موقعیت دلپذیر و تکرار نشدنی ژاپن

موقعیت دلپذیر و تکرار نشدنی ژاپن

غذاهای معروف و خاص ژاپن

تور بزرگ ژاپن با آسمان هفتم

سوکیاکی

یکی از غذاهای سنتی ژاپن است که معمولاً در فصل زمستان سرو می‌شود. این غذا به صورت گرم خورده می‌شود و غالباً همان روی میز پخته و سرو می‌شود. برای تهیه سوکیاکی، گوشت (معمولا برش‌های نازک گوشت گاو یا گوساله) را همراه با سبزیجات در سس سویا و شکر به آرامی می‌پزند. سوکیاکی یکی از قدیمی ترین غذاهای ژاپنی است و در کتاب‌های آشپزی مربوط به دوره پیشامدرن ژاپن (۱۶۰۳-۱۸۶۸) هم دستور پخت آن آمده است.

سوکیاکی غذای لذیذ و خوشمزه ژاپن

شابو شابو

هم یکی از غذاهای خوشمزه ژاپنی است که روی میز پخته و سرو می‌شود. این غذا نوعی سوپ است که از ترکیب گوشت و سبزیجات در آب گوشت تهیه می‌شود و در آخر سس پونزو به آن اضافه می‌شود. این غذا برای اولین بار در شهر اوزاکا دیده شده، هر چند ریشه اصلی غذا به چین برمی گردد. امروزه شابو شابو یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاهای ژاپنی است که در اکثر نقاط توریستی و رستوران‌های ژاپنی سرتاسر دنیا سرو می‌شود.

شابو شابو غذای لذیذ و خوشمزه ژاپن

تاکویاکی

از تکه‌های هشت پا تهیه می‌شود و یکی از خوشمزه ترین غذاهای ژاپنی است. برای تهیه این غذا تکه‌های خرد شده هشت پا، پیاز، زنجبیل و … را داخل خمیر قرار می‌دهند و به شکل کوفته‌های کوچک در می‌آورند. بعد آن را در سس مایو ژاپنی که نوعی سس باربکیو است می‌غلتانند و می‌پزند. تاکویاکی یکی از محبوب ترین غذاهای خیابانی ژاپن است و در اکثر اغذیه‌فروشی‌ها و رستوران‌ها به ویژه در منطقه کانسای به فروش می‌رسند.

تاکویاکی غذای لذیذ و خوشمزه ژاپن

برای دریافت خدمات سفر و هرگونه خدمات تشریفاتی فرودگاه اصفهان با متخصصان آسمان هفتم در ارتباط باشید.
02191306767 - 03136767

آخرین تور ها