پل شیطان آلمان

پل شیطان آلمان

پل شیطان آلمان

آیا آماده سفر به مکانی هستید که جادو و معماری در آن تلاقی می کنند؟به پل شیطان خوش آمدید،این پل  یک پل زیبا واقع در پارک Kromlau، آلمان است. این شهر به دلیل طراحی منحصر به فرد معماری و انعکاس آن، که از یک زاویه خاص یک دایره کامل ایجاد می کند، مشهور است.

تاریخچه پل شیطان

این پل در اواسط قرن نوزدهم توسط یک شوالیه محلی به نام فردریش هرمان روتشکه ساخته شد. Rakotzbrücke برای ایجاد ارتباط هماهنگ بین ساختار انسان و محیط طبیعی طراحی شده است. این بنا با استفاده از سنگ بازالت ساخته شده و عمداً برای داشتن ظاهری دراماتیک و عرفانی ساخته شده است.

 

اما چیزی که واقعا راکوتزبروکه را متمایز می کند، انعکاس آن در آب های ساکن زیرین است. نقطه برتری عالی را پیدا کنید و شاهد توهم شگفت انگیزی باشید که در مقابل چشمان شما آشکار می شود. گویی با جادو، طاق پل و تصویر آینه ای آن بی عیب و نقص ادغام می شوند و دایره ای کامل را تشکیل می دهند که به نظر می رسد قوانین واقعیت را به چالش می کشد. این یک شگفتی نوری است، منظره ای که روح را به هیجان می آورد و اثری پاک نشدنی بر قلب می گذارد.

تور اروپا آسمان هفتم

تور سوئیس از تهران

به همین علت به آن لقب «پل شیطان» داده است. این توهم نوری به جذابیت آن می افزاید و عکاسان، علاقه مندان به طبیعت و گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

پل شیطان به خاطر مناظر خیره کننده، دریاچه زیبا و فضایی آرام شناخته شده است. توجه به این نکته ضروری است که به دلیل ماهیت ظریف پل، بازدیدکنندگان اجازه پیاده روی روی آن را ندارند. این محدودیت برای حفظ پل و تضمین طول عمر آن برای نسل های آینده ایجاد شده است.

پل شیطان Rakotzbrücke گواهی بر خلاقیت انسان و ادغام هماهنگ با طبیعت است. طراحی منحصر به فرد و انعکاس جذاب آن، آن را به مقصدی محبوب برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال تجربه زیبایی هنر و جهان طبیعی هستند.

در پارک کروملائو، زیبایی طبیعت در هر قدمی شما را احاطه کرده است. خود پارک که زمانی مکانی ​​خصوصی برای خانواده روتشکه بود، تبدیل به پناهگاهی برای لذت بردن همه شده است. در مسیرهایی که به دقت نگهداری شده اند قدم بزنید، در آرامش دریاچه غوطه ور شوید و بگذارید آواز پرندگان موسیقی متن شما باشد. طبیعت و هنر با هم هماهنگ می رقصند و شما را در آغوش لطیف خود در آغوش می گیرند.

برای دیدن مناظر زیبای ایرا و جهان با با آسمان هفتم  همراه باشید : 02191306767

 

آخرین تور ها