فرخنده میلاد حضرت زهرا و روز مادر 1402

فرخنده میلاد حضرت زهرا و روز مادر 1402

مادر، الگوی فداکاری و مهربانی

امروز سیزدهم دی ماه 1402 روز زن و مادر است. این مناسبت در تقویم قمری 20 جمادی الثانی 1445به عنوان میلاد حضرت زهرا(ع) نامگزاری شده و مطابق با 3 ژانویه 2024 نیز می‌باشد. روزی برای قدردانی از زنانی که با عشق و فداکاری، زندگی ما را می‌سازند. مادران، الگوی فداکاری و مهربانی هستند. آنها با عشق بی‌پایان خود، فرزندان خود را پرورش می‌دهند و آنها را برای زندگی آماده می‌کنند.

در این روز، به همه مادران تبریک و شادباش می‌گوییم. از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ شما تا آخرین اثنای عمر سپاسگزار خواهیم بود.

mother - مادر - روز مادر - تبریک روز مادر

حضرت فاطمه زهرا (س) نیز الگوی فداکاری و مهربانی است. زندگی ایشان، سراسر عشق و ایثار بود.

مادر، همیشه نگران ماست و برای خوشبختی ما تلاش می‌کند.

مادر، عشقی بی‌پایان است. عشقی که هیچ مرز و حدی ندارد. عشقی که همیشه و در همه حال، همراه ماست.

مادر، فداکاری است. فداکاری برای فرزندان، خانواده، همسر و برای آرمان‌ها. مادر هرچه دارد، در راه دیگران می‌دهد. مادر، همیشه آماده یاری است.

مادر، مهربانی است. مهربانی بی‌حد و اندازه. مهربانی که همه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. مهربانی که به زندگی معنا می‌بخشد.

مادر، الهام‌بخش است. الهام‌بخش برای زندگی، برای کار، برای موفقیت. مادر، با عشق و فداکاری خود، ما را به تلاش و کوشش وا می‌دارد.

مادر، نعمتی بزرگ است. نعمتی که باید قدردان آن باشیم. باید قدردان زحمات و تلاش‌های مادران باشیم. باید قدردان عشق و فداکاری مادران باشیم.

در پایان، از سوی کادر آژانس مسافرتی آسمان هفتم روز مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به همه زنان و مادران ایران زمین تبریک می‌گوییم. از خداوند متعال می‌خواهیم که همواره شما را با سعادت و خوشبختی همراه سازد.

برای کسب یک تجربه دلنشین از سفرهای خانوادگی در کنار مادران و همسران عزیز می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

02191306767 - 03136767

آخرین تور ها