پارک جنگلی ناژوان اصفهان

پارک جنگلی ناژوان اصفهان

ناژوان اصفهان 

اگر هم به دنبال طبیعت هم به دنبال تفریح هستید بدون شک پارک جنگلی ناژوان اصفهان را انتخاب کنید . پارک‌‌های جنگلی یکی از جذاب‌ترین مناطق گردشگری در هر شهر به شمار می‌روند و به شهروندان و گردشگران کمک می‌کنند تا در مدت زمان کوتاهی، بدون آنکه از شهر خارج شوند، خود را به دامان طبیعت برسانند. پارک جنگلی ناژوان در حاشیه زاینده‌رود، یکی از مناطق سرسبزی است که به‌دلیل قرارگیری در مسیر بادهای غربی (جنوب غرب به شمال شرق) و وجود درختان انبوه صنوبر، نوعی فیلتر طبیعی هوا به شمار می‌رود.

انواع تفریحات و مناطق گردشگری ناژوان

ناژوان اصفهان علاوه بر دارا بودن مناظر طبیعی سرسبز و مجاورت زاینده رود, چندین مناطق گردشگری و دیدنی نیز دارد که بهترین مکان برای گذراندن یک روز کامل در اصفهان است. از جمله :

 

آکواریوم اصفهان

دریا و دیدنی‌هایش همیشه به‌قدری جذابیت داشته است که کمتر کسی پیدا می‌شود برای دیدن دنیای زیر آب‌ها شور و شوق نداشته باشد.آکواریوم اصفهان در پارک ناژوان ورود به دنیایی متفاوت و هیجان‌انگیز را برای‌ شما فراهم کرده است.

در این دنیا می‌توانید شاهد آبزیان باشید و حرکات آن‌ها را رصد کنید. در این دنیای 4000 مترمربعی وارد تونلی می‌شوید که در عمق 7 متری زمین قرار دارد و با آکواریوم‌های غول‌پیکر احاطه شده است.در این مجموعه، آبزیان مختلف، در 33 آکواریوم مختلف از پنج قاره جهان و در آب‌های شور و شیرین قرار دارند.

 

آکواریوم اصفهان

 

باغ پرندگان

باغ پرندگان اصفهان نه‌تنها به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی اصفهان میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان است، بلکه مرکزی برای شناسایی و بازدید و تحقیق دانش‌پژوهان و محققان نیز به شمار می‌آید. این مجموعه فعالیت خود را در مرداد سال ۱۳۷۵ آغاز كرد و مساحتی بالغ بر ۵۵۰۰۰ متر مربع دارد. مساحت داخلی زیر توری باغ ۱۷۰۰۰ متر مربع و مساحت توری ۴۰۰۰۰ متر مربع است. این توری روی ۱۶ ستون متحرک به ارتفاع حداكثر ۳۲ متر قرار دارد. در این مجموعه از بیش از ۱۳۰ گونه انواع مرغ و پرنده نگهداری می‌شود. 

 

باغ پرندگان اصفهان

تورهای اصفهان

تورهای قشم

 

تله سیژ ناژوان

تله‌سیژ ناژوان که در پارک جنگلی ناژوان اصفهان تاسیس شده، یکی از پرطرفدارترین تفرجگاه‌های اصفهان است. تله‌سیژ ناژوان ۱۹۲۵ متر طول دارد و از بلندترین تله‌سیژهای اصفهان است. چشم‌انداز بی‌نظیر این تله‌سیژ از زاینده‌رود، کوه صفه و پارک جنگلی ناژوان یکی از دلایل محبوبیت آن است. تله‌سیژ ناژوان تجربه‌ای فوق‌العاده از عبور از پارک جنگلی ناژوان را در ارتفاع ۲۴ متری برای شما رقم می‌زند.

 

تله سیژ ناژوان

 

جاده سلامت ناژوان

اگر شماهم عاشق دوچرخه سواری و پیاده روی در دل طبیعت هستید جاده سلامت ناژوان یکی از بهترین جاده های دوچرخه سواری و ورزش است که به گزارش ايمنا، جاده سلامت ناژوان با هدف گسترش فرهنگ سلامتی و ایجاد یک فضای مناسب برای ورزش و پیاده روی خانواده ها با همکاری و هماهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان  افتتاح شد.

 

جاده سلامت اصفهان

 

منابع : سایت خبری ایمنا

برای سفر به اصفهان و دیدن از این شهر رویایی با آسمان هفتم تماس بگیرید : 02191306767

 

آخرین تور ها

آخرین تور های اصفهان