ایگواسو: سرزمین آبشارهای خیره‌کننده در برزیل

ایگواسو: سرزمین آبشارهای خیره‌کننده در برزیل

ایگواسو، شهری به یاد ماندنی در برزیل برای ماجراجویان

 

ایگواسو در مرز برزیل گردشگران بی‌شماری را به خود جذب می‌کند. آبشارها از جاذبه‌های دیدنی ایگواسو و یکی از شگفت‌انگیزترین مناظر جهان هستند. رودخانه‌ها و جنگل‌های بارانی اطراف آن، یک محیط طبیعی دیدنی ایجاد کرده‌اند. آبشار ایگواسو، آرژانتین و برزیل را در امتداد یک گسل بازالتی جدا می‌کند و به طور مستقیم به عنوان نفس‌گیرترین مجموعه آبشارهای جهان شناخته می‌شود.

iguazu fall آبشار ایگواسو

جالب است بدانید که بیشتر بازدیدکنندگان به سفری یک روزه می‌آیند تا نگاهی اجمالی و سریع به این عجایب طبیعی شگفت‌انگیز جهان بیاندازند. اما جاذبه‌های گردشگری شهر ایگواسو بسی گسترده است و چند روز برای دیدن آن‌ها نیاز دارید. بدون شک، این یک مقصد سفر فراموش‌نشدنی است با جاذبه‌هایی که گردشگران را به رویدادها، تجارت، خرید و ماجراجویی با عزیزان فرامی‌خواند.

پارک ملی ایگواسو در برزیل قرار دارد. محیط اطراف این آبشار منظره‌ای زیبا را به‌وجود آورده است که شامل انواع بگونیا، ارکیده، پرندگانی با پرهای رنگی درخشان و هزاران پروانه است. این دو پارک نیز به منظور حفاظت از پوشش گیاهی، حیات وحش و مناظر زیبای منطقه ایجاد شده‌اند. پارک ملی ایگواسو متعلق سال 1986 در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت.

جاذبه های برزیل و ایگواسو

آبشارهای ایگواسو، بهشتی خروشان در دل سرزمین قهوه

آبشارهای ایگواسو (Iguazu Falls) که ظاهری شبیه به نعل دارند، در تمام ایام سال با مه احاطه شده‌اند و یکی از طولانی‌ترین آبشارهای جهان به شمار می‌آیند. البته این مجموعه آبشارها که با طول 2.7 کیلومتر در بین دو کشور برزیل و آرژانتین قرار دارند از عجایب طبیعی هفت‌گانه‌ی جهان هستند. وسعت این آبشارها 3 برابر آبشار نیاگارا در آمریکای شمالی است.

همچنین آبشارهای ایگواسو از آبشار بزرگ و زیبای ویکتوریا در آفریقا هم بسیار بزرگ‌تر است. این آبشارها دو قسمت عمده دارند. هر کدام از این دو قسمت شامل صدها آبشار کوچک و بزرگ و جزیره‌های صخره‌ای پوشیده از درخت هستند. در مجموع ایگواسو از 275 آبشار که ارتفاع آن‌ها بین 30 تا 40 و 60 تا 82 متر متغیر می‌باشد تشکیل شده است که در جهان هیچ رقیبی ندارند.

جاذبه های گردشگری برزیل و ایگواسو

بهترین فصل بازدید از آبشارهای ایگواسو در برزیل

آبشارهای ایگواسو برزیل آب و هوای نسبتا متعادلی داشته. هر زمانی که از این جاذبه دیدنی برزیل دیدن کنید می توانید از زیبایی آن لذت ببرید. اما بهترین فرصت برای بازدید از آبشارهای پر آب و شگفت انگیز آن، از ماه‌های نوامبر تا مارس است. در این ماه‌ها که از فصل پاییز شروع شده و تا اوایل بهار ادامه دارد بارش باران در این منطقه بسیار زیاد بوده. همین موضوع باعث می‌شود تا آبشارها پر آب باشند. اما در فصل‌های بهار تا اواخر تابستان اگر به این ناحیه سفر کنید آبشارها آب کمتری دارند، اما می توانید از طبیعت اطراف آن لذت ببرید. ولیکن در هر فصلی که بتوانید به آرژانتین یا برزیل سفر کنید می توانید از این آبشار هم دیدن فرمایید.

برای کسب این تجربه به‌یادماندنی و رزرو تور لوکس و گروهی برزیل ویژه نوروز 1403 می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های برازیلیا