ترقی دبی با پیشتازی در فضا

ترقی دبی با پیشتازی در فضا

فیلم پیشتازان فضا سال 2016 (STAR TREK – BEYOND)

جفری چرنوف، تهیه کننده پیشتازان فضا، مطمئناً حال و هوای آینده‌نگرانه دبی را تایید می‌کند! در حالی که هنوز به سطح زندگی آینده‌نگر جتسون‌ها نرسیده‌ایم، دبی بدون شک در راه تبدیل شدن به یکی از نوآورانه‌ترین شهرهای جهان است. این فیلم به عنوان یکی از فیلم‌های فیلم‌برداری شده در دبی، صحنه‌های زیادی از این شهر را به نمایش می‌گذارد.

تور دبی با آسمان هفتم

تور لوکس و گروهی دبی ویژه نوروز 1403

فیلم پیشتازان فضا سال 2016 STAR TREK – BEYOND

فیلمی که شاهد بازگشت فرنچایز Star Trek با کریس پاین در صندلی کاپیتان بود به پرده نقره‌ای بازگشت، قسمت‌های قابل توجهی در دبی فیلمبرداری شد تا یکی از پایگاه‌های گران قیمت Enterprise، Yorktown را به تصویر بکشد. 

این فیلم ترکیبی از چشم انداز دبی و CGI برای ایجاد یک شهر آینده‌نگرانه استفاده می‌کند که با توجه به پیشرفت دبی ممکن است دور از واقعیت نباشد. بازیگر نقش کریس پاین که به عنوان «future land» شناخته می‌شود.

بیشتر صحنه‌ها در پیست مسابقه میدان، JLT، مرکز شهر دبی و برج العرب فیلمبرداری شده‌اند. جاده شیخ زاید نیز به دلیل آسمان‌خراش‌های نمادینش در برخی عکس‌ها گنجانده شده است. هزینه کل صحنه‌های فیلمبرداری شده در دبی بالغ بر 32 میلیون دلار تخمین زده شده است!

برای دریافت اطلاعات بیشتر تور دبی؛ رزرواسیون آنلاین، تلفنی و یا حضوری جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان با متخصصان آسمان هفتم در ارتباط باشید. 02191306767 - 03136767

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی