان‌های قدیمی نمی‌پردازد.

تور کوبا با آسمان هفتم

تور کوبا آسمان هفتم بلیت ویزا خدمات سی آی پی فرودگاه اصفهان cip

در این فیلم، شخصیت‌های فراوانی از افراد معمولی تا شخصیت‌های تاریخی کوبایی، بازی می‌کنند. از زنان زیبا با لباس‌های رنگارنگ تا مردان با افکار و آرزوهایی بی‌پایان، هر یک داستانی جدید و جذاب را با خود به همراه می‌آورند.

در میان زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی کوبا، داستان عشق و تلاش برای زندگی به شکلی جذاب تداعی می‌شود. این فیلم، تمامیت خود را از زندگی معمولی و شور و هیجان در جستجوی روایتی شگفت‌آور، بدست می‌آورد. با چشم اندازی بصری بی‌نظیر و موسیقی آرامش‌بخش، "شهر به خواب رفته" به مخاطبان فرصتی برای غرق شدن در فرهنگ و تاریخ کوبا را می‌دهد.

این فیلم، یک سفر عاطفی و فرهنگی است که هر ذره از آن، به تماشاگران احساسات عمیقی را القا می‌کند و آن‌ها را به یک سفر خاص و دلنشین به دورانی فراموش‌نشدنی در کوبا می‌برد. با فیلم "شهر به خواب رفته"، شما به جرأت به دنیایی از زیبایی، عشق، و زندگی در قرن هجدهم در کوبا خواهید رفت که هرگز فراموش نخواهید کرد.

برای دریافت تور کوبا و اطلاعات بیشتر؛ رزرواسیون آنلاین، تلفنی و یا حضوری جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان با متخصصان آسمان هفتم در ارتباط باشید. 02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های هاوانا