آبشاری در مرز آرژانتین و برزیل

آبشاری در مرز آرژانتین و برزیل

آبشاری در مرز آرژانتین و برزیل

به آبشار ایگواسو خوش آمدید، جایی که طبیعت قدرت باشکوه خود را نشان می دهد این آبشار بازدیدکنندگان زیادی را از تمام گوشه های جهان را مجذوب خود می کند. به عنوان یکی از خیره کننده ترین آبشارهای روی کره زمین،می باشد که  حتما باید به آن سر بزنید چرا که نوید یک تجربه فراموش نشدنی را برای مسافرانی که به دنبال ماجراجویی در دل طبیعت بکر هستند، می دهد.

جایی که دو ملت به هم نزدیک می شوند

آبشار ایگواسو که در مرز بین آرژانتین و برزیل قرار دارد، موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی دارد که آن را حتی جذاب‌تر می‌کند. این شگفتی طبیعی خیره کننده بین دو کشور مشترک است، تقریباً 80 درصد از آبشارها در پارک ملی ایگواسو آرژانتین و 20 درصد باقی مانده در پارک ملی ایگواسو برزیل قرار دارند. در نتیجه، بازدیدکنندگان فرصت نادری برای مشاهده از منظرهای متعدد دارند که تجربه‌ای بی‌نظیر برای آن ها را فراهم می‌کند.

 سمفونی رنگ ها در آبشار ایگواسو

خود را برای شگفت‌زده شدن از زیبایی بی‌نظیر آبشار ایگواسو آماده کنید، زیرا آب‌های آبشاری شبکه‌ای متشکل از 275 آبشار مجزا را که به وسعت آن به  (2.7 کیلومتر) می رسد، فرو می‌ریزد. 

تور برزیل با آسمان هفتم

تور آرژانتین با آسمان هفتم

جنگل‌های بارانی سرسبز اطراف این منظره را جذاب تر می‌کند و به عنوان زیستگاهی غنی برای حیات وحش متنوع عمل می‌کند. ممکن است میمون‌های بازیگوشی را ببینید که از شاخه‌ها تاب می‌خورند، توکان‌های سرزنده ای  که در آسمان بال می‌زنند، و پروانه‌هایی که در میان شاخ و برگ‌های سبز می‌رقصند. آبشار ایگواسو ترکیبی منحصر به فرد از مناظر و صداهای فریبنده را ارائه می دهد و آن را به بهشتی برای علاقه مندان به طبیعت و عکاسان تبدیل می کند.

ماجراجویی در جنگل های بارانی

سفر شما به آبشار ایگواسو مملو از هیجان و فرصت هایی برای ماجراجویی خواهد بود. با پیاده روی در  مسیرهای رویایی آن کم کم به  قلب جنگل های بارانی هدایت می رسید. برای تجربه ای همه جانبه تر، سوار یک  قایق شوید که شما را از نزدیک به آب های آبشاری می برد و یک سفر هیجان انگیز را برایتان رقم خواهد زد.

اگر هوس افزایش آدرنالین دارید، در تور قایق "ماجراجویی بزرگ" که آدرنالین را القا می کند، شرکت کنید تا در تپه ها حرکت کنید و زیر دوش آبشار فرو بروید! از طرف دیگر، با هلیکوپتر سواری برای تماشای منظره چشم پرنده از این منظره طبیعی، آبشارها را از بالا کاوش کنید. هر انتخابی که داشته باشید، آبشار ایگواسو وعده ارائه خاطرات فراموش نشدنی را می دهد که تا آخر عمر باقی خواهند ماند.

هتل های اطراف آبشار 

وقتی زمان استراحت پس از یک روز پر از ماجراجویی فرا می رسد، گزینه های اقامتی مختلفی را خواهید یافت که به طور یکپارچه با محیط اطراف ترکیب می شوند. از هتل‌های مجلل با مناظر خیره‌کننده از آبشار گرفته تا اقامتگاه‌های بوم‌گردی دنج واقع در قلب جنگل‌های بارانی، آبشار ایگوازو مجموعه‌ای از انتخاب‌ها را متناسب با ترجیحات هر مسافری ارائه می‌دهد.

 

با آسمان هفتم  در سفری فراموش نشدنی به آبشار ایگوازو بپیوندید و آماده باشید که از زیبایی محض و قدرت  این شگفتی طبیعی شگفت زده شوید. اکنون با ما تماس بگیرید تا شروع به برنامه ریزی ماجراجویی خود کنید! 02191306767

آخرین تور ها

آخرین تور های برازیلیا