لذت گردشگری در قلب جزیره کیش

لذت گردشگری در قلب جزیره کیش

بهترین جاذبه های گردشگری کیش

جزیره کیش یکی از مهم ترین و اصلی ترین مقاصد گردشگری در ایران می باشد که هر ساله میزبان گردشگران بسیار زیادی چه از داخل ایران و چه خارج از ایران می باشد. از این رو در ادامه چند نمونه از بهترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری کیش را معرفی کرده ایم تا در زمان سفر به کیش حتماً از آنها دیدن نمایید.

تور کیش با آسمان هفتم

کشتی یونانی در قلب جزیره کیش

کشتی یونانی

همانطور که از عنوان این کشتی مشخص می باشد، این کشتی به کشور یونان تعلق دارد و از لحاظ تاریخی اهمیت زیادی ندارد ولی خیلی ها آن را یکی از جاذبه های گردشگری کیش می دانند. این کشتی در زمان های گذشته و به دلایل نامعمولی در این جزیره به گل نشسته است و از آن زمان تاکنون در این جزیره قرار دارد و بدون شک یکی از پربازدیدترین مناطق گردشگری این جزیره می باشد.

شهر تاریخی حریره

اگر در لیست جاذبه های گردشگری کیش نگاهی بیندازید بدون شک نام شهر تاریخی و باستانی حریره در آن وجود خواهد داشت. قدمت شهر حریره به هشتصد سال پیش می گردد که وسعتی به اندازه صد و بیست هکتار دارد.

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ جزیره کیش در امتداد ساحل این شهر و در بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری قرار گرفته است. بدون شک این پارک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری کیش می باشد که تاکنون هیچ کس از رفتن به آنجا پشیمان نشده است.

قنات کیش

قنات سازی در ایران قدمت بسیار زیادی دارد به طوری که اولین قنات سازی در ایران به 6 هزار سال پیش می گردد و به همین دلیل می توان گفت که ایرانیان اولین قنات سازان بوده اند.

در زمان های قدیم هدف اصلی از ساخت قنات ها، هدایت های آب های زیرزمینی به بخش های مختلف شهر بود که اکثر آن قنات از ارتفاع زیادی برخوردار بودند اما قنات کیش ارتفاع بسیار کمی دارد و این عامل نقش بسیار مهمی در شهرت و جذابیت قنات کیش داشته است که امروزه آن را به یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین جاذبه های گردشگری کیش تبدیل کرده است.

قنات و جاذبه های گردشگری کیش

برای دریافت اطلاعات بیشتر سفر به کیش؛ رزرواسیون آنلاین، تلفنی و یا حضوری جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان با متخصصان آسمان هفتم در ارتباط باشید. 02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش