نمک در نمکدان، شوری در ژاپن

نمک در نمکدان، شوری در ژاپن

قلعه شوری ژاپن

قلعه شوری، یکی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی برجسته ژاپن، در شهر شوریگاوا واقع شده است. این قلعه که اصالتاً به دوره هزاره‌ها برمی‌گردد، امروزه به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی و تاریخی ژاپن شناخته می‌شود. واقع در مرکز شوریگاوا، این قلعه با معماری خاص و ساختار استوار خود، گواهی بر تاریخ و تمدن ژاپن است.

تور بهاری ژاپن با آسمان هفتم

خدمات و رزرواسیون جایگاه تشریفات CIP فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

با بیش از ۴۰ متر ارتفاع، قلعه شوری از نمونه‌های بارز معماری قلعه‌های ژاپنی به شمار می‌رود. ویژگی متمایز این قلعه، ساختار چوبی و دیوارهای ضخیم آن است که از روش‌های معمول در طراحی قلعه‌های ژاپنی بهره می‌برد. این ساختمان تاریخی با نگاهی به ساختار داخلی و خارجی خود، هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیا می‌شود.

قلعه شوری زاپن در بهار شکوفه های زیبای ژاپن

علاوه بر جذابیت تاریخی و معماری، قلعه شوری همچنین به دلیل مناظر زیبای اطراف خود نیز شناخته شده است. واقع در یک منطقه طبیعی زیبا و با دسترسی آسان به باغ‌ها و پارک‌های پرورش داده شده، این قلعه تجربه‌ی یک سفر تاریخی و طبیعی را در کنار همراهان می‌آورد.

با توجه به اهمیت تاریخی و فرهنگی قلعه شوری، سعی در حفظ و نگهداری این بنا از جانب مقامات محلی و ملی بسیار محسوب می‌شود. اقدامات حفاظتی و بازسازی مداوم، همچنین ترویج گردشگری مسئولانه به این مکان، باعث می‌شود تا قلعه شوری همچنان در دلهای مردم ژاپن و گردشگران جهانی جایگاه ویژه‌ای داشته باشد و مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

آتش سوزی تاریخی قلعه شوری ژاپن

قلعه شوری که با نام قلعه شوریجو هم شناخته می‌شود، در استان اوکیناوا قرار گرفته است و از آن دست جاهای دیدنی ژاپن است که سرگذشت پر‌فراز‌و‌نشیبی را همراه با خود دارد. این قلعه در قرن چهاردهم ساخته شد و محل اقامت پادشاه وقت ژاپن بوده است.

سپس حدود 400 سال بدون استفاده و خالی از سکنه باقی‌مانده و بعدها از ساختمانش به‌عنوان دانشگاه استفاده شده است. در سال 2019 این قلعه دچار آتش‌سوزی شد و دوباره بازسازی شد و فرآیند مرمتش هنوز هم ادامه دارد. گفتنی است که این بنا به ثبت ملی یونسکو رسیده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر تور ژاپن؛ رزرواسیون آنلاین، تلفنی و یا حضوری جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان با متخصصان آسمان هفتم در ارتباط باشید. 02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های اوساکا