اسپانیا جایی که عجیب و غریب با زیبایی تداخل میابد

اسپانیا جایی که عجیب و غریب با زیبایی تداخل میابد

نگاهی بر عجایب اسپانیا

اسپانیا کشوری است با تاریخ و فرهنگ غنی که جاذبه‌های گردشگری متنوعی را در خود جای داده است. این کشور همچنین دارای برخی از شگفت‌انگیزترین موقعیت‌های گردشگری در جهان است.

تور اسپانیا با آسمان هفتم

اسپانیا

خانه‌های بدون سقف!

Setenil de las Bodegas یک روستای کوچک در منطقه آندلس اسپانیا است که به دلیل خانه‌های بدون سقف خود مشهور است. این خانه‌ها در صخره‌های آهکی حفر شده‌اند و سقف آن‌ها توسط صخره‌ها تشکیل شده است.

گاوبازی در اسپانیا

گاوبازی یکی از سنت‌های قدیمی و پرطرفدار در اسپانیا است. در این مراسم، یک گاو نر در یک میدان گاوبازی با یک گاوباز یا گاوبازان روبرو می‌شود. گاوباز سعی می کند با استفاده از چوب و پارچه، گاو نر را از حمله به خود باز دارد. گاوبازی یک فعالیت خطرناک است و گاوبازان اغلب دچار آسیب دیدگی یا حتی مرگ می‌شوند.

اسپانیا گاوبازی جاذبه های گردشگری

صومعه سانتا کاترینا در آلیکانته

صومعه سانتا کاترینا یک صومعه قرون وسطایی در شهر آلیکانته اسپانیا است که به دلیل طراحی عجیب و غریب خود مشهور است. این صومعه در بالای یک صخره قرار دارد و به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه یک کشتی باشد.

جزایر قناری در اسپانیا

جزایر قناری یک مجمع الجزایر آتشفشانی در اقیانوس اطلس است که بخشی از اسپانیا محسوب می شود. این جزایر به دلیل آب و هوای گرمسیری، سواحل زیبا و چشم انداز منحصر به فرد خود مشهور هستند.

فستیوال Tomatina در Bunol

فستیوال Tomatina یک جشنواره سالانه در شهر Bunol اسپانیا است که در آن شرکت‌کنندگان به یکدیگر گوجه فرنگی پرتاب می‌کنند. این جشنواره یکی از پرطرفدارترین جشنواره‌های جهان است و هر ساله هزاران نفر از سراسر جهان برای شرکت در آن به اسپانیا سفر می‌کنند.

اینها تنها برخی از اعجوبه‌های اسپانیا هستند. این کشور دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی است که می‌تواند برای هر سلیقه‌ای جذاب باشد.

عجایب اسپانیا

برای سفر به اسپانیا و دریافت هرگونه خدمات تور، ویزا و تشریفات CIP با متخصصان آسمان هفتم در ارتباط باشید.

02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های لوزان