سرزمین گیرای بکر و طبیعی سریلانکا

سرزمین گیرای بکر و طبیعی سریلانکا

راهنمای جاذبه‌های گردشگری سری‌لانکا: کشوری از تاریخ، فرهنگ و طبیعت

با گستردگی فرهنگی و طبیعت خیره‌کننده‌اش، سری‌لانکا به عنوان یکی از مقصدهای جذاب گردشگری جهان شناخته می‌شود. این کشور در جنوب آسیا با زیبایی‌های خود مانند سواحل زیبا، پارک‌های ملی دست نخورده، عجایب تاریخی و فرهنگی، جذب میلیون‌ها گردشگر از سرتاسر جهان شده است.

تور سریلانکا با آسمان هفتم

سریلانکا تور سفر گردشگری

کنیا یکی از سواحل زیبای جنوبی سری‌لانکا است که با درختان نخل، شن‌های سفید و آب آبی شفافش، برای علاقمندان به آفتاب و دریا به مقصدی آرامش‌بخش تبدیل شده است. داهوالا کاندی یک شهر تاریخی محل معبد دنده‌ای سری‌لانکا است و در آنجا می‌توانید از زیبایی‌های معماری بودایی لذت ببرید و با فرهنگ و آیین‌های مذهبی محلی آشنا شوید.

باغ بوتانیکال رویال پرادنیا با بیش از ۴۰ هکتار، یکی از بزرگترین باغ‌های بوتانیکال جهان است که در آن می‌توانید از گیاهان خارجی و داخلی منحصر به فرد لذت ببرید. میریسا شهر چهار روستایی در ساحل جنوبی سری‌لانکا واقع شده است و به عنوان یکی از مقصدهای محبوب سواحلی مورد توجه قرار می‌گیرد که همچنین برای انجام ورزش‌های آبی نیز مناسب است.

سیگیریا

این برج طبیعی که به نام "سنگرو" هم شناخته می‌شود، یکی از عجایب جهان سری‌لانکا است که بر روی صخره‌های طبیعی قرار گرفته و از قرون وسطی به عنوان قلعه و محل اقامت استفاده می‌شده است.

سری‌لانکا، با تاریخ طولانی و فرهنگ چندگانه‌اش، یکی از جاذبه‌های مهم جهانی گردشگری است. زیبایی‌های طبیعی، آثار تاریخی و فرهنگی غنی، همه به گردشگران فرصتی برای تجربه یک سفر خاطره‌انگیز را می‌دهند.

برای دریافت تور سریلانکا و دریافت اطلاعات بیشتر؛ رزرواسیون آنلاین، تلفنی و یا حضوری جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان با متخصصان آسمان هفتم در ارتباط باشید. 02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های کلمبو