نمایشگاه‌های بی‌نظیر دبی در ماه ژانویه

نمایشگاه‌های بی‌نظیر دبی در ماه ژانویه

نمایشگاه‌های ماه ژانویه در دبی، عروس امارات متحده عربی

هر ساله نمایشگاه‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف در شهر باشکوه دبی برگزار می‌شود که طرفداران زیادی را از کشور امارات متحده عربی و دیگر کشورهای جهان به خود جذب می‌کند. این نمایشگاه در زمینه‌های مختلفی از جمله لوازم آرایشی بهداشتی، تکنولوژی، پزشکی و سلامت، خودرو، غذا و … برگزار می‌شود که برندها و شرکت‌های معروف جهان می‌توانند محصولات خود را در این نمایشگاه‌ها معرفی و به فروش برسانند.

تور دبی با آسمان هفتم

دبی در زمستان نمایشگاه های مدرن

 

نمایشگاه‌های دبی در زمستان

بسته‌بندی خليج و چاپ خليج

نمایشگاهی پیشرو برای چاپ و بسته‌بندی تجاری در منطقه MENA ،Gulf Print & Pack 2024، با جدیدترین ماشین‌آلات، مواد و نرم‌افزارهایی که همگی به نمایش گذاشته می‌شوند، مایه خرسندی خریداران خواهد بود.

کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی داروسازی و فناوری‌های دبی  DUPHAT

DUPHAT که اکنون به مدت 28 سال تاسیس شده است، همچنان نقش اصلی را در رشد و موفقیت صنعت داروسازی MENA ایفا می‌کند و به عنوان پلتفرم آموزشی و شبکه‌سازی پیشرو آن عمل می‌کند. این رویداد منحصر به فرد کل زنجیره ارزش دارویی را گرد هم می‌آورد.

نمایشگاه Intersec           

رویداد پیشرو در جهان برای خدمات اضطراری، امنیت و ایمنی، سال 2024، نقطه عطفی در 25 سال از Intersec در این منطقه است.

نور و ساختمان هوشمند خاورمیانه

این نمایشگاه شامل موضوعات مختلفی از تضمین بهره‌وری انرژی گرفته تا ارتقای رفاه و حفاظت از محیط زیست است. این صنعت از نظر زیست محیطی آگاهانه، از نظر اجتماعی مسئولیت‌پذیر و اساساً پایدار می‌باشد.

نمایشگاه IFX    

اولین و بزرگترین نمایشگاه مالی B2B جهان، IFX، بیش از یک دهه است که تجارت آنلاین، خدمات مالی، ارزهای دیجیتال و متخصصان فین‌تک MENA را متحد کرده است.

دنيای قهوه به همراه انجمن تخصصی قهوه ۲۰۲۴      

به دنبال موفقیت رویداد افتتاحیه در سال ۲۰۲۲، انجمن قهوه تخصصی اکنون به طور فعال این نمایشگاه تجاری را به رویداد برتر منطقه تبدیل می‌سازد. ایده‌آل برای کسانی است که در بخش قهوه امارات کار می‌کنند و هم برای کسانی که به دنبال دسترسی به پتانسیل تجاری رو به رشد آن می‌باشند.

نمایشگاه تجاری کیوتو ژاپن!

نمایشگاه تجاری کیوتو ژاپن به عنوان مرکزی نهایی برای شرکت‌ها و افراد در کشف فرصت‌های صنایع مختلف ژاپن عمل می‌کند. این نمایشگاه به بررسی خط مقدم فناوری تا پیچیدگی‌های خودرو، انیمیشن، غذا و نوشیدنی و موارد دیگر می‌پردازد.  

نمایشگاه و کنگره سلامت عرب        

سلامت عرب یک پلتفرم قدرتمند و موثر برای رسیدگی به چالش‌های مراقبت‌های بهداشتی جهانی را ترکیب می‌سازد و فرصت‌هایی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند تا با رهبران صنعت از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و شرکت‌ها فرصتی برای نمایش پیشرفت‌ها و دستاوردهای خود داشته باشند.

برای سفر به دبی، دریافت خدمات فرودگاه شهید بهشتی و بازدید از نمایشگاه‌های جذاب زمستانی با آژانس مسافرتی آسمان هفتم در ارتباط باشید.

02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی