خیابان ساحلی جذاب و محبوب امارات

خیابان ساحلی جذاب و محبوب امارات

خیابان ساحلی معروف دبی

خیابان ساحلی جزء یکی از معروف خیابان های دبی شناخته می شود، این خیابان به دلیل جلوه زیبا و باشکوه یکی دیگر از مکان های توریستی است که عمدتا به عنوان اولویتی بسیار مهم برای گردشگران در نظر گرفته می شود.

تور دبی با آسمان هفتم

اگر شما نیز به دنبال چشیدن طعم غذاهای محلی و یا چشیدن غذاهای بین المللی هستید، کافی است یک بار در سفر خود به دبی سری به این خیابان بزنید تا هم از شکوه و مناظر دیدنی این خیابان دیدن کنید و هم تجربه ای متفاوت از لذیذترین غذاهای عربی را در خاطره خود ثبت نمایید. یکی دیگر از ویژگی های این خیابان می توان به وجود ورزش های آبی و هم کنسرت های گوناگون که باعث جلب توجه گردشگران می شود، اشاره کرد.

ساحل دبی خیابان های جذاب و توریستی محبوب امارات متحده عربی

خیابان جمیرا در کنار یکی از زیباترین مناطق ساحلی شهر دبی واقع شده و به خیابان ساحل جمیرا هم شهرت دارد، این منطقه کاملاً مسکونی است و یکی از محله‌های گران‌قیمت شهر دبی برای زندگی محسوب می‌شود. تعدادی از هتل‌ها و سواحل معروف دبی هم در این منطقه قرار گرفته تا جمیرا به یکی از خیابان های معروف دبی تبدیل شود.

برای سفر به دبی، ویزا، بلیت، خدمات تشریفات cip فرودگاه اصفهان و هرگونه خدمات مسافرت با متخصصان آسمان هفتم در ارتباط باشید.

02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی